Jump to content

Pilat o Iannilli?


AndyS

Recommended Posts

Mi go votado pilat per varie ragioni:

1. Motivazione... no ocori che digo altro

2. Contratto... vederme poi Ian che scampa a gennaio, quindi perder uno dei due tesseramenti per due mesi me par pecà

3. Non vedo così grave el problema del ruolo, già Cagnin gavemo, Losavio prima o poi torna (poi con tre centri boni cosa femo), mentre me par che manchi un che fazzi un poco de collante alla squadra e che con la sua spinta agonistica rilanci lo sforzo perpetuado nelle partide (come parlo ben oggi :D )

4. Visto che el ne gà spetà fin deso, zà seria de ciorlo...

Link to comment
Share on other sites

Sandro, ma perchè zerchemo un 5? Cagnin xe el nostro omo migliore e lui xe un cinque puro.

Unicamente per sostituir Losavio...e per el fatto che Cagnin no podarà tenir 35 minuti de media a partida troppo a lungo. Considerando poi che Tagliabue se sta un poco zercando....

Link to comment
Share on other sites

4. Visto che el ne gà spetà fin deso, zà seria de ciorlo...

5. (me stavo dimenticando): go visto squadre giogar con due centri (San Antonio per dirne una) e squadre giogar senza, ma con due ali forti... se l'allenador riva ad impostar un tipo de giogo se pol anche far...

Link to comment
Share on other sites

Son d'accordo sia con Andy che con Zen, el fatto xe che i ne ga inculcado in testa el discorso de cercar un sostituto de Losavio e no un zogador che no sia necessariamente un 5. Premettendo che Pilat me lo ciolessi al volo, se la volontà della società xe quella del lungo, allora Iannilli xe el candidato principale...a patto però che el rivi qua con le motivazioni giuste

Edited by SandroWeb
Link to comment
Share on other sites

Tutta la vita Pilat.. Iannilli xè voludo lui andar via l'altro anno e non me sembra giusto farlo tornar.

Inoltre con Pilat gavessimo una bocca da fuoco in più (credo 15-20 punti in più de base) e de ciò risentiria in positivo i vari Drusin, Cagnin, Muzio e sopratutto Moruzzi che adesso come adesso i se rendi conto che per vinzer i devi per forza far 15 punti a testa (minimo) a partida.

E poi un centro puro zà lo gavemo.. come secondo centro se pol anche sacrificar a turno (basta 5' a testa) Lorenzetti e Pilat. :bye:

Link to comment
Share on other sites

e squadre giogar senza, ma con due ali forti... se l'allenador riva ad impostar un tipo de giogo se pol anche far...

Zen e' una di quelle persone che quoterei tutta la vita perche'..... ha capito tutto.

Pilat tutta la vita, perche'??

1. per le motivazioni superiori a Iannilli

2. per l'esperienza superiore a Iannilli

3. perche' se la squadra gira giusto con ritmo e armonia, con tagliafuori e blocchi e tiri intelligenti un pivot non serve un tubo

4. perche' piu' veloce, piu' intelligente, piu' preciso

5. perche' meno caro e piu' uomo posato (solo quanto ha avuto pazienza ad aspettare, io li avrei mandati affanculo un mese fa)

6. perche' e' gia' inserito, e poiche' non mi fido dell'uomo in gel preferisco uno che si e' gia' inserito da solo che mollarlo in mano a Steffe' per farlo inserire.

7. perche' tutto sommato deve sostituire Losavio. E se gia' la squadra era stata progettata con Losavio secondo lungo e' chiaro che alla dirigenza andava bene un unico pivot serio, perche' Losavio in B1 che ci sia o meno cambia veramente poco.

Se poi vogliamo ulteriormente rinforzarci a gennaio si puo' riparlare di Iannilli quando vedra' che non lo ha cercato nessuno, oppure veramente se e' possibile cercherei Andrea Bona, come dice Peterson "per me un idolo".

:amicici:

Link to comment
Share on other sites

Zen e' una di quelle persone che quoterei tutta la vita perche'..... ha capito tutto.

Eh, mi so tutto e de più... so anche la risposta alla domanda fondamentale sulla vita, l'universo e tutto quanto... 42 :lol::lol:

Ma poi, come giustamente ga fatto notar Becks, 5/10 minuti pol darli tranquillamente anche Lorenzi, e miga cusì mal, anzi...

Solo no 10 minuti tutti insieme, che sennò ghe sciopa la pompetta... :lol:

(Lorenzi, se te leggi, scherzo eh :p )

Link to comment
Share on other sites

attenzion muli, ma per quel che xe sta dito sui 4 che pol zogar de 5 per qualche minuto me par chiarido che Iannilli non servi neanche po' tanto.

A sto punto a gennaio se Muzio continua a girar in sto modo ciolessi un play/guardia de esperienza che'l sapi diriger la baracca ed esser pericoloso al tiro (come Ale ai bei tempi) in modo de verzerghe spazi al Druso e tirar de brutto con Ale o Ton che porta avanti la bala se el Druso xe fora o se zoga un quintetto de pici con Druso 3.

Oppure, se xe possibile proprio Andrea Bona, che, se xe vero che'l ga tentado de ciapar a sprangade el presidente della squadra avversaria xe el mio idolo, se lo incontro ghe pago una zena - troppa roba (peca' che el presidente in question non iera Edi Snaidero).

:ave::ave::ave::clap::clap::clap:

Link to comment
Share on other sites

mi go votado Iannilli, el mulo in prospettiva anche futura xe da tenir e no farselo scampar come i ga fatto... Pilat ormai (za no xe mai sta Jordan) ghe ne ga 32, se lo tenimo per far una cantada tutti d'accordo ma qua se tratta de salvarse o almeno de costruir qualcosa che staghi in pie nei prossimi anni senza bisogno de miliardi de sponsor che come savemo benissimo a Trieste NO SE POL gaver...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×