scoverciai Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 E desso che vedemo se semo famosi !!! CIAOUUUUUUUUUUU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 Ieri za stadi segnaladi ale autorità de sto forum: http://www.elsitodesandro.it/invboard/inde...t=0entry49371 e ve gavevo visto su http://www.tuttotrieste.net/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 Mai sentidi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gfxz Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 sentidi nominar xo mai sentido nessuno canzon... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 Mai sentiti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scoverciai Posted April 19, 2006 Author Report Share Posted April 19, 2006 Mai sentiti Ben ma allora se no save chi semo vegni a scoprirlo no?? noi ve spetemo !! ciao e bacini bacini a tutti !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 Mai sentidi, e sinceramente, no me interessa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scoverciai Posted April 19, 2006 Author Report Share Posted April 19, 2006 Mai sentidi, e sinceramente, no me interessa Me piasi le persone che dixi quel che pensa, e quindi rispetto la tua posizion sui scoverciai, se no te interessa bacioni lo stesso !! Anche perchè noi se divertimo lo stesso anca senza de ti !!! Ovviamente se scherza mulon !! però anche se no te interessa, te podessi almeno far un scampon sul nostro sito no? giusto per bel veder dei !! Bon comunque fà come che te vol, noi te volemo ben lo stesso !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 chi xe sti sempi? ve go visto anche mi come cenerentola ma mai sentidi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 Neanche mi non ve go mai sentido Però vederò de colmar la mia lacuna al più presto Da quanto go capido fè cover in triestin, no? Se xe cusì allora me piasi de certo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 te podessi almeno far un scampon sul nostro sito no? Parlar de gruppi locali va benissimo, basta che no diventi spam però Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 Sì che go sentido parlar dei Scoverciai.. stamattina su 'sto sito!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scoverciai Posted April 19, 2006 Author Report Share Posted April 19, 2006 te podessi almeno far un scampon sul nostro sito no? Parlar de gruppi locali va benissimo, basta che no diventi spam però Se per spam te intendi che se fazemo un fià de pubblicità, allora devo esser sincero che xe normale che zerco de far conosser el mio gruppo, ma me piaseria saver anche se esisti altri che fà el nostro genere quà a Trieste oltre che quei zà conosudi come thc e laidos (anche se i thc xe de monfalcon per l'esatteza). Insoma penso che no ghe sia niente de mal a farse conosser un poco e pò chi che no ghe piasi el nostro genere no lo scolta e pò bon giusto? inoltre qualchidun ga zà dito che non ne ga pel popoci, e mi me va ben lo stesso, del resto noi parlemo de Trieste nei nostri cd e quà in sto forum ( che me piasi sai oltretutto) credo l'argomento sia abbastanza inerente !! Salutoni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gufo805 Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 Non li gavevo mai sentido e son andà sul suo sito e go ascoltà alcune canzoni i xe simpatici e originali!! Ciao Scoverciai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonio Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 già, cocolo... me piasi i grupi che fa cover in triestin!! però no li gavevo mai sentidi!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SerenaGigia Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 Sono davvero forti, io ho tre cd che mi ha fatto un'amica, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miguelsonmi Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 Mi ringrazio per gaver meso a disposizion i brani del grupo, però podevi anche meterli a una qualità (intendo dir i "k" de bitrate) migliore. Li go scarigadi, li scolterò con calma, e poi magari agiungo do righe (se ve fa piazer i comenti). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Debegnac Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 Gavarò sentì S'CIOPAI in sagra Carasena un do ani fa che sonava fisarmonica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attilio Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 Confermo che la qualità dei mp3 xe basseta ma go scoltado un per de canzoni e iera sai bele, me ga fato rider. però certe xe da perchè xe un fià fortine, comunque bravi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 (OT) Un piccolo excursus che cussì me permetti de saludar i scoverciai : podè segnalar senza problemi el vostro gruppo, ve chiedo solamente in futuro de chiederme prima el consenso per eventuali altre segnalazioni riguardo cd e simila...ovviamente no ghe xe problemi a riguardo, ma giusto per esser in contatto mi e voi. Grazie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attilio Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 (OT) Un piccolo excursus che cussì me permetti de saludar i scoverciai : podè segnalar senza problemi el vostro gruppo, ve chiedo solamente in futuro de chiederme prima el consenso per eventuali altre segnalazioni riguardo cd e simila...ovviamente no ghe xe problemi a riguardo, ma giusto per esser in contatto mi e voi. Grazie I xe forti i muli.....provare per credere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 Che fighi i SCOVERCIAI !!!! In classe mia i va forton... xe un mulo che le sa quasi tutte a memoria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scoverciai Posted April 21, 2006 Author Report Share Posted April 21, 2006 Che fighi i SCOVERCIAI !!!! In classe mia i va forton... xe un mulo che le sa quasi tutte a memoria Grazie Maurice ne fà piazer !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SerenaGigia Posted April 24, 2006 Report Share Posted April 24, 2006 Ma xe vero che presto farè qualcosa insieme ai Laidos? dai dai che saria tropa roba ! LAIDOS E SCOVERCIAI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 Grandi muli.....Domenica in sagra se stai tropa roba!! gavemo tirà un casin che no ve digo. Mi e miei amici se gavemo divertido una cifra, inoltre go savudo che per quest'estate xe in arrivo un novo cd !! se xe come quei altri allora sarà de pissarse dosso de rider!! Grazie ancora per domenica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts