Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Me piasi sai andar per concerti e, negli ultimi anni, go ciapà l'abitudine de portarme la mia compatta e far diversi video...ovviamente, no i xè splendidi visto che son in piedi a ballar e cantar :D e devo zoomar tanto per ciapar almeno el maxischermo...

oggi me xè vegnudo in mente che posso uploadalri su youtube, cussì no li perdo e posso mostrarli.

se sta parecchio tempo, quindi ve metterò su uno alla volta.

Me piaseria veder anche i vostri, se li gavè mai fatti :D

questo xè el video de Angels (no son mi quella che canta in sottofondo... :grin: ) girado a Milano el luglio scorso...

adesso se dovessi veder...

Edited by tinuviel
  • 2 weeks later...
Posted

forse sarò l'unica a far video ai concerti....

bon, adesso ve allieto con la parte in italian de Miss Sarajevo che Bono ga cantà a luglio 2005 nel concerto de Milano.

Con la premessa che go utilizzado la mia compatta Sony, che non gavevo ancora una memory card sai capiente (e che quindi registravo spezzoni) e che iero in pie tutto el concerto a un km dal palco...

Posted

secondo...ma sei comunque molto lontano...U2 e Robbie Williams visti dallo stesso punto...credo non riuscirò mai a vedere Bono & c. da vicino, a luglio sarebbe impossibile resistere 5-6 ore in prato sotto il sole senza potersi muovere...:(

Posted

altro concerto, altro video, con la premessa che iero in mezzo a una marea de adolescenti sotto el palco e gavevo qualche "leggera" difficoltà a star ferma...

coldplay, Bologna 2005