Delio Posted January 14, 2006 Report Share Posted January 14, 2006 Nulla di fatto al Rocco, so solo il risultato e mi hanno detto che hanno fatto la miseria di due tiri in porta. Attendo conferma e commenti da chi ha visto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted January 14, 2006 Report Share Posted January 14, 2006 Deso sarà interesante scoltar cos che ga de dir Tonelotto... se l'attacco no va, beh, xe al 99% colpa sua, a sto punto. Come minimo el gavesi de ciorghene un BON deso.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted January 14, 2006 Report Share Posted January 14, 2006 Cronaca (striminzida, ma dopo una zima del genere no xe freschezza) qua: http://www.elsitodesandro.it/index.php?ind...ry_view&iden=22 Partimo da un presupposto: se accorzeremo più avanti se la perdita de Godeas sarà stada vitale o meno per la Triestina de sto anno. Detto ciò, oggi se ga visto una roba lampante: gran parte dell'ossatura dell'Unione, adesso come adesso, dipendi troppo dall'ex numero 99. E fino a che questa defezione no sarà digerida, davanti faremo una fadiga bestia. Partida orrida, gavevimo davanti un Avellino che unicamente ga pensado a difenderse e a pressar a centrocampo. Se ga rivisto lo schema-Tesser: lanci lunghi verso Godeas...pecà che adesso no ghe xe più. Bene Allegretti almeno per un tempo (un acquisto prezioso, sicuramente), male Galloppa e Pagliuca, Albino nè carne nè pesse (ga fatto tantissimo movimento ma devi ancora trovar la posizion e la condizion giusta). Davanti no gavemo fatto niente de tale: a Borgobello no xe rivade tante bale (e, cosa terrificante, par che se sia stirado ), a Tulli ghe xe stada messa la museruola e ga podudo far ben poco. Me ga piasso Baù perchè xe stado l'unico a dir qualcosa in avanti. Purtroppo semo ancora un cantier (e Tonell8 se ne intendi de ste robe ). Oggi podeva esser una prima svolta, se se vinzeva, purtroppo semo sempre alle solite: manca la continuità de risultati. Finchè Trieste sarà un porto de mar dove esci ed entra giocadori ogni giorno che passa, sta squadra no gavarà mai una sua identità. Che rivi presto el 31 de gennaio.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted January 14, 2006 Report Share Posted January 14, 2006 Purtroppo el titolo del tg de telequattro de stasera no podeva esser più intivado:zero gradi, zero gioco, zero goal... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Ieri go incontrado un amico che tutto gongolante el me ga dito :finalmente el ga manda via Godeas, volevo risponderghe ma go rinuncia per manifesta impotenza verso la stupidaggine. Chi che iera in stadio ieri penso nol gabi bisogno de approfondimenti per commentar el “nulla” che gavemo visto in campo. Per favor no steme dir che la go con Ton o con altri personaggi, penso che basti aver una vista bastanza bona , e una capacità de sintesi senza pregiudizi. Lasemoghe ancora un poco de tempo prima de dar giudizi senza appello, ma se questo xe el buongiorno…Guardè che no centra Godeas o altro ,quel che me ga demoralizzado xe stada la mancanza totale de giogo e schemi, dovuto soprattutto ai continui cambiamenti senza logica fatti ultimamente. Sulle fasce no iera un omo che ghe dava una man a DiVenanzio nianche a morir(sulla sinistra), sulla destra buio assoluto. Gavemo fatto el primo tiro in porta dopo 25 minuti e me par che xe stado l’unico, contro un Avellino che ga la difesa più massacrada della serie B.L’unico e breve momento de giogo xe stado all’entrata del picio Baù, dopo anche lui el xe sparì.Adesso che anche Rigoni xe sta vendù, sulle fase chi giocherà ? Saria mille robe de dir , Tulli e Borgobello che se porta via spazi a vicenda centralmente , un giogador come Esposito in panchina e in campo l’oggetto misterioso Gomez, giuro che no capiso più niente.Ultima considerazion , el