settoreemme Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Dela partida non ne fregava niente perchè iera za tuto scrito in anticipo Te credo !!! E domani leggeremo l'intervista a Tosolini che tirerà fora qualche nova scusa tanto per farne incazzar un poco de più...
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 E xè chi no vol far contestazion domenica????????????
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Dela partida non ne fregava niente perchè iera za tuto scrito in anticipo Te credo !!! E domani leggeremo l'intervista a Tosolini che tirerà fora qualche nova scusa tanto per farne incazzar un poco de più... No comment su quel. Xè proprio tuto una delusion
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 CENTO, CENTO, CENTO!!! Dai che ghe la femo!
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Mancava ancora l'espulsion! Butai in ceso altri bori che no gavemo per la multa! PARZIALI 9^GIORNATA Ancona – Cento 60-61 (34’) Atri - Veroli 55-56 (35’) ultars atri Casalpusterlengo – Vigevano 77-57 (38’) Ferentino – Palermo 59-46 (25‘) Forlì - Trieste 91-60 (37‘) Latina – Osimo 40-40 (26‘) Lumezzane - Porto Torres 47-56 (30’) Palestrina - Matera 88-85 (39‘) Pistoia - Firenze 72-64 (finale) S. Antimo – Brindisi 57-61 (37‘) Senigallia - Fidenza 56-70 (37‘) Treviglio - Gorizia 76-62 (35‘) Patti – Gragnano 40-36 (20’)
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 A Forlì, Forlì-Trieste 103-67 BRAVI MULI!!!
tuxav Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 sul fato che i gavesi perso no gavevo purtrpo dubbi, ma che rivemo becar un simile parziale e che pilat se fazi espeler sul -30 x nervosismo me par troppo ... menomal che domenica prossima go altro mejo de far.
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Ancona – Cento 62-60 (38’) Atri - Veroli 64-68 (finale) Casalpusterlengo – Vigevano 82-64 (finale) Ferentino – Palermo 75-61 (36‘) Forlì - Trieste 103-67 (finale) Latina – Osimo 60-60 (overtime) Lumezzane - Porto Torres 71-73 (finale) Palestrina - Matera 98-85 (finale) Pistoia - Firenze 72-64 (finale) S. Antimo – Brindisi 63-61 (finale) Senigallia - Fidenza 64-79 (finale) Treviglio - Gorizia 87-64 (finale) Patti – Gragnano 63-53 (30’) Ozzano - Riva del Garda 96-88 (finale) Omegna - Venezia Mestre 72-73 (finale) Siena - Trapani 75-68 (finale)
SandroWeb Posted November 19, 2006 Author Report Posted November 19, 2006 Non commento la sconfitta, vergognosa, voio invece puntar l'attenzion su quelle che xe le motivazioni de ogni singolo zogador. Chi se ga messo in risalto stasera? Risposta: Zurch e Lorenzi. 2 zogadori che fa parte solamente delle rotazioni. Un muleto de 20 anni e un lungo del 1963. Gli altri otto decimi della squadra dove i xe? Ma questi fantomatici zogadori de basket che gavemo in squadra ga la minima idea de quale maia i porta in giro per l'Italia? Manca lucidità, manca la tecnica....e me par che manchi anche gli attributi. No xe voia de lottar, a quanto se pol capir...Drusin xe andà via perchè se sentiva un peso, aspettemo che anche qualchedun altro fazi come lui? Intanto...Ferentino, nell'altro giron, ga vinto la sua prima partida del campionato. Semo gli unici in B d'Eccellenza ancora a quota 0. Complimenti sinceri a tutti, mi me auguro che qualchedun gabi la consapevolezza che chieder scusa ai tifosi sia un atto minimo e dovuto. Ma forse chiedemo troppo....
Maurizio72Ts Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 A Forlì, Forlì-Trieste 103-67 no ghe xe altro de dir se non Pilat!!!!!
basketteam Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 ben dei... e adesso chi paga caro el mio presidente??? tutti a vender pomi in supermercato Dipiazza a Muja???
tuxav Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 le scuse saria dovude, ma xe za de tempo che i dovesi darle. Ormai che i fazi come che i vol, me son SUPER penti' de gaver fato l'abonamento e gaver da fiducia a sto branco de incompetenti.... solo per cortesia le prosime partide che i vadi a zogarle in palestra dela valle o in qualche campo sperdu' per el carso perche' xe un disonor vederli in palazeto ... oltre che soldi butai via.
