SandroWeb Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Aprimo un sondaggio qua, con lo scopo de far una mini-prevision de quanti punti riveremo a far in classifica dopo le tre partite con Riva, Pesaro e Soresina. Secondo mi, data la caratura tecnica delle tre squadre, più de 2 punti no riveremo a far: semo una squadra ancora con meccanismi da oliar, Pesaro e Soresina xe un passo avanti a tutti (lo ga dito Laezza), Riva xe squadra solida e sarà una bella lotta portar via una vittoria dal Trentin Cita
Fabieto Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Mi penso che faremo 2 punti in 3 partide... spero nella vittoria a Riva del Garda, perchè da Pesaro penso che le ciaperemo in tutte le maniere che se pol ciaparle e Soresina xe tosta. Cita
tuxav Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 mi voto 2, sperando in un 6 ma temendo anche un 0 ... mi go visto due partide e sta squadra no la go ancora ben capida quindi podesi stupirne nel ben e nel mal.... saria sta mejo afrontar ste squadre un poco piu avanti forsi... cmq quela che piu me spaventa xe la soresina... forsi xche se ghe ne parla de meno... Cita
zaflaucich Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Mi go vota 6, son matto lo so... :s'ciopado: Cita
cucciolina Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Mi go votado che femo 4 punti A Riva vinzemo e anche in casa con Pesaro Cita
Maurizio72Ts Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Mi go votado per i 4 punti, in quanto l'unica squadra che me fà veramente paura xe Pesaro, anche se i post precedenti me ga fato capir che gnianche le altre do no xe tanto fazili (chiedo umilmente venia, ma oltre a Pesaro le altre due compagini no le go mai sentide nominar ). Speremo ben dei Cita
Delio Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Ogi me sento mufo, quindi go messo 0. Vinzer a Riva sarà sai dura, Soresina e Pesaro me par decisamente meio atrezade. Dopo però ogni partida fa storia a sè, quindi ghe podessi star 2, 4 o anche 6 punti, ma razionalmente in sto momento credo che no ciaparemo nau. Cita
80 revival Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Mi spero almeno in 4 punti in questo trittico,Punto a vinzer a Riva del Garda,seppur non sarà facile e a batter Pesaro(quanto dassi).Perchè no crederghe?E prima de tutto demoghe sostegno e tifo perchè anche quel aiuta...tanto per tornar in tema Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 28 Ottobre 2005 Segnala Inviato 28 Ottobre 2005 disemo che 4 xe fattibili Cita
Beck's Inviato 28 Ottobre 2005 Segnala Inviato 28 Ottobre 2005 Go messo 4, ma senza alcun ragionamento logico, go votado ad estro! tre. Tre paregi. Ara che no esisti i paregi, se fa i rigori alla fine Cita
SandroWeb Inviato 28 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 28 Ottobre 2005 Ara che no esisti i paregi, se fa i rigori alla fine E mi che iero convinto che ghe fossi el Golden Gol... Cita
Edik Inviato 1 Novembre 2005 Segnala Inviato 1 Novembre 2005 Da dopo Riva... mi penso che i punti che femo dipendi da sabato... se vinzemo con pesaro son convinto che vinzemo a soresina... se perdemo con la spar perdemo anche a soresina... Muli speremo ben perchè go vistro un gran cuor in questa partida... Cita
Delio Inviato 1 Novembre 2005 Segnala Inviato 1 Novembre 2005 Ogi me sento mufo, quindi go messo 0. Vinzer a Riva sarà sai dura, Soresina e Pesaro me par decisamente meio atrezade. Dopo però ogni partida fa storia a sè, quindi ghe podessi star 2, 4 o anche 6 punti, ma razionalmente in sto momento credo che no ciaparemo nau. Ben la prima la go falopada, speremo de sbagliar anche per le altre... Cita
80 revival Inviato 1 Novembre 2005 Segnala Inviato 1 Novembre 2005 Confido in una vittoria anche sabato,soprattutto se ghe dovessi esser anche el pubblico delle grandi occasioni che fa la differenza Cita
cucciolina Inviato 1 Novembre 2005 Segnala Inviato 1 Novembre 2005 E due punti li go za intivadi Spettemo i prossimi ah Cita
tuxav Inviato 2 Novembre 2005 Segnala Inviato 2 Novembre 2005 ... a sto punto me speto 2 punti anche sabato ! e son convinto che ghe la faremo Forza TS Cita
Rolf Inviato 2 Novembre 2005 Segnala Inviato 2 Novembre 2005 Go votà 2 savendo za el risultato de Riva, ma son purtroppo convinto che perderemo le altre 2. La balla xe tonda, ma se devo sperar in una condizione super che me permetti de batter le corazzade spero de perder de 30 oggi e vinzer nei playoff de 1 tutte le partide. In fondo semo una neopromossa, non gavemo l'obbligo de salir, cosa che gà Pesaro Cita
Fabieto Inviato 14 Novembre 2005 Segnala Inviato 14 Novembre 2005 La con la Triestina ghe ne ciapo poche, questo sondaggio invece lo go indovinà , solo che al posto de ciaparle tante da Pesaro, le gavemo ciapade dalla Soresina. Cita
Delio Inviato 14 Novembre 2005 Segnala Inviato 14 Novembre 2005 5 la ga intivada, 5 xe stai tropo otimisti, 1 (mi) tropo pessimista. Per eser tifosi semo bastanza equilibrai, dei... Cita
Maurizio72Ts Inviato 14 Novembre 2005 Segnala Inviato 14 Novembre 2005 che dir ....complimenti a quei cinque guf ...ehm...conoscitori del basket b1 che ga intivado el risultato del sondagio (mi son stado un de quei che gaveva dito 4 punti in tre partide ). Ala prosima se prega de astenerse dal voto per evitar de ciaparse una scariga de insulti (e senza censura ). Cita
cucciolina Inviato 15 Novembre 2005 Segnala Inviato 15 Novembre 2005 Ma porca.... Ghe gavevo quasi intivado. Go sbaià per quei miseri 2 punti de scarto che ne ga fatto perder con Pesaro Pecà , i podeva farghela e, de conseguenza, podevo farghela anche mi Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.