polpetta Inviato 22 Febbraio 2006 Segnala Inviato 22 Febbraio 2006 ve metto qua un paio de foto [4] che go fatto in questi giorni.. diseme cossa ne pensè Cita
trert Inviato 22 Febbraio 2006 Segnala Inviato 22 Febbraio 2006 ostia.. le sequenze sportive no me ga de sai.. però el cocal sul mar xe mooolto bel! e anche l'ultima.. un po lugubre, ma cocola! Cita
tuxav Inviato 22 Febbraio 2006 Segnala Inviato 22 Febbraio 2006 bele foto dani!!! in particolare l'ultima me piasi piu de le altre..... la seconda saria sta forsi bel (ma dificile) che el cocal fosi in mezo al sol e non in ombra... ... ... ... ... .. . . . . . . . PIERO fermaaaaaaaaa no sta verzer PS !!!! :D le sequenze no me entusiasma sai sorry .. manca el movimento... IMHO Cita
trert Inviato 22 Febbraio 2006 Segnala Inviato 22 Febbraio 2006 ghe vedevo ben in quella del cocal una bella pinna de balena.. meno mal che me ga fermado AV.. te ga provado farla in notturna magari con una cometa che passa de la? Cita
babatriestina Inviato 22 Febbraio 2006 Segnala Inviato 22 Febbraio 2006 L'ultima xe taiada la forma o xe una panoramica metendo insieme un poche de foto? perchè me paressi de intraveder la giuntura, ma propio zercando ben.. se zerca perchè..ghe manca qualcossa, sì, xe el svodo... Cita
trert Inviato 22 Febbraio 2006 Segnala Inviato 22 Febbraio 2006 xe un panorama taiado.. a ocio e crose.. no xe foto tacade insieme.. in che senso scusa quel del svodo? no te seguo Cita
Stefano79 Inviato 23 Febbraio 2006 Segnala Inviato 23 Febbraio 2006 un po lugubre, ma cocola! Xè bellissima appunto per quel Cita
polpetta Inviato 23 Febbraio 2006 Autore Segnala Inviato 23 Febbraio 2006 alora vedemo che rispondo: le sequenze iera una prova.. a dir el vero non gavevo ne colori ne soggetti accattivanti.. quindi no le xe entusiasmanti ninache per mi.. quela col cocal... ghghgh se vole provo a refarla in postwork..son curiosa de veder cos che me vien fora l'ultima xe due foto tacade insieme... la xe lugubre volutamente.. ma un po vuota perche non ga un soggetto o qualcosa che attiri .. xe vero.. pero la me piasi per la sensazion che la da grazie dei commenti cari!! ^__^ Cita
trert Inviato 23 Febbraio 2006 Segnala Inviato 23 Febbraio 2006 ustia.. te me ga fregado per ben!! desso vedo dove el xe tacado.. mannaggia no gavesi mai dito! Cita
Maurice Inviato 23 Febbraio 2006 Segnala Inviato 23 Febbraio 2006 La più figa xe quela del cocal senza dubbi Cita
assist Inviato 25 Febbraio 2006 Segnala Inviato 25 Febbraio 2006 Io c'ero io c'ero! :s'ciopado: :s'ciopado: Cita
polpetta Inviato 25 Febbraio 2006 Autore Segnala Inviato 25 Febbraio 2006 Io c'ero io c'ero! :s'ciopado: :s'ciopado: . . . . . . . . . . . . lo so.. te go immortalado anche.. Cita
assist Inviato 26 Febbraio 2006 Segnala Inviato 26 Febbraio 2006 Lo so che te me ga fotografado......te go dado mi el permesso Cita
polpetta Inviato 26 Febbraio 2006 Autore Segnala Inviato 26 Febbraio 2006 Lo so che te me ga fotografado......te go dado mi el permesso bon basta che andemo off topic Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.