pubblico, poco ,silenzioso e quasi estraneo a questa squadra de “sconosciuti”. No so come che la vede voi, diseme qualcosa de bel per tirarme su de morale che per adesso el xe sotto i tacchi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Mi iero a ciapar zima con Sandro e Iaga... e la partida xè sta un patimento... de freddo! Freddo el tempo... freddo anche el gioco! Troppi lanci lunghi, giogadori che se cercava letteralmente in campo. Una delusion sto Pagliuca... meio se el stava casa.. e Albino.. mamma mia inguardabile! Una delusion tutti, tranne Gegè e Baù, i unici due che secondo mi ieri ga gioga a calcio! Purtroppo come go parla ieri con sandro, quel de ieri xè el risultato de esser stadi per troppo tempo Godeasdipendenti. Perchè non se pol basar la squadra su un omo solo, perchè nel momento in cui questo manca per qualsivoglia motivo la squadra non va avanti. E credo che ieri se ghe fossi sta Godeas non so quanto gavessi cambia la situazion! Qua vado in off topic ma devo dirla sta roba. Ancora una cosa voio dir a quei che ieri in stadio ga osannado Denis Godeas e se la ga ciapada col pres.... Se denis voleva restar el restava! Ma con la possibilità della serie A solo un mona gavessi dito de no! Zigar Denis Godeas con la squadra che va mal in campo xè controproducente... chi che ghe rimetti xè i giogadori perchè non i trova un tifo eguale per tutti... anche lori xè in campo, come iera lui, e bisogna incitarli! E ricordare che un omo non fa la squadra! Bisogna sganciarse da sto pensiero fisso! Ehm... per el pres.. alla fine tutti lo critica che fa mal el pres, che vendi che qua che la... alla fine signori chi caccia la pila xè lui! E cmq che sia giusto o sbaia gaer vendù Godeas adesso... ricordemose, che come ga dito Flaviano, avemo altre punte in squadra! ... go fini... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted January 15, 2006 Author Report Share Posted January 15, 2006 Punto primo, una squadra no se costruisi ogi per ... ieri. Ghe vol tempo, conosserse, amalgamarse, trovar i giusti equilibri. Vero che ierimo Godeasdipendenti, ma per evidenti motivi, no perchè el iera più simpatico de altri, anzi, me par che no ghe xe mancate critiche su sto aspeto. Xe ovio quindi che parte dei tifosi l'abia ciapada mal, se pol capir, anche se xe giusto che comunque la squadra andassi incoragiada in ogni caso, quando va ben, ma sopratuto quando va mal. Altretanto giusto xe che el presidente xe Tonnell8, devo dir purtropo, el se sta movendo come un elefante in un negozio de cristalerie, comunque la pila xe sua e che el fazi pur quel che el vol, ma no staghi pretender che tuti sia d'acordo su quel che'l fa, se'l vol andar per la sua strada, se acomodi, ma se rasegni a eser criticà, perchè no semo sui dipendenti che dipendemo de lui per viver, al più dipendemo de lui per tegnir in vita sta società, che lui vol a sua imagine e somiglianza, ma no tuti xe d'acordo. E sopratuto no stia far proclami altisonanti quando la realtà xe ben altra, de esser ciolti pel cul no ghe va a nissun, e qua no semo tanto mone de ciapar per oro colà tuto quel che'l dixi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Dolce e caraSaretta , te ghe da un colpo al cercio e uno alla bote. Cosa vol dir ierimo Godeasdipendenti, 1) per mi te ga ammesso che iera un giogador insostituibile 2) El tifoso da sempreesalta l'assente, sopratutto quando che el manca veramente,come ieri.3) El presidente se ciama cusì perche el comanda (sic) e come sempre nella vita esisti gli Oneri e gli Onori.Comunque grazie per aver avalado la mia tesi del non gioco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Godeasdipendenti.. non ghe vol sai a capir cosa che vol dir... che con lui ierimo ben, senza semo cagai.