basketteam Posted August 5, 2006 Report Posted August 5, 2006 de seguito le foto dell'osmizada de ieri sera adesso devo veder se sarò capace de postarle... mucho difficile Quote
basketteam Posted August 5, 2006 Author Report Posted August 5, 2006 l'arcobaleno prima del ritrovo... Quote
basketteam Posted August 5, 2006 Author Report Posted August 5, 2006 adesso tutte le altre non ve fazo le didascalie perchè za postarle per mi xe una conquista.. cerchè de capir... questa xe vignuda mossa, ma stavo cercando con che programma iera meio immortalar la serata Trert e Tuxav canta... da sx dopo i menestrei, Stefano, Dido, Tifone, el teston de Starlite, Cucciolina, Sandro, Cazzaballe, Kiri(sgnaps ), Tuxav, Trert e Mula Alabardata alla fine go fatto anche le didascalie, diseme che son bravo Quote
basketteam Posted August 5, 2006 Author Report Posted August 5, 2006 altre foto... malto e Jazz se prepara per una nova canzon ma Stefano no sembra convinto... drio se intravedi i giovinoti che ne ga butà un giro de nero Iaga e Mula Alabardata tra una canzon de Battisti e un inno della Triestina i nostri menestrelli dei... feme Vasco!!!!!!!! e Cazzaballe se imboreza Quote
tuxav Posted August 5, 2006 Report Posted August 5, 2006 Grande mulo!, bele foto :D :D tuti quei che ga fato foto ieri ga tempo tipo 30 secondi da adesso x meterle online Quote
basketteam Posted August 5, 2006 Author Report Posted August 5, 2006 ultimo giro de foto... Starlite soddisfatto Mula Alabardata se cimenta con la macchina fotografica (e che impegnada che la sembra!!! ) Quote
mula alabardata Posted August 5, 2006 Report Posted August 5, 2006 Mula Alabardata se cimenta con la macchina fotografica (e che impegnada che la sembra!!! ) iero tutta concentrada xkè gavevo l'onor de usar una canon! e poi stavo fotografando trert che fazeva el mona col suo capezzolo!! cmq belle foto x una bella serata! Quote
Malto Posted August 5, 2006 Report Posted August 5, 2006 belle fotooooooooooooo!!!! Grazieeeeeee :D Quote
basketteam Posted August 5, 2006 Author Report Posted August 5, 2006 manca una!!!!! e no me disè niente???? Sandro e Cucciolina... li stavo dimenticando... Quote
trert Posted August 5, 2006 Report Posted August 5, 2006 le mie che le xe "de la" chi che vol le pol uppar al posto mio.. mi go de scmapar Quote
cucciolina Posted August 6, 2006 Report Posted August 6, 2006 manca una!!!!!e no me disè niente???? Sandro e Cucciolina... li stavo dimenticando... Iera meio se te la dimenticavi Grazieeeeeee per le foto comunque Quote
Maurizio72Ts Posted August 6, 2006 Report Posted August 6, 2006 Complimenti per le foto, le xe bellissime. Quote
basketteam Posted August 6, 2006 Author Report Posted August 6, 2006 Iera meio se te la dimenticavi Grazieeeeeee per le foto comunque ma no... se cussì cocoli Quote
trert Posted August 6, 2006 Report Posted August 6, 2006 ecco le mie ecco un immagine da portar in giappon Quote
trert Posted August 6, 2006 Report Posted August 6, 2006 e dopo te credo che casca caschi per tera Quote
SandroWeb Posted August 6, 2006 Report Posted August 6, 2006 Te podessi smetter de metter foto dei tuoi capezzoli, trert Quote
Nona Picia Posted August 6, 2006 Report Posted August 6, 2006 Mi no ve conosso de persona, ma vedo che se tuti dei bei muli (e anche mule), complimenti, anche per le foto, naturalmente! ciao ciao Quote
cucciolina Posted August 6, 2006 Report Posted August 6, 2006 Belle quelle de mi e Stefano :D Ma mai belle come quelle de trert Quote
Recommended Posts