Jump to content

Raccolta differenziata dei rifiuti...


Recommended Posts

Solo per le batterie. Per el resto no fazo, un poco per pigrizia e un poco perchè i raccoglitori differenziati più vicini xè bastanza lontani da casa mia. E poi bon...in genere le scovaze le ingruma e le butta i miei, poche volte me toca a mi :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

mi disemo che stando in un comun (staranzan) dove xe obbligatorio farla, la fazo..

ma me capita alcune volte (tipo feste) in cui xe una montagna de rifiuti e visto che li raccolgo prima de ndar a dormir.. me vien difficile separarli.. quindi a volte xe quell'anima pia de mio papà che ciol el sacco nero con la roba non smistada e le smista (che poi xe praticamente sempre piati de plastica, cartoni de bire e bottiglie de birra..)

Link to comment
Share on other sites

mi digo spesso.. trovo sia guisto farlo, no pero' come i me ga dito che i fa in bisiacaria che xe una roba pazesca.... :D

spero solo che, e no me stupiria che sia cusi, ala fine la racolta sia diferenziata, ma che le scovaze finisi tute in un unica discarica dove magari vien apaltada una dita esterna che torni a separarle de novo :D :D

Link to comment
Share on other sites

SEMPRE, anche se farla qua in Giappon xe quasi impossibile! I ricicla TUTTO e non sto scherzando. Te buti via praticamente solo i rifiuti cosiddetti "umidi", per el resto te raccogli lattine, vetro, bottiglie de plastica ma anche: cartoni del latte, polistirolo dei vassoi per la carne, scatolette de tonno e affini, batterie, ceramica, componenti elettronici...

e poi ghe xe anche la raccolta nella raccolta: per le bottiglie de plastica ad esempio bisogna separar l'etichetta e el tappo dalla bottiglia, e butar in posti separati!!!

Link to comment
Share on other sites

mi go messo mai fatta ma la farò...

ma intesa nel senso che ogni volta me ripropongo de farla, solo che ogni volta, per pigrizia o altro, no cominzo mai..

e poi comunque per butar via la roba poi dovessi ndar a butar le scovaze con l'auto...

Link to comment
Share on other sites

Ho provato qualche volta ma in familia siamo tanti e molti non sono convinti della cosa. Ed il fatto che non ci siano campane per il riciclaggio vicine mi rende difficile convincerli. Caricare le immondizie in auto ogni volta è un po una rottura.

Link to comment
Share on other sites

go messo ogni tanto, anche se, quella che fazo, xè regolare.

Ma fazo solo carta e plastica, el resto, no me ricordo de farlo, anche perchè xè più sporadico!

Lattine se usa ogni tanto quele dei pomodori pelati, bottiglie de vetro xè solo quel del vin "de la domenica"...ma el resto sempre, con tutta la carta che consumo xè giusto che me ricordo de metterla al reciclo!

Link to comment
Share on other sites

A casa mia se fa..

l'umido va nel contenitor in giardin per far concime..

..la plastica in un sacco a parte, come le lattine e le bottiglie de vetro che dopo el saggio babbo va a butar nei luoghi adatti..

..le batterie e i medicinali scadudi anche.. a parte.

Carta, carton e legno va brusadi nella stufa.. ogni tanto finisi anche qualche toco de plastica.. ma no penso che uccido persone con questo! :D

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Come trert...e purtroppo xe una gran rottura...

te se ga de tignir le scovazzze in casa per tre giorni...te ga de far 3 sacchi diversi, umido, riciclabile, non riciclabile...se te sbai no te porta via la roba...

xe un incubo!

voio dir, xe giusto farla, ma esser costretti diventa complicato, perchè ghe xe mille robe diverse e a starghe drio te diventi matto.

un esempio...l'erba del giardin...

la se devi portar in discarica, e fina qua no xe un problema, due sacchi, in due settimane e fatta la xe...invece no, perchè poi n ova ben dentor el sacco e te lo devi svodar...ve lasso immaginar che odorin vien fora da quei sacchi co te lo svodi...anche perche no xe ditto che t elo fa el giorno dopo che te tai l'erba,.,,te ga de veder quando xe verta la discarica e mille altre robe...

in ultimo, la gioia piu grande...aumento della tassa del 25 e passa %..

:piovaintesta:

Link to comment
Share on other sites

in ultimo, la gioia piu grande...aumento della tassa del 25 e passa %..

:piovaintesta:

Mi la fazo ogni tanto quando accumulo carta a più non posso,però se dopo che te fa tutta questa fadiga de separar i rifiuti(chi la fà)e dopo anche te aumenta le tasse sui rifiuti a un ghe passa sicuro la voia de far la raccolta differenziata :incazzado::incazzado: Ma la raccolta no iera anche per abbater i costi di smaltimento?Secondo mi i ne la conta.... :angry:

Link to comment
Share on other sites

go risposto spesso, mi voleria anca far sempre ma ogni tanto un poca de carta finissi nel scovazzon general, po per le batterie de un per de anni xe spariti tutti i contenitori e qualchedun me ga dito che ormai va tuto in scovazzon. Insoma la carta la separo bastanza ben, botiglie e vetro quasi no go, no bevo mineral in botiglia... e che no i se speti che per le vetro ghe lavi anca le botiglie de butar via!

Link to comment
Share on other sites

mi sempre (e i me ciol anche in giro :angry: )... carta sul lavor, lattine, vetro e bottiglie de plastica a casa e i tappi per le carrozzelle dei disabili :lol:

ah poi go anche le batterie salvade in parte ma ancora de buttar... finirà che se romperà el sacchetto tante che go ingrumà :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Mi fazo sempre, anceh se stando piu' atento podesi far de piu' :D

Sopratuto dopo gaver fato el corso de Recupero delle Materie Prime Secondarie :D

No xe una cazada fal la raccolta differenziata, xe che andasi fata in massa, dovessi esser obligatorio.

No gave' idea de quanto de meno, per esempio, che costa l'alluminio riciclado per un'industria che produci roba in alluminio. E riva esser puro come quel de prima estrazion, solo che costa tipo 10 volte de meno.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Donazione 2024 per il forum

    Se vuoi lasciare un piccolo obolo per il mantenimento della nostra comunità virtuale, questo è il posto giusto!



    92% of donation goal reached.
    Donate Sidebar by DevFuse
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Popular Contributors

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×