Jump to content

Triestina-Maribor: ierimo in 80!

Recommended Posts

GRANDE, ENORME Sandro, grazie, grazie e grazie, non te sa come che stago mal per non poder vinir, te prego un'urladina anche per mi. Ma guarda ti che proprio mi non vegno dopo che me go fato tuta la trafila de incontri, ma son pronta per la lotta futura, te sa ben, come gavemo avudo modo de confrontarse.

Prendè esempio ragazzi, Sandro xe uno che non fa ciacole, fa fritole, non parole ma fatti.Zerchemo de salvar el salvabile, se ghe xe ancora una speranza, tutti insieme FORZA UNIONE.

La prima roba vegno a leger stasera.

:bandieraalabarda::bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Che figada!

Ierimo in 80 persone in stadio, le go contade e penso che più de quel numero no ierimo. Podè immaginar che razza de contestazion se pol far in sto modo...

Cmq..i ultras ga urlado de tutto a Tonell8 che nel frattempo, per non ciapar fredo, iera in cheba là dei radiocronisti della Rai a goderse lo spettacolo.

Che dir...iera de dar una dimostrazion de attaccamento e penso che, ahimè, sia stata data...

Ringrazio de cuor chi iera in stadio stasera, in particolar Curvaiolo e mula alabardata con i quali go ciacolado per tutta la partida (a proposito mula, te ga trovado Gegè? :D)

Nota de merito: ghe go strento la man a Danelutti :D

Per la cronaca: Triestina-Maribor 2-0 (Mammarella e el gol de un mulo della primavera che no go capido ben chi sia)

Però vedemola cussì: adesso che ne xe rimasti dei signor nessuno, almeno se vederà che i ghe metterà l'anima in campo per emerger, no?

P.s. Per Sandro: te ga visto che me ricordavo el coro de Danelutti? Iero picio ma probabilmente, za un piccolo ultras... :D

Comunque torno a ripeter el concetto: l'altra sera in CC tutti a dir "contestemo, femo striscioni, presentemose in massa col Maribor in tribuna ecc.". Ierimo la metà, se non de meno, de quei che iera alla riunion.

Allora mi digo una roba: xe inutile pianificar le robe. Go letto da altre parti discorsi tipo "iera troppo poco tempo, mi gavevo un impegno, vederè che con la Cremonese sarà molto più casini"...senza renderse conto che la stalla andava fatta ieri sera, perchè el mercato se chiudi al 31/1 e la prossima in casa xe appena sabato prossimo....quando cioè el signor gavarà vendudo anche Galloppa e chissà chi altro

A parte gli assenti giustificati, tutti i altri che se ga gonfiado la panza parlando de contestar dove i iera? In casa col sedere in caldo?

Come al solito, in questa città, quando conta ghe xe solo ciacole e niente altro. Me se dirà "no saria cambiado niente, el continuerà a far come clinz ghe par": perfetto, ma se l'ambiente dei tifosi non dà ALMENO un segnal forte quando servi, vol dir che tutto sommato la situazion aggrada ai più...