pinaard Inviato 17 Gennaio 2006 Segnala Inviato 17 Gennaio 2006 Ciao a tuti, verzo questa discusion per zercar de portar un poca de più gente in tribuneta... Come go leto in pasato, xè fondamentalmente tre schiere, chi che vol cantar e incitar la squadra, chi bati ogni tanto le man e chi vol vederse la partida in santa pase. Partindo dal presuposto che ognun ga el dirito de far quel che credi meio, ve voleria chieder de provar almeno una volta a venir zo con noi. No xè tanto per noi, ma più che altro per la squadra. I muli in sto momento ga bisogno de un bel suporto, e lori pol solo migliorar se i ga tanta gente vicin che canta e che li incita. No chiedo de eser in 150 e cantar asiduamente dal primo all'ultimo secondo, perchè go notado che qua a Trieste questo no xè posibile, ma almeno un minimo... Tiremo fora un poco de orgoglio, femolo per la nostra cità, per questi muloni che i ga dimostrado no solo a parole che i ghe tien per quela maia che indosa, demoghe una man!!! Xè un momento dificile per lori, poi con l'infortunio de Ciampi le robe se ga complicà ulteriormente e quindi credo che per venirghe fora bisogna unir le propri forze, publico con la squadra, e no ognun che vadi per i C sui... Ve ricordè la partida in casa dove iera punto a punto a pochi secondi dala fine e dove adiritura un nostro zogador ga dovudo far segno ala gente de far un poco de casin perchè pareva de eser in cesa?!?! Concludo che no xè nisuna intenzion de crear polemica con sto mesagio, ESCLUSIVAMENTE se tenta de dar una scosa all'ambiente e lotar tuti insieme per un obietivo in cui mi nonostante tuto inizio a crederghe un poco: quela benedeta lega 2 prima de ritornar nel giro che conta e che onestamente parlando credo anche che ne competi. AVANTI GENTE!!!!!!!!!! ENTUSIASMO!!!!!!!!! Cita
dido76 Inviato 17 Gennaio 2006 Segnala Inviato 17 Gennaio 2006 me dispiasi...mi no tiro fora un cent x andar veder sta squadra in b...niente de personale coi zogadori sia chiaro...ma spender x veder la b proprio me urta... Cita
SandroWeb Inviato 17 Gennaio 2006 Segnala Inviato 17 Gennaio 2006 me dispiasi...mi no tiro fora un cent x andar veder sta squadra in b...niente de personale coi zogadori sia chiaro...ma spender x veder la b proprio me urta... In tanti i te magnerà vivo dopo sto post Forse xe proprio questo el punto: tanti no va + a palazzo perchè se zoga in B...turemose el naso e andemo a sostenerli lo stesso...personalmente me diverto più sto anno in B d' Eccellenza che nell'ultima stagion de A In qualunque serie, sempre e solo Pall.Trieste Cita
pinaard Inviato 17 Gennaio 2006 Autore Segnala Inviato 17 Gennaio 2006 me dispiasi...mi no tiro fora un cent x andar veder sta squadra in b...niente de personale coi zogadori sia chiaro...ma spender x veder la b proprio me urta... Si ok, mi me riferivo ai presenti in palazo, a quel zocolo duro de 1500 che xè a ogni partida. Ma pol eser che i la pensa come mi solo i 15 dela famosa tribuneta??? Cmq no xè sai malvagio el spetacolo, anzi, mi me sento più fiero de sta squadra che de quela de A1, con una scariga e meza de comunitari ed extracomunitari che i vien quà solo per la pila e che no ga un minimo de sensibilità per el posto in cui zoga (Leggi Billy Thomas per dirghene un a caso...) Cita
dido76 Inviato 17 Gennaio 2006 Segnala Inviato 17 Gennaio 2006 Forse xe proprio questo el punto: tanti no va + a palazzo perchè se zoga in B... no...forse se ga capido mal quel che mi intendevo... niente da dir contro la serie b... me urta spender x veder la b... secondo mi vista come xè andada la stagion che i li ga fati finir zo 2 anni fa...i gaveria podudo far come ga fato la pallavolo...ingresso gratuito. dopo ognidun xè libero de andar a darghe i soldini a lori...mi no vado Cita
SandroWeb Inviato 17 Gennaio 2006 Segnala Inviato 17 Gennaio 2006 secondo mi vista come xè andada la stagion che i li ga fati finir zo 2 anni fa...i gaveria podudo far come ga fato la pallavolo...ingresso gratuito. Xe un problema de fondo: per diritti SIAE, no se pol far entrar la gente a gratis. Esempio dell'altro anno: Dipiazza voleva metter l'ingresso gratuito, ma te devi metter almeno l'entrata a 1 euro. La volontà ghe iera, ma la xe morta sul nasser Cita
