Vai al contenuto

Fulgor Lib.Bk Forli-AcegasAps Trieste


Messaggi raccomandati

  • Risposte 203
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Drusin ieri alle cinque invece che allenarse iera in baretto a bever birette

c***o, se non ga una certificazion medica ghe xe gli estremi per un licenziamento per giusta causa. Dai che forsi se podessi farghe longhi e cavarselo dai co***i.

Troppo, xe veramente troppo. Saria de organizzarse ed impedirghe de scender in campo. In un momento cosi' difficile un cosi' xe veramente deleterio al 100%.

Se nol zoga e nol va neanche in panca xe solo un guadagno.

Che poca serieta' ragazzi, che schifo, son attonito, veramente basito.

Sta gente veramente non sa che fortuna che i ga. Demenziale al 100%

Puach.... son talmente incazzado che non rivo neanche a incazzarme come se devi.

:incazzado::incazzado::incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

...con la speranza de un minimo de orgoglio buttado in campo dai zogadori...

quoto...xe anche la mia speranza...che almeno i lotti...no posso certo sperar che i vinca a Forlì...ma xe modi e modi de perder....

drusin...dimostra anche un grande attaccamento alla maia...ma zio poi :caregaintesta::caregaintesta::caregaintesta::caregaintesta::caregaintesta:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma la società sa de ste verte?

el triste xe che el iera con un della società che de solito se senta in panca.....

Magari el stava anche mal per l'amor de Dio, ma c***o almeno sta in palestra e interessite, fa due ciacole coi compagni, fa spogliatoio, fa almeno finta che te ciavi qualcossa....zero!

L'andazzo iera tanto non se allena nissun a sto punto vado in baretto!

Non ghe credi neanche lori questa xe la verità!

Link al commento
Condividi su altri siti

el triste xe che el iera con un della società che de solito se senta in panca

bello da sentirsi, sono sempre piu' attonito, non c'e' limite allo svaccamento.

DIPIAZZA SVEGLIATI, comincia a tagliare stipendi, giocatori, accompagnatori e chi dimostra di non fregarsene per niente.

A questo punto onore a quei 4 disgraziati che si allenavano :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

Quando go scritto che Tosolini, bontà sua, el se metteva a "disposizion" dei Tifosi del SDS per aver un dialogo costruttivo e chiarificatore , go anche premesso che la Società gaveria sicuramente tutelado i SUOI interessi, ecco questo xe uno de quei casi. :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi ghe paso spesso avanti a via locchi...

e poso dir che lo vedo spesso senta fora del bareto con bireta :vino: e cicca con comodo anche in presenza de steffè.

Oltretuto no xe un bel insegnamento per le giovanili che so se alena anche la!

P.S.

Non volesi dir...

ma i doveria dirghe che non tutti se ciama Poz che se bevi birete e dopo gioga uguale.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi ghe paso spesso avanti a via locchi...

e poso dir che lo vedo spesso senta fora del bareto con bireta :vino: e cicca con comodo anche in presenza de steffè.

Oltretuto no xe un bel insegnamento per le giovanili che so se alena anche la!

Deso no stemo esagerar dai. No xè miga el campion che ga de guardarse intorno da tuto perchè ga l'imagine. Go capido profesionisti, ma no xè che lo mazi miga una cica e una bira! Anzi, se da sto punto de vista fosi tuti come lui!!! In sto mondo sportivo dove te legi che xè pien de gente che tira sù o pipa, beata l'ora che un se taca al bicer. Xè umani anche lori, e dubito altamente che el suo rendimento sia dovudo a questo, visto che sti "picoli piaceri dela vita" o te li ga da sempre o no te li ga, quindi sicuro che no lo ga fato solo che quà.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi ghe paso spesso avanti a via locchi...

e poso dir che lo vedo spesso senta fora del bareto con bireta  :vino: e cicca con comodo anche in presenza de steffè.

Oltretuto no xe un bel insegnamento per le giovanili che so se alena anche la!

Deso no stemo esagerar dai. No xè miga el campion che ga de guardarse intorno da tuto perchè ga l'imagine. Go capido profesionisti, ma no xè che lo mazi miga una cica e una bira! Anzi, se da sto punto de vista fosi tuti come lui!!! In sto mondo sportivo dove te legi che xè pien de gente che tira sù o pipa, beata l'ora che un se taca al bicer. Xè umani anche lori, e dubito altamente che el suo rendimento sia dovudo a questo, visto che sti "picoli piaceri dela vita" o te li ga da sempre o no te li ga, quindi sicuro che no lo ga fato solo che quà.

No son d'accordo.

Per lui allenarse xe el suo lavor, se nol pol vol dir che el sta mal, se un sta mal sta a casa e se nol xe moribondo el sta in palestra, come tutti i altri che non se allena, a vardar i schemi, a sentir el coach che da qualche dritta sulla prossima squadra o altre mille robe. Anche se el se impara una sola roba in più xe de più che stando in baretto. E ricordemose sempre che el signorin xe pagà 4000 euro al mese per questo....

E pò mi se stago mal non ghe che vado in baretto difronte el mio lavor durante l'orario de lavor, xe cmq un atteggiamento irrispettoso e de menefreghista.

Dopodichè la sera o con el se allena che el se bevi anche mille birette e otto pachetti de cicche, ca**i sui.

Finchè el indossa la maia della mia città el mato devi impegnarse e spudar sangue altrimenti per mi el pl tranquillamente tornar a Bergamo a far el parcheggiator abusivo!

Link al commento
Condividi su altri siti

No son d'accordo.

Per lui allenarse xe el suo lavor, se nol pol vol dir che el sta mal, se un sta mal sta a casa e se nol xe moribondo el sta in palestra, come tutti i altri che non se allena, a vardar i schemi, a sentir el coach che da qualche dritta sulla prossima squadra o altre mille robe. Anche se el se impara una sola roba in più xe de più che stando in baretto. E ricordemose sempre che el signorin xe pagà 4000 euro al mese per questo....

E pò mi se stago mal non ghe che vado in baretto difronte el mio lavor durante l'orario de lavor, xe cmq un atteggiamento irrispettoso e de menefreghista.

Dopodichè la sera o con el se allena che el se bevi anche mille birette e otto pachetti de cicche, ca**i sui.

Finchè el indossa la maia della mia città el mato devi impegnarse e spudar sangue altrimenti per mi el pl tranquillamente tornar a Bergamo a far el parcheggiator abusivo!

Quoto in strapieno. Come omo e come lavorator, che comunque se porta a casa 4000 Euro al mese per non far niente xe deleterio al massimo.

Xe veramente de lasarlo in tribuna, se possibile mandarlo a spasso a peade in tel cul.

:ehno::ehno::ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

Sicuro al 1000% che i altri se alenava? E alenava digo in campo, no solo un do tireti de riscaldamento e palestra

Anche se per sbaglio fosse cosi' se fossi stato il presidente gli avrei detto, o fatto dire da uno qualsiasi della societa': "coccobello, io ti pago quindi se anche non puoi allenarti perche' hai male ad una mano, invece che appoggiare il c**o su una sedia del bar a bere e fumare ti metti in tribuna e ascolti, guardi e partecipi, non fosse altro con la tua solidale presenza. Se hai energie e forza per stravaccarti al bar NE DEVI AVERE anche per sederti in tribuna, almeno fino a che ti pago io, dopo impiccati pure, son fatti tuoi, ma finche' ti pago io fai quello che dico io".

Anche cosi' si costruisce una squadra, con la disciplina, C***O.

:incazzado::incazzado::incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×