iguanadan Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Ho capito male? 500.000 euri per il titolo sportivo di Caserta e non se n'è fatto nulla?... uhm... brutte acque... Quote
diego Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Come i diseva in un film che no me ricordo el titolo : Bambole non c'è una lira!!!No basteria i 500.000€, dopo bisogna allestir anche una squadra per no far figurini de M...a, e ghe vol tanti bei giogadori e tanti bei Euri, o no? Quote
tuxav Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 al di la del fato che, i disi, no gavemo nianca i soldi per permeterse Mariani... digo che se anche el titolo i ne lo regalasi mi preferiso che vegni conquista sul campo.... ovio che dopo la gente va sempre meno a veder le partide.... Quote
tinuviel Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 1 no me sembra pochi 500.000 euro 2 come ga dito Diego, dopo serviria almeno almeno 1000000 per metter su una squadra degna (bisogna pensare che se partiria quasi da 0, te poderia tegnir giusto Iannilli che xè una promessa e Moruzzi/Muzio ma no come titolari...) 3 no gavemo una società de professionisti, ghe servi gente che ghe lavori e che no lo fazi come secondo lavor o come passion: ghe volessi, quindi, soldi e professionisti, dal GM alla segretaria 4 neanche l'allenador xè da a 5 piuttosto passo per passo che fallir dopo aver comprado la lega 2 6 preferiso la B piuttosto che esser come Udine e Pesaro che compra i diritti!!!! Quote
80 revival Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 1 no me sembra pochi 500.000 euro2 come ga dito Diego, dopo serviria almeno almeno 1000000 per metter su una squadra degna (bisogna pensare che se partiria quasi da 0, te poderia tegnir giusto Iannilli che xè una promessa e Moruzzi/Muzio ma no come titolari...) 3 no gavemo una società de professionisti, ghe servi gente che ghe lavori e che no lo fazi come secondo lavor o come passion: ghe volessi, quindi, soldi e professionisti, dal GM alla segretaria 4 neanche l'allenador xè da a 5 piuttosto passo per passo che fallir dopo aver comprado la lega 2 6 preferiso la B piuttosto che esser come Udine e Pesaro che compra i diritti!!!! Brava stellina soprattutto sull'ultimo punto te dago ragion.Meio star zò e conquistarse le proprie promozioni sul campo che far come quelle due squadre che conossemo ben.Tra l'altro pesaro sta trattando el diritto de A1 de Roseto.Per la serie non si smentiscono mai .Son contento un poco invece che se gabbi salvado Gorizia cussì l'anno prossimo femo ancora el derby Quote
Maurice Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 1 no me sembra pochi 500.000 euro2 come ga dito Diego, dopo serviria almeno almeno 1000000 per metter su una squadra degna (bisogna pensare che se partiria quasi da 0, te poderia tegnir giusto Iannilli che xè una promessa e Moruzzi/Muzio ma no come titolari...) 3 no gavemo una società de professionisti, ghe servi gente che ghe lavori e che no lo fazi come secondo lavor o come passion: ghe volessi, quindi, soldi e professionisti, dal GM alla segretaria 4 neanche l'allenador xè da a 5 piuttosto passo per passo che fallir dopo aver comprado la lega 2 6 preferiso la B piuttosto che esser come Udine e Pesaro che compra i diritti!!!! Quoto tutti i punti Quote
Lele26 Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Vojo solo far notar che Trieste ga za comprado dei diritti... Comunque son dell'idea che bisogna conquistar sul campo le promozioni. Con una società de professionisti e no de politici, con figure giuste al posto giusto, con meno giacche e cravatte e più tute e scarpe de ginnastica. Quote
Beck's Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Vojo solo far notar che Trieste ga za comprado dei diritti... Purtroppo sì.. Quote
pinaard Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Tra l'altro pesaro sta trattando el diritto de A1 de Roseto.Per la serie non si smentiscono mai Anche se fonti esterne disi che Roseto preferiria cederghe i diriti a Caserta piutosto che a Pesaro, gavendogheli za vendudi tempo indrio... Purtropo però se vegneria fora un'asta i marchigiani saria favoridi con tuta quela pilada che i se ritrova... In quanto a noi, meio cusì. Restemo in B1 e conquistemosela sul campo sta benedeta promozion. E poi xè cusì bele trasferte dove se pol andar a magnar e bever! Quote
