Vai al contenuto

Ve piasi el vostro nome?


assist

Messaggi raccomandati

  • Risposte 63
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

El mio no me piasi tanto.. eppoi xe difficile da pronunciarlo "Robert" eppoi tutti insisti a metter la "o" quando mi non la metto..

Comunque tanti me ciama "bob"

In famiglia da quando mia sorella un giorno me ga ciamado "Ro" i me ciama abitualmente "Ro" (me firmo anche -Ro- quando laso messaggi sul tavolo quando vado via che no xe nissun a casa)

Un'amica me ciama "Rob"

Tra i tre preferiso "Ro"

Qua per voi son Kiriranshelo abbreviado Kiri e Kiri me piasi un sacco come sona :)

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

ma anche voi se stai battezzai con tre nomi o son l'unica che ga sta particolarità????

Certo, Elisabetta Maria Ida , i secondi do xe i nomi dele mie nonne, ma me par che la più parte usava aver un Maria dentro, anche i omini, giurassi che anca papà gaveva un Maria come secondo nome.

Curiosa iera mia mama: in famiglia i gaveva un tradizion mazziniana ( la gaveva do zii Spartaco e Gracco), la iera nata in maggio ma nono la ga voluda far battezzar in settembre, co l'idea alquanto bislacca che cussì la capissi qualcossa, iera el 20 settembre e la xe stada ciamada Bianca Roma Libera!! :D

Ma dove se trova sti secondi nomi? che de papà no me ricordo.. nei certificati de battesimo? o in quei ne nascita? mi credo che per el Comun son solo che Elisabetta.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×