SandroWeb Inviato 2 Novembre 2006 Segnala Inviato 2 Novembre 2006 Oggi semo andadi a ritirar el scatolon con tutte le felpe, le polo, i giubotti e i cappellini che gavevimo ordinado:D Per chi gaveva prenotado qualcossa, la division dei pani e dei pesci vegnerà fatta questo sabato durante el VI meeting uffizial. Ovviamente chi no vien al meeting no gavarà MAI PIU' la roba (scherzo, ve la daremo in un secondo momento) Cita
iaga Inviato 2 Novembre 2006 Segnala Inviato 2 Novembre 2006 Par che sia tutto giusto.. tranne una felpa... ... ... la mia! Cita
SandroWeb Inviato 2 Novembre 2006 Autore Segnala Inviato 2 Novembre 2006 Par che sia tutto giusto.. tranne una felpa...... ... la mia! Ghe chiederemo el sconto per questo ammanco Cita
tinuviel Inviato 2 Novembre 2006 Segnala Inviato 2 Novembre 2006 benissimo! pecà che la polo difficilmente la riverò metter per sto anno... Cita
SandroWeb Inviato 2 Novembre 2006 Autore Segnala Inviato 2 Novembre 2006 Le giacche xe favolose, le felpe xe sai sai belle, le polo se saveva za che le iera ottime. Cocolissimi anche i cappellini Ringrazio Tifone per gaver fatto quella fadiga imman col scatolon Cita
Maurizio72Ts Inviato 2 Novembre 2006 Segnala Inviato 2 Novembre 2006 Ovviamente chi no vien al meeting no gavarà MAI PIU' la roba (scherzo, ve la daremo in un secondo momento) Con el fredo che xe in sti giorni ...pode tignirve la mia polo . Tanto fina giugno chi la meti più Cita
tifone Inviato 2 Novembre 2006 Segnala Inviato 2 Novembre 2006 Le giacche xe favolose, le felpe xe sai sai belle, le polo se saveva za che le iera ottime. Cocolissimi anche i cappellini Ringrazio Tifone per gaver fatto quella fadiga imman col scatolon Sandro se mettemo ben daccordo dopo per la mia prestazione Cita
cucciolina Inviato 2 Novembre 2006 Segnala Inviato 2 Novembre 2006 Anche mi go tutto Anche la maia neeeeeeeraaaaaaa :s'ciopado: Siiiiiiiiiii Cita
trert Inviato 2 Novembre 2006 Segnala Inviato 2 Novembre 2006 anche mi go tutto! sandro se ga dimenticado de dir che manca ancora le felpe nere de kiri e de assist! le xe arrivade ma le xe in ricamo! no preoccupeve, no le sparissi, dovemo ancora saldarghe Cita
Cazzaballe Inviato 2 Novembre 2006 Segnala Inviato 2 Novembre 2006 CHE FIGO!! FINALMENTE GAVERO' LA MIA POLO!! Sperando che Frankie no me la freghi.. Cita
assist Inviato 3 Novembre 2006 Segnala Inviato 3 Novembre 2006 sandro se ga dimenticado de dir che manca ancora le felpe nere de kiri e de assist!le xe arrivade ma le xe in ricamo! Eccolo la, te pareva....bon bon, l'importante xe che almento gaverò el capelin sabato Cita
polpetta Inviato 5 Novembre 2006 Segnala Inviato 5 Novembre 2006 la felpa me xè perfetta!!!! la xe tropa roba la mia!!! stupenda e anche assai calda! giusta per l'inverno ormai alle porte Cita
molly Inviato 5 Novembre 2006 Segnala Inviato 5 Novembre 2006 mi el giubotto me xe un po' grande con tutto che xe una S ma con un bel maion grosso sotto semo a posto Cita
assist Inviato 6 Novembre 2006 Segnala Inviato 6 Novembre 2006 Anca mi voio felpaaaaaaa.......ma quanto go ancora de spetar, ufffffaaaaaa Cita
tinuviel Inviato 6 Novembre 2006 Segnala Inviato 6 Novembre 2006 finalmente go provado anche mi la polo, veramente bella Cita
Maurizio72Ts Inviato 15 Novembre 2006 Segnala Inviato 15 Novembre 2006 Ooooh...finalmente anche mi go la mia maia SDS (grazie al servizio di consegna a domicilio SDS ) e devo dir che la xe proprio bela, anche se go l'impression (ma posso sbaliarme eh ) che la me sia un fiatin picia . No problem comunque...go la scusa bona per no magnar tanto e restar in linea Cita
trert Inviato 15 Novembre 2006 Segnala Inviato 15 Novembre 2006 xe rivade le due ultime felpe!!! de kiri e assist Cita
assist Inviato 16 Novembre 2006 Segnala Inviato 16 Novembre 2006 xe rivade le due ultime felpe!!! de kiri e assist Evvvvivvvaaaaaaaaaa :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: Cita
cucciolina Inviato 16 Novembre 2006 Segnala Inviato 16 Novembre 2006 Ooooh...finalmente anche mi go la mia maia SDS (grazie al servizio di consegna a domicilio SDS ).... :whistle: Cita
assist Inviato 21 Novembre 2006 Segnala Inviato 21 Novembre 2006 Sabato finalmente anche mi go ricevudo la mia bella felpa e la me sta a penel Cita
trert Inviato 21 Novembre 2006 Segnala Inviato 21 Novembre 2006 overo tuta ciuciada e con le setole? Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.