Maurizio72Ts Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Anche se, come go letto sora (e no me ricordavo ), gavemo usufruido dei diritti sportivi de altre società, mi resto dell'idea che se devi conquistarse le promozioni sul campo sudando e spudando sangue, se servi. Quindi, a prescinder dal fatto che costi 500.000€ o 10.000, son contento se la società rifuta la Serie A2. Quote
cucciolina Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Vojo solo far notar che Trieste ga za comprado dei diritti... Te me ga tolto le parole da sotto la tastiera Purtroppo anche noi lo gavemo fatto e quindi no xe giusto additar i altri ma come go za avudo modo de dir xe meio che stemo dove che semo. Voio veder partide con giogadori veri (come quei che gavemo avudo in questi due anni) che se sbuccia i genoci e non americani che scampa se te ghe paghi lo stipendio un giorno de ritardo Va ben cusì Quote
SandroWeb Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Compremo pur altri diritti....dopo de questo, preparemose a un altro fallimento... Ah no...no gavemo soldi....ottimo, semo salvi Quote
settoreemme Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Giustamente, se no xe soldi xe meio no zercar avventure comprando diritti. Però se no xe soldi, no stemo sperar de far squadre competitive. Accontentemose de quel che gavemo visto sto' anno. El quinto posto xe sta' un miracolo con la squadra che gavevimo. Quote
pinaard Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Giustamente, se no xe soldi xe meio no zercar avventure comprando diritti. Però se no xe soldi, no stemo sperar de far squadre competitive. Accontentemose de quel che gavemo visto sto' anno. El quinto posto xe sta' un miracolo con la squadra che gavevimo. Se ierimo in quell'altro giron podevimo zogarsela per el primo posto con la squadra de sto anno, e una volta rivadi nele prime posizioni podeva acader de tuto con le eventuali bele in casa. Se le due finali ga visto protagoniste 4 squadre del giron A (Soresina, Pesaro, Osimo e Treviglio), un motivo ghe sarà, e se se guarda ben chi iera drio de quele nonstante semo stadi falcidiadi da infortuni e influenze per tuta la stagion? TRIESTE... Quindi, se tanto me da tanto... Quote
assist Posted June 6, 2006 Report Posted June 6, 2006 al di la del fato che, i disi, no gavemo nianca i soldi per permeterse Mariani... digo che se anche el titolo i ne lo regalasi mi preferiso che vegni conquista sul campo.... ovio che dopo la gente va sempre meno a veder le partide.... So che gavemo comprado za i diritti e resto convinto che no xe giusto Quote
Delio Posted June 6, 2006 Report Posted June 6, 2006 Si, gavemo za comprà i diritti, però tegnimo anche conto che iera la società apena ricostruida e che voleva partir dala serie più alta possibile, no me par un pecato mortale... Quote
tinuviel Posted June 6, 2006 Report Posted June 6, 2006 Si, gavemo za comprà i diritti, però tegnimo anche conto che iera la società apena ricostruida e che voleva partir dala serie più alta possibile, no me par un pecato mortale... anche secondo mi xè un poco diverso...se no gavessi mo comprado i diritti, non gavessimo rivado giogar neanche una serie c...disemo che lo podemo considerar un peccato veniale! me dassi fastidio comprarli solo per "risparmiar" fadiga... Quote
Lele26 Posted June 7, 2006 Report Posted June 7, 2006 quando una roba no se pol far, o xe brutta de far, la xe sempre tale, non cambia a seconda della situazion. Compremo? Allora compremo. No compremo? allora no compremo MAI. Quote
Delio Posted June 7, 2006 Report Posted June 7, 2006 Libero de pensarla cussì, ma mi resto dela mia opinion, xe diverso comprar i diriti per una nova società o inveze comprarli a campionato finì per andar su nonostante o oltre i risultati del campo. Per ti iera giusto ripartir dala C2 (se no sbaglio), per mi no. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.