SandroWeb Posted November 19, 2006 Author Report Posted November 19, 2006 Chi scommette con me che la "piena fiducia" del sindaco a Steffe' dei giorni scorsi si tramuta in un calcio nel oluc ... diciamo entro mercoledi? Beh a questo punto una scossa pol arrivar proprio da una decision del genere. Furio non gavarà tutte le colpe de questo mondo, sta allenando un branco de ronzini alla fin fine. Ma xe anche vero che non stemo cavando fora un ragno dal buso, la squadra xe chiaramente fuori fase e non sta cambiando assolutamente niente in campo. Mi so quanto Steffè tien a questa squadra e posso capir quanto lui sia dispiasudo che le robe stia andando cussì...ma, aldilà dell'attender che scendi sulla Pall.TS la luce divina, quante altre alternative xe?
giuli61 Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 I unici tra A1, A2 e B1 e B2 te volevi dir... no Pinaard in B2 ci sono squadre ancora a zero Sul sito dela lega disi che tute almeno do punti le ga se puo' consolare : Giulianova in B2-D e poi altre due Lazio luiss B2-C e Melfi B2-D
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Ma parlemose ciaro. Xè qualchedun che ga in mente de far contestazion domenica prosima se qualchedun va in palazo? Almeno noi, se femo, vedemo de farla unidi. 30 moni credo no vol dir per niente per lori, ma 5 ancora meno che meno...
Beck's Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Non xè parole.. che depression. Ma dove stemo andando? Tutti parla dei infortunadi.. ma alla fine chi ne manca? Due muli e el centro de riserva! Ok, i ne podessi dar un aiuto, ma la sostanza sarà sempre questa.. se se perdi de 40 cosa se pol pensar de far anche se i torna!! Credo (ma xè solo una mia opinion) che contestar con questi non servi a niente, semo troppo cisti, la squadra xè stada fatta alla ca**o e senza logica. Go paura che se anche a gennaio comperemo Jordan non cambierà niente, perchè el basket purtroppo se gioga in 10. E a noi non ne servi el singolo, ne servi le balle!! Sul coach per mi se de veder la prossima partida.. se se vinzi ok, altrimenti dopo 10 sconfitte ghe sta anche l'esonero provar a dar la scossa. Anche se mi personalmente Steffè non lo esonerassi, perchè non ga colpa.
alvin66 Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 eh, a questo punto -sapete che non reputo Steffe' il principale responsabile.anzi.ma vanno tentate tutte le strade.chissa' se con una scossa del genere e con un poco de cul non si riesca a salvare il salvabile.perso per perso....
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Colpe de Furio in sto momento 0. Che colpa ga lui??? Xè i zogadori che va in campo, e non steme dir che devi eser lui a darghe le giuste motivazioni quando se perdi de 40! Pol far disfar e zigar quanto che el vol, ma se la situazion xè tale xè colpa in primis dela società e dopo dei zogadori. Che quà spero che no ghe piovi
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 eh, a questo punto -sapete che non reputo Steffe' il principale responsabile.anzi.ma vanno tentate tutte le strade.chissa' se con una scossa del genere e con un poco de cul non si riesca a salvare il salvabile.perso per perso.... Dubito vivamente. Saria solo bori sprecadi mandarlo casa e cior qualchedun altro. No gavemo un e podemo permeterse de pagar contemporaneamente do alenadori? Mah... no credo.
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 E intanto tele4 parla ancora de Udinese...
SandroWeb Posted November 19, 2006 Author Report Posted November 19, 2006 No gavemo un e podemo permeterse de pagar contemporaneamente do alenadori? Mah... no credo. Xe la stessa roba che penso anche mi... e anche per questo IMHO difficilmente Steffè andarà via da qua.
giuli61 Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Ovviamente la mia e' una provocazione, perche' concordo su tutto quello scritto da Pinaard, ma conoscendo il ns sindaco.... vedrete... D accordo anche sulla contestazione .... saremmo in 5 6 .. e cosi' in pochi nn avrebbe senso... piu' logico essere in trenta quaranta . Penso neanche di sedermi in tribunetta almeno all inizio a patto che nn si sieda nessun altro....
giuli61 Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 E intanto tele4 parla ancora de Udinese... TELE4 e' una vergogna, per accontentare quei due furlani che non sono riusciti a sintonizzare la loro tele su telefriuli nn fa altro che parlare di Udinese e Snaidero lasciando due parole su Trieste basket
Rolf Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 inutile spedire a casa Steffe' - A questo punto rescindo qualche altro contratto (Lorenzetti) e non prendo nessuno in gennaio, risparmiando soldi per la B2 il prossimo anno.
