Vai al contenuto

El Bor al PalaTrieste



Messaggi raccomandati

visto che semo stadi gentilmente invitadi a cambiar discusion :D scrivè qua, che son curioso sui perchè percome ecc..

Ghe zonto anche la domanda: voi andasi a vederli?

---

Mi personalmente son favorevole (se no altro a Chiarbola?) .. e credo che con una squadra come sto anno no gaveria problemi a andarli a veder, anzi :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

anche el don bosco allora al palatrieste, basta fare dei turni....

Bona idea :

LUNEDI BOR

MARTEDI DON BOSCO

MERCOLEDI' SANTOS

MERCOLEDI' SERVOLANA

GIOVEDI' SDS

VENERDI' MUGGIA

SABATO REAL CANTINACCIA

DOMENICA PALL. TRIESTE

Mi andassi giovedì e sabato

:lol:

Link al commento
Condividi su altri siti

anche el don bosco allora al palatrieste, basta fare dei turni....

Bona idea :

LUNEDI BOR

MARTEDI DON BOSCO

MERCOLEDI' SANTOS

MERCOLEDI' SERVOLANA

GIOVEDI' SDS

VENERDI' MUGGIA

SABATO REAL CANTINACCIA

DOMENICA PALL. TRIESTE

Mi andassi giovedì e sabato

:lol:

E se gavè dimenticado del Kontovel e del Breg....importanti squadre triestine -_-<_<

Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme ma si son intollerante verso la razza :angry:  :D .

[OT] Me va ben ogni idea, ma cerchemo de mantenerse nei limiti. Per piacer no sconfinemo in politica et razzismo et anti qualsiasi roba. [/OT]

Anche perchè se xe de parlar de ste robe, questa no xe la sede più appropriada... :noghesemo:

Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme ma si son intollerante verso la razza :angry:  :D .

[OT] Me va ben ogni idea, ma cerchemo de mantenerse nei limiti. Per piacer no sconfinemo in politica et razzismo et anti qualsiasi roba. [/OT]

Anche perchè se xe de parlar de ste robe, questa no xe la sede più appropriada... :noghesemo:

Caro Sandro,non occorri ricordarlo,e poi no volevo cascar la :rolleyes: .Fidite :lol: .

Link al commento
Condividi su altri siti

premetto che a me del Bor non me ne frega nulla e che pur abitando qui da 30 anni non sono triestino. Se pero' il Bor si mantiene con una politica di risparmio e di ricerca e crescita di talenti ha diritto comunque ad essere non solo rispettato ma anche additato ad esempio, soprattutto considerando quello che sono stati capaci di fare quell'altra societa' di Trieste di cui si parla (comunque falliti).

Mi hanno molto stupito le prese di posizione addirittura offese di qualche membro del forum.

Ma il Palatrieste e' proprieta' privata della Pallacanestro Trieste????

Certo che se c'e' gente che continua a ragionare cosi' allora E' GIUSTO che le cose vadano come vanno. Falliti erano e falliti saranno.

Anche perche' dopo il 1945 se ci sono stati anni buoni (Stefanel) mi risulta che il merito non sia stato certo dei triestini, visto che la gloria e' stata fatta con capitali veneti, allenatore bosniaco e i 2 migliori del quintetto base (Bodiroga e Fucka) sicuramente non di Servola o San Giacomo.

E allora forse sarebbe meglio rinfoderare un po' la stupida boria e rendersi conto che Trieste, se era solo per i triestini non sarebbe neanche in serie Z, vedi Fantinel che non e' certo di Roiano.

Ragazzi, la guerra e' finita da 60 anni e la Yugoslavia la abbiamo attaccata noi, ricordatevelo, quindi fate come volete ma se anche nel basket esportate queste stupidita' allora ben venga il prossimo fallimento. E' l'unica cosa possibile.

:censura:

Link al commento
Condividi su altri siti

El Bor gà un suo campo e xè giusto che el gioghi là...cmq perchè lori al Palatrieste e no Muja?

per esempio perche' Opicina fa parte del comun de Trieste e Muja no?

Mi non so neanche in che caspita de serie zoga el Bor, la Servolana o el Don Bosco ma se per ipotesi i zogassi 2 in serie C1 e 1 in C2 troveria giusto che quei 2 che gioga in C1 possi zogar al Palatrieste, o almeno a Chiarbola.

Tanto col prossimo fallimento anche la Pallacanestro Trieste va in C1, quindi xe poco cosa dir.

:down:

Link al commento
Condividi su altri siti

Non vedo perchè noi dovessi giogar in un Palasport, se ghe andassi ben a lori!

comunque, concordo con quanto dito da vari utenti, se xè una politica seria e costruttiva alle spalle, non vedo perchè non andar a tifar per lori. Se ghe pensemo su, neanche la Pallacanestro Trieste, alla fin fine, xè quella originale...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma pensè veramente che i dirigenti del Bor volessi rappresentar Trieste a livello nazionale? Mi no credo...domandeghe e dopo vedemo...una volta iero in montagna con un grupo de muli dela minoranza...tutti cocolissimi, tra de lori parlava in sloven, ma con noi in triestin : andemo in un bar xè una gara de sci, scendi l'italiana i comincia a zigarghe contro, scendi la slovena, quela forte (non me ricordo el nome) e i comincia a incitarla in sloven...in bar i se domanda "chi sono quelli? Ah triestini..." ... mi go amici sloveni, croati, furlani e della minoranza...qua no se parla de razzismo, ma del modo in cui LORI se poni nei confronti della città (ve ricordè le bandiere slovene in altipiano durante el giro d'Italia)...cmq un suggerimento a sandro o ai mod ... chiudè qua questa discussion :offtopic:

Link al commento
Condividi su altri siti

Se ghe pensemo su, neanche la Pallacanestro Trieste, alla fin fine, xè quella originale...

Steso ragionamento che gavevo fato mi. Pol eser el Bor o chi per lori, jera anche per capir se pei i utenti ga senso tignir per sta pall. Trieste in modo particolar..

cmq (purtropo) go ricevudo risposte del tipo che me spetavo de ricever, el triste xe che le dà dei 20 enni, no gente che ga fato la guera.. bah..

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×