tuxav Inviato 17 Gennaio 2006 Segnala Inviato 17 Gennaio 2006 al di la del discorso tribuneta, mi son contento de gaver segui la squadra in B2 e sto ano in B1... go l'abonamento dai tempi dela B con stefanel e quindi no vedo xche molar l'unica diferenza xe che se adeso una domenica vojo far qcosa de diverso, me rosigo meno el stomigo che in A1 visto che perder una partida con treviglio no xe come perder, ai tempi, una partida con bologna/treviso Cita
cucciolina Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 personalmente me diverto più sto anno in B d' Eccellenza che nell'ultima stagion de A Quoto in piena No me go mai divertido come in sti ultimi 2 anni perchè, come go già avudo modo de dir in altre discussion, questi giogadori xe prima de tutto omini che ga voia de lavorar e de sbucciarse i genoci. Gli ultimi anni de A iera veramente una sofferenza Cita
Lele26 Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Mi anche son un assiduo frequentator del PalaTS come anche de chiarbola; mi vado veder principalmente el giogo. Me piasi el basket, de A, B o C che sia. Poi go la fortuna de essere abbastanza libero nei week end e molto spesso me vado a veder Udine o Treviso per riassaporar quel bel clima. Come za qualchedun se immagina mi in tribunetta no vegnero. Ma nonostante tutto me reputo un grande tifoso e lo dimostro semplicemente fazendome l'abonamento ogni anno da ormai no so piu quanti anni. Ciao a tutti Cita
paladozza ritorneremo!! Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Serie B tutta la vita!!! altro che lega due con greci, lituani, cubani che no ghe ciava niente de Trieste e della maia. Almeno questi no sarà fenomeni, ma ghe metti el cuor, ghe tien e xe muloni de compagnia. Dove se ga mai visto un Camata o un Fajardo che fazeva el giro del campo a darghe el cinque ai muletti?!? nianca i te saludava per strada.... Questo xe el basket che me piasi:povero, passionale,genuino e vero! Serie B a vita!!! E poi parlemose ciaro: bori per andar in serie A non xe quindi piuttosto che ciapar regolarmente 60 a Bologna, Treviso ecc...preferisso giogarmela punto a punto con Palestrina insultando Avenia per quaranta minuti, esser a bordo campo e insultar l'arbitro nelle orecie. Altro che Palatrieste o Chiarbola mi andassi a giogar nel palazzetto vicin el Nordio....immagineve 1500 persone la dentro....e dopo voio veder chi vien a vinzer a Trieste. Orgoglio, passione e tradizione....dal 1975! Cita
Delio Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Francamente, mi che vado a veder qualche volta la SGT, no me rivo gnanche imaginar 1500 persone la dentro... Certo che un ambient più racolto favoriria, credo, el tifo, che se sa xe una roba contagiosa, ma se te son sparso in una catedrale semi deserta... Cita
SandroWeb Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Certo che un ambient più racolto favoriria, credo, el tifo, che se sa xe una roba contagiosa, ma se te son sparso in una catedrale semi deserta... Giustissimo, Delio. E credo che, per risolver sto problema, saria de andar a zogar a Calvola o a Chiarbola...el PalaTrieste xe bel quanto se vol, ma xe appunto una cattedrale nel deserto con 1500 de lori Cita
hollywood Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Certo che un ambient più racolto favoriria, credo, el tifo, che se sa xe una roba contagiosa, ma se te son sparso in una catedrale semi deserta... Giustissimo, Delio. E credo che, per risolver sto problema, saria de andar a zogar a Calvola o a Chiarbola...el PalaTrieste xe bel quanto se vol, ma xe appunto una cattedrale nel deserto con 1500 de lori Son d'accordo anche mi su questo, ma vedè che purtroppo qua semo stadi sfigadi: co serviva un palazzetto grande ai tempi de Stefanel no i lo gavevimo. Oral che finalmente lo gavemo, e nei primi anni de serie A gavemo visto che valore aggiunto ne ga dà alla squadra, ora el xe diventà un limite. Anche se forsi saria più coinvolgente chiarbola, me sembreria un peccà mantenir un impianto del genere solo x qualche concertin ogni tanto. Cita