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Intanto...Ferentino, nell'altro giron, ga vinto la sua prima partida del campionato. Semo gli unici in B d'Eccellenza ancora a quota 0. Complimenti sinceri a tutti, mi me auguro che qualchedun gabi la consapevolezza che chieder scusa ai tifosi sia un atto minimo e dovuto. Ma forse chiedemo troppo.... I unici tra A1, A2 e B1 e B2 te volevi dir...
gufo805 Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 A questo punto con sta ennesima bruta figura e sconfitta se meio meterse el cuor in pase e rasegnarse alla B2 ringraziar el presidenta e sopratutto Tosolini ke el xe sempre pronto a trovar delle scuse savendo ke razza de acquisti i ga fatto. Vergona!!!
giuli61 Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Intanto...Ferentino, nell'altro giron, ga vinto la sua prima partida del campionato. Semo gli unici in B d'Eccellenza ancora a quota 0. Complimenti sinceri a tutti, mi me auguro che qualchedun gabi la consapevolezza che chieder scusa ai tifosi sia un atto minimo e dovuto. Ma forse chiedemo troppo.... I unici tra A1, A2 e B1 e B2 te volevi dir... no Pinaard in B2 ci sono squadre ancora a zero
Rolf Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 A questo punto con sta ennesima bruta figura e sconfitta se meio meterse el cuor in pase e rasegnarse alla B2 ringraziar el presidenta e sopratutto Tosolini ke el xe sempre pronto a trovar delle scuse savendo ke razza de acquisti i ga fatto. Vergona!!! Ecco me vien de pensar che l'intenzion iera proprio quella de tprnar in B2. Se xe cussi' te devi vardar la classifica alla riversa e allora semo a punteggio pieno... Save' cosa che ve digo? CHE I SE IMPICCHI, Dipiazza, Tosolini e via dicendo fino al custode del palazzetto. Varderemo NBA in TV, tanto prima de veder basket decente a Trieste passera' minimo 10 anni.
giuli61 Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 ho ascoltato la partita... una tristezza mentre mi godevo (per modo di dire) in diretta sul canale sky 925 sant antimo - brindisi e guardavo Corvo e Camata giocare... Zurch 10 di valutazione lorenzi 7 Moruzzi -6 lorenzetti 1 Tonetti 0/3 al tiro ormai sono tutti coinvolti nella farsa del 0/9
cucciolina Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Mamma mia...no so veramente cosa dir Xe alquanto imbarazzante. No go mai serado la radio in anticipo nei ultimi 3 anni. Oggi lo go fatto! Deludentissimi. Senza grinta e carattere...Mi capisso tutto, son la persona più paziente e comprensiva del mondo, credo che i vari infortuni c'entri ma la mancanza de grinta e de voia de lottar no ga scuse stavolta. Che i se vergogni. Anche perchè no xe che i va in campo gratis e i manca totalmente de rispetto verso una città intera. Che schifo...
SandroWeb Posted November 19, 2006 Author Report Posted November 19, 2006 Quel che me preoccupa xe che el sindaco ga dito la sua e no ga servido, Drusin xe andà via che podeva esser considerado un elemento poco utile per la squadra...e non ga servido a niente. Semo cagadi totalmente a livello de testa...basta un parzial per non difender più. La logica imponi quindi che, per tirarse fora dalla servi una scossa ben più forte. I zogadori se li dovemo tenir....e allora? Cossa xe altro de far? De sicuro non solo "sperar" che arrivi tempi migliori...
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Furlan ga dito una roba giusta. Non xè che in precampionato però viagiavimo de luso, quindi sta storia dei infortuni influisi fin a un certo punto. Iera za problemi prima, quindi non stemo sconderse più drio a un dedo. Comunque sia mi me son veramente roto le bale una volta in più! Go perso proprio tute le parole
giuli61 Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Chi scommette con me che la "piena fiducia" del sindaco a Steffe' dei giorni scorsi si tramuta in un calcio nel oluc ... diciamo entro mercoledi?
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Quel che me preoccupa xe che el sindaco ga dito la sua e no ga servido, Drusin xe andà via che podeva esser considerado un elemento poco utile per la squadra...e non ga servido a niente. Semo cagadi totalmente a livello de testa...basta un parzial per non difender più.La logica imponi quindi che, per tirarse fora dalla servi una scossa ben più forte. I zogadori se li dovemo tenir....e allora? Cossa xe altro de far? De sicuro non solo "sperar" che arrivi tempi migliori... Bisogna che tuti se daghi una regolada. Mi personalmente nel mio picio, go proposto 4 giorni prima de Riva del Garda ala società de meter a disposizion o per quela o per Forlì, un pullman free, in maniera tal che magari qualchedun podeva pensar che iera fatibile andar con la scusa de partir prima e visitar comuque posti sai sai cocoli. Risposta: "GRAZIE PER IL SUGGERIMENTO, LE FARO' SAPERE". E poi? E poi... PUFF! Tuti sparidi nel nula. Però atenzion! I tifosi per sta società xè importanti! MA NO ME PAR PROPRIO
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 I unici tra A1, A2 e B1 e B2 te volevi dir... no Pinaard in B2 ci sono squadre ancora a zero Sul sito dela lega disi che tute almeno do punti le ga
Recommended Posts