Jump to content

superstizioni

Recommended Posts

Visto che oggi xè venerdì 13, e mi già el 13 me porta un pò de nera, in più venerdì 13... oggi meio che non movo...

... me chiedevo voi quanto se superstiziosi? e se lo se, in che cosa? Mi per dir non in tutto, go solo la fissa del 13 e de non passar sotto la scala.. el resto non e preoccupa e non me tangi...

Mi go messo per niente, infatti nn go nessun problema, nè coi gatti neri odiadi da tanti, e tantomeno me fazo problemi a passar sotto a una scala o un'impalcadura...

Neanche i giorni me crea problemi, però co andavo a scola se iera quei giusti come ven 13 o 17, fazevo lippe, perchè gavevo una scusa :D

Mi no ghe credo, però.... co son passada soto una scala propio quela sera me go becado un strapo muscolar che me ga fato star tre setimane ingessada e tre mesi che caminavo mal.

Ogi venerdì 13 ancora un poco e vado soto un autobus, iero sule striche e el mato xe arivà de corsa taiandome la strada, go solo che ciapado paura e un picio colpeto sul brazo , podemo anca dir che al contrario go avudo sai fortuna! :D

Però no meto mai capel o ombrela sul leto.

Go messo dipendi.. perchè a volte ghe fazo caso.. altre no..

oggi per esempio gavevo un esame ma non me xè neanche passà per la testa che iera venerdì 13 :D

El gatto nero preferiso che el speti che passo prima de attraversar la strada.. ma se proprio el ga furia che el passi ah! :D cossa posso farghe?!?! :D

:bye:

Tra le opzioni dovevi mettere la classica risposta istriana.

Creder no costa niente quindi meio pararse el cul.

:p

Non credo nelle supersitzioni... come non credo nelle religioni.

Ma quando evitare un malocchio o fare un gesto flocloristico che fa far due risate non costa nulla non vedo perché evitare per sola "opposizione".

Ah...perchè ogi xe venerdì 13? :unsure::p Varda, mi a ste robe no ghe credo x niente e se xe de pasar soto una scala o soto una impalcadura ghe passo tranquilamente, se vedo un gato nero ghe passo vizin senza problemi...in conclusion el 13 e el 17 xe giorni come altri, anche se i capita de venerdì, ma se proprio in quei giorni te se fa mal o te va tuto storto, vol dir che xe el destin che ga voludo cussì e niente altro.

:bye:

:)

Tra le opzioni dovevi mettere la classica risposta istriana.

Creder no costa niente quindi meio pararse el cul.

:p

Non credo nelle supersitzioni... come non credo nelle religioni.

Ma quando evitare un malocchio o fare un gesto flocloristico che non costa nulla e fa far due risate non costa nulla non vedo perché evitare per sola "opposizione".

Son daccordissimo al 100x100,no ghe credo ma non costa nulla farlo :D

se per "dipendi" se pol dir che me piasi ogni tanto veder cos che me riserva el futuro digo si.. ma non ghe credo.. xe piu un fatto spicologico..

..se i scrivi o i me disi robe bele te guardi tutto con oci diversi..se xe contrario te se ciapi una crisi de nervi sperando che non sucedi.. [e matematicamente sucedi qualcosa de bruto] <-- questo xe solo un pensier..non quel che me sucedi.

se per "dipendi" se pol dir che me piasi ogni tanto veder cos che me riserva el futuro digo si.. ma non ghe credo.. xe piu un fatto spicologico..

..se i scrivi o i me disi robe bele te guardi tutto con oci diversi..se xe contrario te se ciapi una crisi de nervi sperando che non sucedi.. [e matematicamente sucedi qualcosa de bruto] <-- questo xe solo un pensier..non quel che me sucedi.

Pensiero condivisibile :piacere::lol:

Per esempio no guido mai coontroman in autostrada.

I disi che porta 'sai mal.

e credo ben.. no so quanto te sopravvivi!

mi go votado "per niente" però vista la motivazion de cenerentola me son quasi pentido.. disemo che podevo esser più creativo :D

:offtopic:

mah.. mi me son trovado uno in scooter che, mentre andavo a muggia, el se ga immesso in autostrada con la freccia a sinistra partindo controman nella corsia de sorpasso...

indovinè cosa stavo fazendo?

Stavo giusto finindo un sorpasso con el fiorin de lavor...

cosa far? sangue freddo go accelerado e me son ributtado sotto mentre la macchina che sorpassavo ga rallentado.

nel speceto dopo go visto che el tipo el se ga fermado e el ga inizià a girar el mezzo con calma...