Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Oggi semo andadi a ritirar el scatolon con tutte le felpe, le polo, i giubotti e i cappellini che gavevimo ordinado:D

Per chi gaveva prenotado qualcossa, la division dei pani e dei pesci vegnerà fatta questo sabato durante el VI meeting uffizial. Ovviamente chi no vien al meeting no gavarà MAI PIU' la roba :D (scherzo, ve la daremo in un secondo momento)

:bye:

Inviato

Le giacche xe favolose, le felpe xe sai sai belle, le polo se saveva za che le iera ottime. Cocolissimi anche i cappellini :daghe:

Ringrazio Tifone per gaver fatto quella fadiga imman col scatolon :D:bacini::grin:

Inviato
Ovviamente chi no vien al meeting no gavarà MAI PIU' la roba :D (scherzo, ve la daremo in un secondo momento)

Con el fredo che xe in sti giorni :chezima: ...pode tignirve la mia polo :p . Tanto fina giugno chi la meti più :wacko:

Inviato
Le giacche xe favolose, le felpe xe sai sai belle, le polo se saveva za che le iera ottime. Cocolissimi anche i cappellini :daghe:

Ringrazio Tifone per gaver fatto quella fadiga imman col scatolon :D:bacini::grin:

Sandro se mettemo ben daccordo dopo per la mia prestazione :grin::grin::grin::grin::grin:

Inviato

anche mi go tutto! :D

sandro se ga dimenticado de dir che manca ancora le felpe nere de kiri e de assist!

le xe arrivade ma le xe in ricamo! :)

no preoccupeve, no le sparissi, dovemo ancora saldarghe :D

Inviato
sandro se ga dimenticado de dir che manca ancora le felpe nere de kiri e de assist!

le xe arrivade ma le xe in ricamo! :)

Eccolo la, te pareva....bon bon, l'importante xe che almento gaverò el capelin sabato :lol:

• 2 settimane dopo...
Inviato

Ooooh...finalmente anche mi go la mia maia SDS :D (grazie al servizio di consegna a domicilio SDS ;) ) e devo dir che la xe proprio bela, anche se go l'impression (ma posso sbaliarme eh :p ) che la me sia un fiatin picia :unsure: . No problem comunque...go la scusa bona per no magnar tanto e restar in linea :p

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro