Maurice Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Do notizie vien fora importanti: L'unione se ga becà 15.000 euro de multa per i "buuuh" a Papa Waigo e l'arbitro de sabato sarà Paparesta... condannado per calciopoli... Ma cossa i ne manda come arbitri? Co no xe esordienti xe reietti??? Speremo che voglia far bela figura per tornar subito in serie A... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Anche mi go pensado alla stessa identica roba.. Per Paparesta.. Speremo che se proprio devi far cappelle che le fazi a nostro favor, almeno, dei! :D E se invece de dover far bella figura (ma visto che in A i lo pol za ciamar perchè se arbitra in serie B xe iscritto alla C.A.N. come i arbitri che arbitra in serie A) el vol far creder che iera errori casuali e falsa anche sta partida così tutti i disi che no iera per colpa de Moggi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Sti maledeti bu bu bu non ne fa assolutamente onor....quando certa gente capirà che sti comportamenti, oltre ad esser deprecabili, porta la società a pagar multe salade? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Sti maledeti bu bu bu non ne fa assolutamente onor....quando certa gente capirà che sti comportamenti, oltre ad esser deprecabili, porta la società a pagar multe salade? Finchè no paga la persona fisica che commetti sto gesto deprecabile, xe facile farlo...tanto xe altri che paga cash per le tue caz***e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 xe che no credo che sia un solo a gaverli fati: chi i fazessi pagar? 30 de lori a caso? tuti i tifosi presenti, nel dubio? El problema xe che se no i vol farghe spender bori ala squadra no i ga de farli, punto! E no parlemo de un sc'opà, ma de un pochi de lori.. autoregolamentazion, se i ga a cuor la propria società. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Non capisco come si possa al tempo stesso esultare per un gol di Ely e fischiare Papa Waigo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gufo805 Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Me sembra strano ke un picio gruppo de dementi no i possi esser fermai!! No credo ke a Cesena sia andai solo sti poveri cretini !!! Quindi credo ke con un poco de bona volontà se li pol fermar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts