tinuviel Inviato 3 Ottobre 2006 Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 Ieri go scarigado l'aggiornamento de Avast! e oggi no me funzia msn... no so se xè una coincidenza, son un poco in panico perchè, in passato, son stada un casin de tempo senza messanger perchè nissun capiva el perchè... Comunque, no xè sicuramente quel el motivo, quella volta gavevo problemi anche con e-mule e altri tipi de pagine web (in pratica, no podevo acceder a pagine dove de e-commerce, e-banking, prenotazioni...). Ma no me funzia neanche hotmail, neanche al sito rivo acceder...forsi xè solo una roba momentanea...ma me par strano che me succedi solo a mi! grazie per l'aiuto! Cita
Jazz Inviato 3 Ottobre 2006 Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 No xe che avast te sera in automatico qualche porta? Prova vardar nelle impostazioni sarà qualcossa mal configurado Cita
tinuviel Inviato 3 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 go avudo anche mi questo sospetto...ma no so dove guardar... cioè...no vedo nissuna differenza con le impostazioni precedenti (xè che no ghe capiso sai, a dir el vero ). Intanto go cominciado a far una scansion...ma me par cussì strano ceh no rivo acceder più neanche a hotmail! E pur stamattina, dopo l'aggiornamento de avast!, go scarigado posta dall'account de hotmail... Cita
Matt Inviato 3 Ottobre 2006 Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 msn da de sti problemi ogni tanto...mi ieri sera no rivavo a connetterme, per quasi due ore...se te ga pazienza, per brevi periodi te pol usare el webmessenger, xe primitivo e lento,ma in mancanza de altro va piu che ben. oppur provar ad usar la version base che te trovi de base nel pc (se te usi windows) Cita
SandroWeb Inviato 3 Ottobre 2006 Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 Su Hotmail te entri via Internet Explorer, giusto? E tutti i altri siti te funzia? Cita
Jazz Inviato 3 Ottobre 2006 Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 Comunque in questo momento non me funziona nemmeno a mi msn...podessi esser anche che non sia un problema dell'avast. Ad esempio tempo fa mi non rivavo ad acceder ai collegamenti delle pagine, che no sia qualcosa tipo anche che c'entri con java? Cita
tinuviel Inviato 3 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 me funziona tutti i altri siti, ma non rivo entrar neanche nel sito de hotmail per provar col webmessenger o per veder la mia posta... bej, ma se no ghe funzia anche a qualchedun altro, forsi sarà el server... Mi, co no me ga funzionado per un periodo, gavevo altri problemi...E quei, go controllà, no li go più. E-mule funzia benissimo, se nol funzionava ben me saria più preoccupada... Cita
Stefano79 Inviato 3 Ottobre 2006 Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 Msn me dà spesso problemi anche a mi...quela dell'antivirus podesi esser una coincidenza Cita
tinuviel Inviato 3 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 son praticamente sicura che lo sia, go fatto una scansion "veloce" e me ga trovà solo un per de trojan praticamente innocui...se somani no funzionerà ancora, allorà me preoccuperò sul serio! Cita
mula alabardata Inviato 3 Ottobre 2006 Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 no so se pol centrar.. ma mi adesso no rivo ad acceder a hotmail e a mandar mail... cmq msn me va.. Cita
Stefano79 Inviato 3 Ottobre 2006 Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 Adesso MSN no me va, per esempio Cita
tinuviel Inviato 3 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 no steve rabiar...ma son contenta che non son l'unica, vol dir che xè un problema loro (speremo che i lo risolvi presto!!!) e no mio!!! Cita
tommy781 Inviato 3 Ottobre 2006 Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 i server di msn alle volte collassano...capita ma non tanto spesso dai, a me non funziona al massimo una volta al mese per qualche oretta...comunque ci sono anche altri programmi per chiacchierare in alternativa a msn... Cita
Cazzaballe Inviato 3 Ottobre 2006 Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 Confermo che xe un problema de messenger.. Anche mi spesso e volentieri no me funzia. Me funziona ben però el novo messenger, el Windows live messenger scaricabile dal sito de msn italia.. Me par difficile che un programma come un antivirus possi crear sti problemi. al massimo se te ga programmi tipo peer guardian o altri che blocca certi IP per evitar che i te spii el computer pol bloccar l'accesso a certi siti.. Cita
tinuviel Inviato 3 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 3 Ottobre 2006 adesso funziona tutto de novo...no me iera mai successo tante ore consecutive, e, dati i miei precedenti con un virus maligno, me son spaventada... comunque, anche mi go el Live... Cita
Kiriranshelo Inviato 22 Ottobre 2006 Segnala Inviato 22 Ottobre 2006 tinu uso anche mi Avast. se te ga dubbi/problemi mandime un sms i aggiornamenti dell'antivirus cmq al momento no me ga mai causado problemi xe i aggiornamenti dei altri programmi che ogni volta me vien richiesta la conferma x connetterme la prima volta (ma non da avast, dal firewall) Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.