SandroWeb Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Son d'accordo anche mi su questo, ma vedè che purtroppo qua semo stadi sfigadi: co serviva un palazzetto grande ai tempi de Stefanel no i lo gavevimo. Oral che finalmente lo gavemo, e nei primi anni de serie A gavemo visto che valore aggiunto ne ga dà alla squadra, ora el xe diventà un limite. Più che giusto , ma bisogna anche guardar in faccia la realtà: per el basket, el grande pubblico non tornerà cussì facilmente. Quindi credo che, sino a quando non se salirà de categoria o fin quando non se incentiverà le grandi masse (de cui fa parte la gente che vien a veder gara-3 delle finali, per intenderse) a riscoprir sto sport, el discorso sarà sempre lo stesso: uno spazio enorme "sprecado". Tante volte se disi "da altre parti el tifo xe molto più caloroso": ok, ma bisogna tenir conto che i zoga in impianti che pol tenir 3 volte meno del PalaTrieste. Quindi, esser 1500 in un palazzo de 2000 ed esserlo in uno che ne tien 6000 e rotti fa tutta la differenza del mondo, almeno a livello de "casin" acustico La volontà de renderse partecipi nell'incitamento con canti e cori, quale attaccamento morboso e più che legittimo per i propri colori, xe un comportamento rispettabilissimo. Ma bisogna tenir conto, ahinoi, che xe come cantar el Gloria in Grotta Gigante Cita
paladozza ritorneremo!! Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 El ragionamento non fa una piega, poi xe anche un discorso psicologico...se te son circondà de gente che fa casin te vien de far anche ti...vedi gorizia dove ierimo tutti la tacai che bordel che fazevimo. Secondo mi xe sai riduttivo mentalmente dir el palatrieste xe del basket no podemo andar altrove, perchè vedi Roma che gioga al Palatiziano e le partide de cartel al Palaeur (almeno fin l'anno scorso iera così). Far un passo indrio non volessi dir rinnegar ma semplicemente cercar de ripartir dal basso in tutti i sensi.. Cita
settoreemme Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Mi go l'abbonamento da anni. Del campionato de B2, in casa, go perso solo due partide perchè iero a lavorar. Vado perchè son tifoso e no sicuro pel spettacolo, sennò bastassi andar a Udine a veder la serie A... Sta tribunetta xe un enigma. L'anno scorso andavo là. Sto anno, all'inizio, uno steward me ga impedì de scender zo del primo anel e allora no ghe go pensà più. Cita
tifosa Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Forse xe proprio questo el punto: tanti no va + a palazzo perchè se zoga in B... no...forse se ga capido mal quel che mi intendevo... niente da dir contro la serie b... me urta spender x veder la b... secondo mi vista come xè andada la stagion che i li ga fati finir zo 2 anni fa...i gaveria podudo far come ga fato la pallavolo...ingresso gratuito. dopo ognidun xè libero de andar a darghe i soldini a lori...mi no vado Infatti se ga visto la fine che la ga fatto, alla fine i doveva passar con la cassetta delle elemosine per racimolar due lire. Me dispiasi non xe un discorso che accetto, e qua vien fora el triestin che per gratis vien, se xe de meter man al portafoglio non ghe ne xe per nisun. Proprio adesso i ga più bisogno della gente, e del sostegno economico, el mio esempio xe diametralmente opposto al tuo. Mi de pallacanestro non me interessava niente, non xe un giogo che seguivo, ma dopo che i xe finidi in serie B2, se semo diti, mi e mio marì, andemo a darghe una man a sti muli che i veni fora presto da sta situazion, pardida dopo partida gavemo capì i mecanismi, in più dove xe i colori de Trieste, anche dove che i gioga boccie, mi me appassiono e el cuor batti, insomma per farla breve, ghe semo sempre, e semo contenti, anche perchè gavemo visto che i ghe meti cuor e volontà sti muli, come che ghe meteva quei della pallavolo, che non meritava de finir cussì. Ve ammiro molto, ragazzi della tribunetta, e me accodo sempre alle vostre cantade (gavè notà che nelle tribune xe le done che fa più el tifo?, Me guardavo intorno e semo noi che batemo le man e che incitemo, i ometi sta tuti più composti), ma non so se vegno in tribunetta, non son proprio de primo pel. Cita