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 inutile spedire a casa Steffe' - A questo punto rescindo qualche altro contratto (Lorenzetti) e non prendo nessuno in gennaio, risparmiando soldi per la B2 il prossimo anno. Ma ti onestamente te credi ale parole de Tosolini che se falimo no mori el basket in cità? Mi senza cativeria proprio no! Anche perchè se devo crederghe a tuti deso inveze de eser incazado nero doveva riderme anche el ciapet e vardar in clasifica tuti dall'alto verso el baso, e el prosimo anno dovevo eser za in Lega2
SandroWeb Posted November 19, 2006 Author Report Posted November 19, 2006 Secondo mi no succederà niente de tale...proprio conossendo el sindaco. Se va vanti fino a gennaio senza far altri "cambiamenti"...cmq vedaremo, son sai curioso
tuxav Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Colpe de Furio in sto momento 0 el vero grande cambiamento, in questo momento, xe che son d'acordo, penso per la prima volta, con Pinaard nel senso che Steffe' xe responsabile de sta schifezza nela stesa maniera de zogadori, societa, presidenti & co.. Tuti xe colpelvoli alo steso modo de questo fallimento sportivo (e speremo che no diventi anche societario). Onestamente cosa pol cambiar, in questo momento, mandarlo via? niente.. che lo continuemo a pagar, che i zogadori cmq continuasi a zogar nel steso modo xche se i xe cisti pol vegnir anche l'alenador piu figo del mondo che cmq lori un tiro da sotto no lo metera dentro mai (almeno non in tempo utile a no retroceder). Iera de cambiar alenador za tempo fa.. ormai per mi xe tardi.. No savesi nianca mi cosa far ... ma che i se vergogni.
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 1. Intertrasport Treviglio 16 2. Umana Venezia Mestre 14 3. Caricento Cento 14 4. Silver Bk Porto Torres 12 5. Santini Fidenza 12 6. Fulgor Lib.Bk Forli 12 7. BPIntra LaTorre Omegna 10 8. Assigeco Casalpusterlengo 10 9. Penta Gruppo Ozzano 10 10. Sil Lumezzane 8 11. Cartiere del Garda Riva 8 12. Asd Nuova Pall. Vigevano 6 13. GoldenGas Senigallia 4 14. Banca Marche Ancona 4 15. Nuova Pall. Gorizia 4 16. AcegasAps Trieste 0
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 15. Nuova Pall. Gorizia 4 16. AcegasAps Trieste 0 Deso TUTI ga de far poche ciacole e più fati concreti. La clasifica parla ciaro (ogni volta che la verdo xè sempre più Semo più de là che de quà
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 http://www.forlibasket.it/modules.php?name...order=0&thold=0
SandroWeb Posted November 19, 2006 Author Report Posted November 19, 2006 http://www.forlibasket.it/modules.php?name...order=0&thold=0 Magari fossimo "solo" al 7° k.o. di fila...
pinaard Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 A questo punto con sta ennesima bruta figura e sconfitta se meio meterse el cuor in pase e rasegnarse alla B2 ringraziar el presidenta e sopratutto Tosolini ke el xe sempre pronto a trovar delle scuse savendo ke razza de acquisti i ga fatto. Vergona!!! Non bisognava eser dei vegenti, ma come volevasi dimostrar sempre la solita tiritera in una intervista de sta sera su Tele4
Beck's Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 http://www.forlibasket.it/modules.php?name...order=0&thold=0 Illuminante 'sto articolo.. Che malamente, venderia l'abbonamento, ma chi me lo compra?
sergio78 Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 Effettivamente no xe bel veder la pallacanestro Trieste sprofondar nel baratro della classifica in sto modo Bisognassi acquistar ...invece che un zogador, una figura che va de moda sia nel mondo dello sport sia in quel dello spettacolo.....un MOTIVATORE ...a parte i scherzi secondo mi la squadra no ghe metti el cuor in campo e no xe attaccadi alla maglia come semo noi tifosi....xe poco cosa far
gufo805 Posted November 19, 2006 Report Posted November 19, 2006 ...a parte i scherzi secondo mi la squadra no ghe metti el cuor in campo e no xe attaccadi alla maglia come semo noi tifosi....xe poco cosa far Non credo ke sia question de cuor in campo!! Credo invece ke no gavemo giogadori all'altezza x poter competer in serie B1 e tutto x merito dell'incompetenza della società ke li ga scelti.
Rolf Posted November 20, 2006 Report Posted November 20, 2006 forsi un poco de tutte le robe. Che tanti de lori (Moruzzi, Lorenzetti) no sapi zogar granche' xe un dato de fatto. Altri (Tonetti) xe giovani e quindi ga i difetti della gioventu'. In realta' la squadra xe proprio scarsa e xe stada scelta mal. Infortuni. Non credo a sta grande scusa. In fondo chi se ga infortuna'? Losavio che xe za per se' sai scarso e 2 guardie (Valentini e Cigliani) che non xe sicuramente Jordan e Pippen. Il vero problema xe forsi che manca una figura carismatica, tipo Corvo, che a mi xe sempre stado sulle balle, ma comincio a capir dove iera la sua utilita'. E poi manca la societa' soprattutto quella. Steffe' xe scarso, senza dubbio, ma xe forsi ancora la malattia minore de questa societa' qua. A questo punto il nostro scudetto diventa cercar che el prossimo anno el basket a Trieste nol sparissi del tutto. Forsi no, ma la vedo buia. Del resto, se i risultati xe questi tanto val zogar in C1
Recommended Posts