Jump to content

I SCOVERCIAI

scoverciai

Recommended Posts

• Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mai sentidi, e sinceramente, no me interessa  :D

Me piasi le persone che dixi quel che pensa, e quindi rispetto la tua posizion sui scoverciai, se no te interessa bacioni lo stesso !! Anche perchè noi se divertimo lo stesso anca senza de ti !!! :punk:

Ovviamente se scherza mulon !! però anche se no te interessa, te podessi almeno far un scampon sul nostro sito no? giusto per bel veder dei !! Bon comunque fà come che te vol, noi te volemo ben lo stesso !! :foracolcul:

te podessi almeno far un scampon sul nostro sito no?

Parlar de gruppi locali va benissimo, basta che no diventi spam però :rolleyes:

Se per spam te intendi che se fazemo un fià de pubblicità, allora devo esser sincero che xe normale che zerco de far conosser el mio gruppo, ma me piaseria saver anche se esisti altri che fà el nostro genere quà a Trieste oltre che quei zà conosudi come thc e laidos (anche se i thc xe de monfalcon per l'esatteza).

Insoma penso che no ghe sia niente de mal a farse conosser un poco e pò chi che no ghe piasi el nostro genere no lo scolta e pò bon giusto? inoltre qualchidun ga zà dito che non ne ga pel popoci, e mi me va ben lo stesso, del resto noi parlemo de Trieste nei nostri cd e quà in sto forum ( che me piasi sai oltretutto) credo l'argomento sia abbastanza inerente !!

Salutoni :lol:

(OT) Un piccolo excursus che cussì me permetti de saludar i scoverciai :bye: : podè segnalar senza problemi el vostro gruppo, ve chiedo solamente in futuro de chiederme prima el consenso per eventuali altre segnalazioni riguardo cd e simila...ovviamente no ghe xe problemi a riguardo, ma giusto per esser in contatto mi e voi.

Grazie :bye:

(OT) Un piccolo excursus che cussì me permetti de saludar i scoverciai :bye: : podè segnalar senza problemi el vostro gruppo, ve chiedo solamente in futuro de chiederme prima el consenso per eventuali altre segnalazioni riguardo cd e simila...ovviamente no ghe xe problemi a riguardo, ma giusto per esser in contatto mi e voi.

Grazie :bye:

I xe forti i muli.....provare per credere

• 2 weeks later...

Grandi muli.....Domenica in sagra se stai tropa roba!! gavemo tirà un casin che no ve digo. :amicici: Mi e miei amici se gavemo divertido una cifra, inoltre go savudo che per quest'estate xe in arrivo un novo cd !! se xe come quei altri allora sarà de pissarse dosso de rider!! Grazie ancora per domenica