(ops..scusa sandro me xè scampà). Ma questo non perchè sia sta un super giogador,perchè secondo mi nei anni passai ghe ne xè stadi altri meio de lui, ma perchè tutto routava intorno a lui! E questo secondo mi xè sbaia. la squadra ga de esser una squadra, non xè solo e tutto su un omo unico. Se te basi tutto su una persona sola, quando nn la xè più te son perso.. e questo xè successo ieri. Cmq ga ragion Delio, xè anche giogadori novi in campo che ga de conoserse, capirse e amalgamarse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Ciò che me preoccupa personalmente xe, per l'ennesima volta in questo campionato, che bisognerà ritrovar una certa quadratura de squadra. No xe niente da far, Godeas spostava gli equilibri della Triestina, pur essendo solo un zogador. Ma forse quel che iera el nostro maggior punto de forza, rischiava de esser anche el nostro difetto principale: affidar la sorte de una squadra a un solo baloner xe grave. Ergo, con i buoni giogadori che gavemo sto anno (perchè ne xe, ricordemoselo sempre) d'ora in avanti xe de ragionar nel far zogo in 11 e basta. Viver de ricordi, purtroppo, no se servirà niente d'ora in avanti. Sarà solo de rimboccarse le manighe e de zogar de squadra...e stop (sempre con la speranza che qualchedun là davanti cominci a imbuiolarle...) Sarà interessante veder come zogheremo a Terni: Russo ga dito che non toccherà niente rispetto alla formazion contro l'Avellino (togliendo Borgobello infortunado) anche perchè, secondo Toio, xe inutile far 4 cambi nella formazion titolare. Se rischia de no rivar mai a trovar una certa continuità de giogo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Pecà...iera una bona occasion per andar un po' su in classifica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Mi iero a ciapar zima con Sandro e Iaga... x curiosità dove ande in stadio? curva? cmq concordo sulla zima e sul non giogo! però secondo mi no bisogna esser pessimisti x el futuro... una partida xe andada mal? ok,una volta pol succeder... staremo a veder le prossime partide cosa combineremo! ve se za dimeticadi de bologna? ok,là ghe iera anche Godeas,ma in quella partida i giogava in UNDICI! iera tutta la squadra che creava giogo! quinid aspettemo fiduciosi de riveder la triestina che ga gioga a bologna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 x curiosità dove ande in stadio? curca? In curva semo, sì Mi e iaga oramai in pianta stabile, saretta la passa là de noi ogni tanto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Un ottimo punto contro un'avversaria diretta per la salvezza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFABIO Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Mi iero a ciapar zima con Sandro e Iaga... e la partida xè sta un patimento... de freddo! Freddo el tempo... freddo anche el gioco! Troppi lanci lunghi, giogadori che se cercava letteralmente in campo. Una delusion sto Pagliuca... meio se el stava casa.. e Albino.. mamma mia inguardabile! Una delusion tutti, tranne Gegè e Baù, i unici due che secondo mi ieri ga gioga a calcio!Purtroppo come go parla ieri con sandro, quel de ieri xè el risultato de esser stadi per troppo tempo Godeasdipendenti. Perchè non se pol basar la squadra su un omo solo, perchè nel momento in cui questo manca per qualsivoglia motivo la squadra non va avanti. E credo che ieri se ghe fossi sta Godeas non so quanto gavessi cambia la situazion! Qua vado in off topic ma devo dirla sta roba. Ancora una cosa voio dir a quei che ieri in stadio ga osannado Denis Godeas e se la ga ciapada col pres.... Se denis voleva restar el restava! Ma con la possibilità della serie A solo un mona gavessi dito de no! Zigar Denis Godeas con la squadra che va mal in campo xè controproducente... chi che ghe rimetti xè i giogadori perchè non i trova un tifo eguale per tutti... anche lori xè in campo, come iera lui, e bisogna incitarli! E ricordare