Maurice Inviato 3 Novembre 2006 Segnala Inviato 3 Novembre 2006 Do notizie vien fora importanti: L'unione se ga becà 15.000 euro de multa per i "buuuh" a Papa Waigo e l'arbitro de sabato sarà Paparesta... condannado per calciopoli... Ma cossa i ne manda come arbitri? Co no xe esordienti xe reietti??? Speremo che voglia far bela figura per tornar subito in serie A... Cita
Cazzaballe Inviato 3 Novembre 2006 Segnala Inviato 3 Novembre 2006 Anche mi go pensado alla stessa identica roba.. Per Paparesta.. Speremo che se proprio devi far cappelle che le fazi a nostro favor, almeno, dei! :D E se invece de dover far bella figura (ma visto che in A i lo pol za ciamar perchè se arbitra in serie B xe iscritto alla C.A.N. come i arbitri che arbitra in serie A) el vol far creder che iera errori casuali e falsa anche sta partida così tutti i disi che no iera per colpa de Moggi? Cita
SandroWeb Inviato 3 Novembre 2006 Segnala Inviato 3 Novembre 2006 Sti maledeti bu bu bu non ne fa assolutamente onor....quando certa gente capirà che sti comportamenti, oltre ad esser deprecabili, porta la società a pagar multe salade? Cita
assist Inviato 3 Novembre 2006 Segnala Inviato 3 Novembre 2006 Sti maledeti bu bu bu non ne fa assolutamente onor....quando certa gente capirà che sti comportamenti, oltre ad esser deprecabili, porta la società a pagar multe salade? Finchè no paga la persona fisica che commetti sto gesto deprecabile, xe facile farlo...tanto xe altri che paga cash per le tue caz***e Cita
arska Inviato 3 Novembre 2006 Segnala Inviato 3 Novembre 2006 xe che no credo che sia un solo a gaverli fati: chi i fazessi pagar? 30 de lori a caso? tuti i tifosi presenti, nel dubio? El problema xe che se no i vol farghe spender bori ala squadra no i ga de farli, punto! E no parlemo de un sc'opà, ma de un pochi de lori.. autoregolamentazion, se i ga a cuor la propria società. Cita
MONTAG Inviato 3 Novembre 2006 Segnala Inviato 3 Novembre 2006 Non capisco come si possa al tempo stesso esultare per un gol di Ely e fischiare Papa Waigo! Cita
gufo805 Inviato 3 Novembre 2006 Segnala Inviato 3 Novembre 2006 Me sembra strano ke un picio gruppo de dementi no i possi esser fermai!! No credo ke a Cesena sia andai solo sti poveri cretini !!! Quindi credo ke con un poco de bona volontà se li pol fermar. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.