pinaard Inviato 18 Gennaio 2006 Autore Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Mi de pallacanestro non me interessava niente, non xe un giogo che seguivo, ma dopo che i xe finidi in serie B2, se semo diti, mi e mio marì, andemo a darghe una man a sti muli che i veni fora presto da sta situazion, pardida dopo partida gavemo capì i mecanismi, in più dove xe i colori de Trieste, anche dove che i gioga boccie, mi me appassiono e el cuor batti, insomma per farla breve, ghe semo sempre, e semo contenti, anche perchè gavemo visto che i ghe meti cuor e volontà sti muli, come che ghe meteva quei della pallavolo, che non meritava de finir cussì.Ve ammiro molto, ragazzi della tribunetta, e me accodo sempre alle vostre cantade (gavè notà che nelle tribune xe le done che fa più el tifo?, Me guardavo intorno e semo noi che batemo le man e che incitemo, i ometi sta tuti più composti), ma non so se vegno in tribunetta, non son proprio de primo pel. Un sentito ringraziamento per quel che la ga scrito. Fa enormemente piazer che qualchedun la pensa come mi che con un poca de pasion entusiasmo e vose in più, se pol far ancora meio de quel che stemo za combinando, e anche se no la vien zo in tribuneta xè lodevole che la se agrega a noi con i cori. Mi sto anno sento sul serio el fato de starghe vicin a sta squadra perchè i muli ghe meti impegno, i zoga col cuor, i zoga sul serio anche per noi, e secondo mi i merita veramente un aiuto caloroso da parte dei tifosi. Poco importa se andemo su o no, sarò cmq fiero de lori perchè xè dei gran bravi muli prima che zogadori. Cmq... SEMPRE FORZA TRIESTE!!!!!!!!! Saluti a tuti Cita
80 revival Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Bravo Pinaard,me fa piazer el tuo entusiasmo.Ghe volessi tanti come ti.Cmq se te ga qualcun da portar domenica dime.Per el resto el discorso xe facile,chi vol venir con noi lo fazi saver anche con mp,e magari se trova anche el modo de impatarse i security.Comunque el discorso tifo xe un poco complicado,perchè effettivamente al palazzo xe poca muleria,e quella che xe magari xe anche timida,dovessi pensarghe un attimin anche la società con un poche de promozioni per le medie e superiori,bisognassi ricominciar a vender un poco sto prodotto basket.Mi penso che l'amor per una squadra lo se dimostra soprattutto in queste categorie,troppo facile in serie A quando le robe va ben.Mi all'epoca go segui l'unione anche nel CND quando se giogava a S.vito,Gorizia,Sevegliano ecc ecc.No iera spettacolare ma iera bel veder una squadra de giovani volenterosi che gaveva voia de giogar e metterse in mostra,più o meno come la Pallacanestro Trieste de oggi.Solo un GRANDE PUBBLICO fa una GRANDE SQUADRA.Saluti a tutti! Cita
arska Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 efetivamente sta ultima frase xe giusta. el problema de Trieste xe che el prodoto basket no se lo vendi più praticamente dal 2001.. Cita
80 revival Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 efetivamente sta ultima frase xe giusta. el problema de Trieste xe che el prodoto basket no se lo vendi più praticamente dal 2001.. Vabbè l'anno che te se riferissi ti gavevimo due signori giogadori come Calabria e Gurovic,più gente come Casey Shaw,Bazarevich e compagnia bella.Però xe sta grazie alle spese folli de quell'anno che gavemo fato la fine de m che tutti ben savemo.Questo anche grazie a persone incompetenti che dirigeva la baracca,e ad altre che iera messe là per bel veder.Bon stemo boni che sennò tornemo a verzer vecie feride. Cita
SandroWeb Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 efetivamente sta ultima frase xe giusta. el problema de Trieste xe che el prodoto basket no se lo vendi più praticamente dal 2001.. Eh in realtà mi diria 2002...el campionato con Mazique, Washington, Erdmann eccetera, che alla fine semo rivadi a gara-3 dei quarti scudetto con Treviso... Madonna mia, sembra esser passadi secoli... Dai sbagli de quelle gestioni spero che se fondi un model de società che no sia rose e fiori per 2/3 anni per dopo ripiombar nel gran canyon delle serie minori...ma questo xe un altro discorso e vado OT Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.