che un omo non fa la squadra! Bisogna sganciarse da sto pensiero fisso! Ehm... per el pres.. alla fine tutti lo critica che fa mal el pres, che vendi che qua che la... alla fine signori chi caccia la pila xè lui! E cmq che sia giusto o sbaia gaer vendù Godeas adesso... ricordemose, che come ga dito Flaviano, avemo altre punte in squadra! ... go fini... Saretta, riguardo al tuo Off Topic. Come e' controproducente per una Societa' tenere, a tutti costi, un giocatore che vuole andarsene, cosi' e' controproducente per un giocatore voler rimanere, a tutti costi, in una Societa' che lo vuole vendere. Questo lo ha capito Godeas e pure Rigoni accettando il suo trasferimento a Terni. La serie A poi Godeas l'aveva gia' provata e non credo che se ne sia andato per via di una questione economica. E' vero, in teoria, una squadra e' composta da 11 giocatori, tutti necessari e nessuno indispensabile. Poi in pratica, le cose non sono cosi'...sia nelle piccole che nelle grandi squadre. In ogni squadra, ci sono sempre uno o due giocatori che, in una maniera naturale (non arbitraria, come l'assegnazione a Mignani della fascia di capitano) ascendono ad una posizione di leadership. Non e' che necessariamente devono essere dei campioni anzi, la maggior parte delle volte non lo sono. La qualita' che posseggono e' l'impegno che invariabilmente dimostrano in campo,anche in presenza di qualche acciacco fisico. A mio modo di vedere, Godeas era uno di questi. A riguardo di Tonellotto...e' il nostro presidente che ci piaccia o no. Il fatto che "lui caccia la pila" non vuol dire che, per definizione, deve essere immune da critiche. La sua gestione finora e' stata pessima sia per quanto riguarda il rapporto con i giocatori che con i vari allenatori che hanno preceduto Russo. Ora, e qui sono d'accordo con te, bisogna girare pagina e non aggrapparsi piu' ad un giocatore che non c'e' piu'. Confido in Vittorio Russo nel trovare, al piu' presto, per la squadra un nuovo assetto di gioco. Confido in questa persona basandomi sulle sue interviste (lette su IL PICCOLO e viste sui vari Telenotiziari accessibili via Internet) nelle quali vedo una persona seria ed intelligente che non si nasconde dietro a posizioni di comodo. Ti saluto cordialmente, Fabio (Stony Brook,N.Y.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 L'unica roba che voleria sottolinear xe el fatto che gira e rigira fino adesso nelle varie discussioni fatte e leggendo tutte le varie tesi e considerazioni, a questo punto del campionato vien sempre messo in evidenza la pochezza del giogo della squadra. Secondo el mio medestissimo parer questa situazione xe dovuda alla continua e nevrotica situazion sia societaria sia dei cambiamenti (voluti e non), e tutto questo porta anche ad una disaffezion da parte dei tifosi che continua a non capir la gestion de Tonellotto che ciamar strana e indecifrabile xe poco. Mi saria el primo a gioir nel veder la squadra moverse ben in campo senza i vari Godeas,Rigoni o Bau.Per adesso semo ancora anni luce dal veder un giogo almeno decente, ma come go za dito demoghe ancora un poco de tempo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Mignani capitano? Capisco la situazione particolare che la squadra sta attraversando, capisco che molti sono in partenza o non se la sono sentita di indossare la fascia, ma pur stimando l'ex senese non sarebbe stato meglio dare questo responsabilità a qualche altro giocatore non esordiente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alabardato siciliano Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Dalle cronache, leggo di una partita che non passerà certo agli annali...Peccato, ci manca proprio la continuità, è palese. Speriamo che a Terni ritornino a giocare come hanno fatto a Bologna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts