Starlite Inviato 2 Novembre 2004 Segnala Inviato 2 Novembre 2004 Perché le xe sempre una più idiota de l'altra? Cita
iaga Inviato 2 Novembre 2004 Segnala Inviato 2 Novembre 2004 Non posso crederghe.. te ga postado anche qua la domanda.. Cita
Starlite Inviato 2 Novembre 2004 Autore Segnala Inviato 2 Novembre 2004 Disè che no xe vero.... Cita
iaga Inviato 3 Novembre 2004 Segnala Inviato 3 Novembre 2004 Te gavevo za risposto la prima volta che te me ga fatto la domanda.. e te go dito che xè vero.. e che no so el perchè.. qua ghe volessi che rispondi qualche uomo saggio.. come Golfoblu.. o carlo.. :D Cita
carlo Inviato 3 Novembre 2004 Segnala Inviato 3 Novembre 2004 qua ghe volessi che rispondi qualche uomo saggio.. come Golfoblu.. o carlo.. :D no stemo ofender deso, ah! che a mi omo sagio noi me lo ga mai dito :P vara ti 'sta mularia de ogi che no la ga piu' rispeto de noi poveri veci insempiai... ...e comunque anche volendo no podesi dir gnente in merito, no gavendo piu' la tivu' in casa da quasi diese ani... son resta' indrio al paleolitico cosa vole'... carlo (homo radiofonicus) Cita
Starlite Inviato 3 Novembre 2004 Autore Segnala Inviato 3 Novembre 2004 carlo (homo radiofonicus) Carlo, meno mal che per radio no go mai sentì publicità de asorbenti Cita
*Chiara Inviato 4 Novembre 2004 Segnala Inviato 4 Novembre 2004 eppure eppure eppure.... una pubblicità radiofonica per assorbenti non è male come ideaaaaaaaaaaaaaa Cita
J3n4 Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 ahhaha vardando tra le vecie discussioni go trovado questa e zà go cominciado a rider no poso che dirghe a Starlite che ga pienamente ragion . Ma digo, gavè mai guarda per ben una pubblicità degli assorbenti? Tanto per cominciar noi babe entremo in un periodo de iperattività secondo gli ideatori, comincemo a darghe come matte in palestra, se rampighemo per i alberi, se butemo in tornei de pallavolo, insomma semo el simbolo del energia per eccellenza. Ma mi digo, razza de idiota(perchè solo un omo che no sà pol idear ste cazzadone), te ga mai provà a sentirte come na betoniera, con i crampi come dopo 30kg de cozze e con le capacità de un bradipo????? Diria de no. Per continuar ben, secondo sti simpatici pubblicitari come xè le babe in quei giorni? diria completamente idiote..... perchè quando 4 de 'lore in treno, per fermar una puzza terribile che entra nel loro scompartimento, le conza un assorbente sul boccheton del aria, cosa altro le pol esser? Beh, normale, anche mi fazo sempre eh, anche de meio, lo uso come arbre magique!!! Mio dio. (beh beh volendo.... adesso i ga inventado anche l'assorbente profumato... fiori di campo se no sbaio....devi far la sua porca figura takado al specieto retrovisor ) Ma tornando al punto cruciale, i se ga inventado assorbenti con le ali e assorbenti col ricamo (quel che dopo te pol farghe punto crose de sora) e qualche mese cosa sento per Tv .... i assorbenti con le molle Con le molle???? eh già perchè prima no rivavo a sentarme senza molle eh .. la ne diventa de marmo in quei giorni. Prossima volta cosa i se inventerà, l'assorbente portamonete?? e chi và a zercarte i bori là dentro Cita
arska Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Beh, normale, anche mi fazo sempre eh, anche de meio, lo uso come arbre magique!!! Mio dio. (beh beh volendo.... adesso i ga inventado anche l'assorbente profumato... fiori di campo se no sbaio....devi far la sua porca figura takado al specieto retrovisor )Ma tornando al punto cruciale, i se ga inventado assorbenti con le ali e assorbenti col ricamo (quel che dopo te pol farghe punto crose de sora) e qualche mese cosa sento per Tv .... i assorbenti con le molle Con le molle???? eh già perchè prima no rivavo a sentarme senza molle eh .. la ne diventa de marmo in quei giorni. Prossima volta cosa i se inventerà, l'assorbente portamonete?? e chi và a zercarte i bori là dentro HAHAHA tropo de rider cmq te vol meter el sex appeal de un omo che ga l'auto con asorbenti come tapedini, sule bochete del aria, come arbre magique.. e anca un interno al posto del acendisigari Basta, doman vado a cior la scorta! Cita
