Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ieri go scarigado l'aggiornamento de Avast! e oggi no me funzia msn... no so se xè una coincidenza, son un poco in panico perchè, in passato, son stada un casin de tempo senza messanger perchè nissun capiva el perchè...

Comunque, no xè sicuramente quel el motivo, quella volta gavevo problemi anche con e-mule e altri tipi de pagine web (in pratica, no podevo acceder a pagine dove de e-commerce, e-banking, prenotazioni...).

Ma no me funzia neanche hotmail, neanche al sito rivo acceder...forsi xè solo una roba momentanea...ma me par strano che me succedi solo a mi!

grazie per l'aiuto!

Inviato

go avudo anche mi questo sospetto...ma no so dove guardar... cioè...no vedo nissuna differenza con le impostazioni precedenti (xè che no ghe capiso sai, a dir el vero :rosso: ). Intanto go cominciado a far una scansion...ma me par cussì strano ceh no rivo acceder più neanche a hotmail! E pur stamattina, dopo l'aggiornamento de avast!, go scarigado posta dall'account de hotmail...

Inviato

msn da de sti problemi ogni tanto...mi ieri sera no rivavo a connetterme, per quasi due ore...se te ga pazienza, per brevi periodi te pol usare el webmessenger, xe primitivo e lento,ma in mancanza de altro va piu che ben.

oppur provar ad usar la version base che te trovi de base nel pc (se te usi windows)

Inviato

Comunque in questo momento non me funziona nemmeno a mi msn...podessi esser anche che non sia un problema dell'avast.

Ad esempio tempo fa mi non rivavo ad acceder ai collegamenti delle pagine, che no sia qualcosa tipo anche che c'entri con java?

Inviato

me funziona tutti i altri siti, ma non rivo entrar neanche nel sito de hotmail per provar col webmessenger o per veder la mia posta...

bej, ma se no ghe funzia anche a qualchedun altro, forsi sarà el server...

Mi, co no me ga funzionado per un periodo, gavevo altri problemi...E quei, go controllà, no li go più. E-mule funzia benissimo, se nol funzionava ben me saria più preoccupada...

Inviato

son praticamente sicura che lo sia, go fatto una scansion "veloce" e me ga trovà solo un per de trojan praticamente innocui...se somani no funzionerà ancora, allorà me preoccuperò sul serio!

Inviato

i server di msn alle volte collassano...capita ma non tanto spesso dai, a me non funziona al massimo una volta al mese per qualche oretta...comunque ci sono anche altri programmi per chiacchierare in alternativa a msn...

Inviato

Confermo che xe un problema de messenger.. Anche mi spesso e volentieri no me funzia. Me funziona ben però el novo messenger, el Windows live messenger scaricabile dal sito de msn italia..

Me par difficile che un programma come un antivirus possi crear sti problemi. al massimo se te ga programmi tipo peer guardian o altri che blocca certi IP per evitar che i te spii el computer pol bloccar l'accesso a certi siti..

Inviato

adesso funziona tutto de novo...no me iera mai successo tante ore consecutive, e, dati i miei precedenti con un virus maligno, me son spaventada...

comunque, anche mi go el Live...

• 3 settimane dopo...
Inviato

tinu uso anche mi Avast.

se te ga dubbi/problemi mandime un sms :)

i aggiornamenti dell'antivirus cmq al momento no me ga mai causado problemi

xe i aggiornamenti dei altri programmi che ogni volta me vien richiesta la conferma x connetterme la prima volta (ma non da avast, dal firewall)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro