Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Clamorosamente mentre mi go sempre da per scontado che memele significa cacca, go scoperto tra i miei amici che tanti credi che significhi stupidin... :testadamuro:

Voi che significato ghe de?

Inviato

beh rivolto ad una persona vol dir che xe un stupidin.. poi in altri contesti non so... sarà come disè voi.. oddio darghe della cacca ad una persona... deso che so...mmm... :lol::lol:

Inviato

Ma, secondo voi, la città tedesca de Memel ghe n'entra? o xe solo che una combinazion?

Mi no go dubbi, e me ricordo anche la prima volta che lo go sentido de picia: volevo provar a magnar el impasto de torta ( cola farina ancora cruda) e me go sentido dir No sta magnar che xe memele

Inviato

memele no lo uso praticamente mai, quindi no so dar un significato, però posso dir che sicuramente non xe "stupidin". Quel infatti no xe da confonder con "momolo" che vol dir, appunto, stupidin :D

Inviato

No stemo parlando de usi o opinioni personali :p

Ma de significati precisi delle parole :D

Memele, secondo el dizionario del dialetto triestino del Kosovitz (autorevolissimo) vol dir "escremento, sterco, merrd4"

Mamo vol dir stupidin, imbecille, idiota... (sempre secondo el Kosovitz)

(Momi vol dir ingenuo, go trova' su un'altra fonte)

Quindi podemo finirla de dir monade e serar la discusion :D:memele:

Inviato
No stemo parlando de usi o opinioni personali :p

Ma de significati precisi delle parole :D

Memele, secondo el dizionario del dialetto triestino del Kosovitz (autorevolissimo) vol dir "escremento, sterco, merrd4"

Mamo vol dir stupidin, imbecille, idiota... (sempre secondo el Kosovitz)

(Momi vol dir ingenuo, go trova' su un'altra fonte)

Quindi podemo finirla de dir monade e serar la discusion :D:memele:

me sembra che una ripsota più professional de questa no se possi dar! E comunque, stupidin saria momolo!

Inviato

Visto che qualchedun ga deciso che per lui/ela memele vol dir stupido, mi decido che xe merd4 vol dir bel/bella/bello cusi' co vedo una mula ghe digo "ogi te son proprio merd4"... dopo ghe spieghe' voi che merd4 per mi vol dir bel? :D

Inviato
Visto che qualchedun ga deciso che per lui/ela memele vol dir stupido, mi decido che xe merd4 vol dir bel/bella/bello cusi' co vedo una mula ghe digo "ogi te son proprio merd4"... dopo ghe spieghe' voi che merd4 per mi vol dir bel? :D

Bon, evita de dirmelo a mi però :lol::D :D :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro