Kiriranshelo Posted June 2, 2006 Report Posted June 2, 2006 Chi è GoogleBot? tutti lo considerano soltanto un bot che lavora per google, un qualchecosa di inanimato, una presenza costante che veglia sul nostro forum. stasera l'ho visto scrivere nella sezione libri: GoogleBot Sta inviando un messaggio nel forum: Sezione libri Quote
mula alabardata Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 bella domanda!! me lo son sempre chiesto anche mi... chi è costui?? Quote
cucciolina Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 Da quanto go capido xe un ragno Se ciama cusì in gergo tecnico Va in giro alla ricerca de notizie che poi ti te trovi su google Leggesi peteson, petesona, ecc. Semo noi ai primi posti Quote
babatriestina Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 sì, anca mi lo gavevo visto che el curiosava per tutti i topic del forum atrieste e el esperto me ga dito che xe el ragno de Google che va a ficar el naso. Co el ghe xe vol dir che se diventa importanti Quote
assist Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 sì, anca mi lo gavevo visto che el curiosava per tutti i topic del forum atrieste e el esperto me ga dito che xe el ragno de Google che va a ficar el naso. Co el ghe xe vol dir che se diventa importanti Semo meritevoli de esser spiadi? Wooooooooooooooooooooow Quote
SandroWeb Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 GoogleBot xe un spider, ovvero un bot che va in giro per el web ad indicizzar tutte le pagine che el trova (a caso). Per el resto ga contado tutto cucc Quote
Kiriranshelo Posted June 3, 2006 Author Report Posted June 3, 2006 conosevo za 'sto "ragno". però no me l'aspettavo de trovarme scritto che el sta inviando messaggi.. sarà incappado nella funzionalità per sbaio? Bellissima la spiegazion de Cucc con la sua fobia per i ragni. Povera Cucc.. ghe xe ragni anche sul forum!!!! Quote
trert Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 ahahahaha xe vero.. ogni tanto el se meti a scriver.. ma cossa el vol?? speremo che no el impari el triestin legendo le nostre monade.. Quote
SandroWeb Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 conosevo za 'sto "ragno".però no me l'aspettavo de trovarme scritto che el sta inviando messaggi.. sarà incappado nella funzionalità per sbaio? In realtà lui bagola a caso per tutte le pagine...capita anche de veder ogni tanto che el varda el Calendario oppur che sta zercando de contattar qualchedun via email Quote
Stefano79 Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 Sisi, lo go visto anche mi un mucio de volte "scriver" in giro per le varie discussioni Quote
assist Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 Sisi, lo go visto anche mi un mucio de volte "scriver" in giro per le varie discussioni Ma el va a giogar anche in sala giochi? Quote
dido76 Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 Ma el va a giogar anche in sala giochi? E no ciò...adeso se sto sempio de ragno zoga in salagiochi e el fa record bisogna dirghe che el ne scrivi messaggi altrimenti se lo elimina vero? Quote
Kiriranshelo Posted June 3, 2006 Author Report Posted June 3, 2006 ma i messaggi li scrivi.... lo go becado a inviar messaggi nella sezion libri mi... che poi xe messaggi fantasma perchè non i xe mai rivadi.. Quote
Recommended Posts