Jump to content

Maglioni di lana

orannez

Recommended Posts

Non steme cior in giro...

ma go un bel maion de lana che me xe diventà enorme... Tanti se lamenta "lavandolo me se gà ristretto el maion de lana", ma non me ricordo più se lavandolo a caldo, o a freddo, o cosa so mi... Mi volesi riprodur lo stesso risultato, ma volontariamente e senza infeltrirlo...

Qualchedun sa come far?

Please

:bye:

eh difficile.... allora se te lo metti in acqua calda, se restringi ma te rischi che se inflitrisi....

mia mamma ga dito che l'unica soluzion ideale saria portarlo de una sarta e che la te fazi el lavor!

Grazie.

Penso che portarlo dalla sarta me costi più che comprarlo novo... Probailmente proverò a lavarlo in acqua progressivamente più calda finché el se restringi. O el se distruggi, ma in quel caso iera destin :D

Mi te consiglio de bagnarlo con acqua tiepida, strizzarlo POCO, stenderlo su un sugaman. Fatto questo te rodoli sugaman e maion come fossi un strucolo, e te lo strizzi dolcemente.. e dopo che te ga fato sto lavor, che el maion xè abbastanza suto, te lo meti sugar disteso orizzontalmente sul stendin.

Prova..

Mi te consiglio de bagnarlo con acqua tiepida, strizzarlo POCO, stenderlo su un sugaman. Fatto questo te rodoli sugaman e maion come fossi un strucolo, e te lo strizzi dolcemente.. e dopo che te ga fato sto lavor, che el maion xè abbastanza suto, te lo meti sugar disteso orizzontalmente sul stendin.

Prova..

Grazie mille. Doman mattina provo subito!

Prova..

ma questo xe el sistema per lavarlo dolcemente, come che fazeva mia mama, ma no credo che cussì el se strenzi

acqua calda... fidite che mia mamma butando in lavatrice ga strento el suo tantovero che poi ghe lo ga da a mia sorella che all'epoca gaveva 10 anni :lol:

magari prova a meterlo a non più de 40° e vedi cosa vienfora...

solo leggi sull'etichetta se i consiglia de lavarlo a man o se se pol lavarlo in lavatrice...altrimenti sul serio poi te ga de regalarlo a qualche tuo nipotin :lol:

mi te lo go za ditto.... :p:grin:

Mi non son gay... semplicemente non son omofobico! E pi tanti me disi che son gay perchè cusino, lavo stiro ecc.

Ma scuseme, se un omo stà da solo devi per forza viver nella sporcizia, cibarse solo de scatolette, e usar gli abiti solo una volta, poi darghe fogo? :D

Risultati:

metodo del strucolo:

maglione 1-> risultato: zero

maglione 2-> risultato: zero

metodo della lavatrice a 40 gradi:

maglione 1-> risultato: leggermente infeltrido, e leggermente più piccolo

maglione 2-> risultato: meno leggermente infeltrido, e leggermente più piccolo, e diventado molto più rosso come el magione 1 :D