saretta Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Grande Jen!!! Anche mi co vedo le pubblicità dei assorbenti me meto le man in tei cavei... come quella del tampax... dai oscena...."Un assorbente così piccolo che non lo senti"... ma porca miseria che i provi lori a star con quella roba dentro... altro che non lo senti! O che i lo paragona a una bustina de zucchero.... ma per piacer!!! Bon a parte questo xè inimmaginabile ste donne che fa de tutto in quesi giorni.. palestra, viaggi, e chi più ne ha e più ne metta, ma quanta fantasia i ga???!!! Cita
J3n4 Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 O che i lo paragona a una bustina de zucchero.... ma per piacer!!! e perchè el mulo che lo ciol in man e comincia appunto a scasarlo come una bustina el xè sgaio?? mi andasi là dela mula e ghe diria.... "ciccia, sveglia! .. ma trovarse un mulo che no vadi sempre in giro con l'aquilon no????? " Cita
trert Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 ahahahahah la bustina.. xe vero.. mitica Cita
Stefano79 Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Ah che bei discorsi Comunque xè vero...certe pubblicità xè incredibili. Cita
saretta Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Quel che me fa rider xè che in tutte le pubblicità i disi che i xè comodi... che ga questo che ga quell'altro... le molle?? (questa me la devo esser persa)... ma mi digo... i se li ga mai provadi??? se xè comodi perchè m in quei giorni son sempre fastidiosa??? Cita
J3n4 Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 oddio sicuramente più comodo del panno che se usava na 40ina de anni fà ... ma non tutta sta favola... ma tutte le monade che i te rifila per convinzerte xè favolose e i assorbenti con la perla?? (che alla fine iera una goccia de assorbi odori o qualche roba simile) prossima volta me tocheràmiga andar in gioielleria a comprarli?? Cita
assist Inviato 18 Gennaio 2006 Segnala Inviato 18 Gennaio 2006 Non posso crederghe.. te ga postado anche qua la domanda.. Grandissimo star! Ke poi xe anche vero! Cita
saretta Inviato 21 Gennaio 2006 Segnala Inviato 21 Gennaio 2006 Go visto stamattina la nova pubblicità dei salva slip... alla fragranza di fiori e agrumi!! wow.... che schifo... non go più parole! Cita
Kiriranshelo Inviato 4 Febbraio 2006 Segnala Inviato 4 Febbraio 2006 eppure eppure eppure.... una pubblicità radiofonica per assorbenti non è male come ideaaaaaaaaaaaaaa ajja...... me manca solo quele... la radio xe l'unico posto in cui non posso taiar le pubblicità.. :-| brevetta l'idea.. no se sa mai che te cominci a ciapar 10cent per pubblicità trasmessa.. Cita
assist Inviato 5 Febbraio 2006 Segnala Inviato 5 Febbraio 2006 Dai? E cosa i se dirà mai per radio che non i fa per tv? Cita
Starlite Inviato 4 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 4 Aprile 2006 Ma gavè visto alle torri? Iera tuto tapeza' de Lines Petalo Blu... Cita
polpetta Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 Ma gavè visto alle torri? Iera tuto tapeza' de Lines Petalo Blu... i xe de quei dele torri Cita
trert Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 Ma gavè visto alle torri? Iera tuto tapeza' de Lines Petalo Blu... te adoro!!! Cita
pinaard Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 Ma gavè visto alle torri? Iera tuto tapeza' de Lines Petalo Blu... Uao! Se no altro originali dei! Cita
iguanadan Inviato 6 Aprile 2006 Segnala Inviato 6 Aprile 2006 ma la pubblicità o l'assorbente proprio? mi viene anche un'altra domanda, ma dopopranzo me la tengo... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.