Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ieri pomeriggio mi e Tuxav gavemo fatto una camminadina sul monte Ermada, partindo da Ceroglie.

ve metto qualche fotina, la primavera sta sbocciando nel nostro Carso :D

comincemo con un rametto de fioretti bianchi, chi che sa che albero xè, me lo disi pur!

marzo11passeggiata7psyr4.jpg

proseguimo con una de fioretti gialli, de cui el Carso sembra invaso (babatriestina, sicuramente te ne saverà dir de cosa che xè!)

marzo11passeggiata22psvd9.jpg

questo credo che sia una trincea della Grande Guerra...

marzo11passeggiata18psso3.jpg

dopo una camminada in leggera pendenza, xè iniziada la salida vera e propria, ma la dura una decina de minuti, no me par che ghe gavemo messo de più.

Xè un bel spettacolo dalla cima, se vedi tanti paesetti, soprattutto de oltre confin.

No so che paese xè questo qua... (ps la qualità no xè chissachè, scusè la mia picetta, ma lo zoom no xè el massimo..)

marzo11passeggiata38pspq0.jpg

Inviato

Al ritorno, gavemo deciso de fermarse a Sistiana a conclusion della giornata :piria::p:D

Poco prima del tramonto, iera colori bellissimi :D

marzo11passeggiata46psdx8.jpg

marzo11passeggiata57ec9.jpg

marzo11passeggiata59psqq5.jpg

No servi dir che xè tutte e tre fatte nel porticciolo de Sistiana, là della Caravella, per l'esattezza!

Inviato

più de tuto me piasi la prima de Sistiana..

el primo albero in fior xe el ciliegio canin, prunus mahaleb,( se i fiori xe in gruppetti fissi, se no xe un altro tipo sempre de ciliegio selvadigo). un albero spontaneao in Carso che per mi rappresenta la primavera, con un profumo delizioso sotto el sol.

El secondo xe el corniolo, cornus mas, che mia povera mama ciamava "quei fiori gialli che spuzza" perchè portado a casa un rametto se rivelava effetivamente de un profumo poco simpatico.

El paesetto dela panoramica no arivo a dir, ma el monte in fondo xe indubbiamente el Triglav, el Tricorno, el monte più alto delle Alpi Giulie. In realtà, più che a un monte con tre zime, a mi el me fa pensar al corno dei dogi veneti. A volte in estate el xe cussì bianco de piera calcar, che el par innevado!

Inviato

ara marina che inizia usar el sharpness :D belle!!

pecà che te gabbi un poco esagerado con le luci/ombre creando aloni :(

cos che ve invidio!! mi iero a miramar ieri

Inviato

Grande Tinuviel, me piasi quele del monte Ermada...!!! :D :D :D

me piasi anche le foto de Sistiana ma... el mar xe un poco in salita o me par a mi? :D

Bela anche quela del Triglav se no fosi per l'albero a destra che disturba... :D

Cmq bele :D

El paesetto dela panoramica no arivo a dir, ma el monte in fondo xe indubbiamente el Triglav, el Tricorno, el monte più alto delle Alpi Giulie.

vardando la cartina che gavevimo el paeseto podesi eser Brestovica inveze el monte pensavo fosi el Canin ... che a sto punto dovesi star piu a ovest ... se rivo postar qualche mia foto te domando qual podesi eser :D

Cmq sai bela caminada.. purtropo no gavevimo sai tempo se no gavesimo fato un giro piu longo.... :D

Inviato

comincemo con un rametto de fioretti bianchi, chi che sa che albero xè, me lo disi pur!

no so che fiori xe.. ma xe i stessi che go fotografa l'altro giorno a Villa Carsia!

in caso posto, ma no le xe vegnude una granchè xkè iera borin (e primi esperimenti macro! :D)

cmq belle foto e bei giri! ;)

mi ieri iero a casa.. che bel! :foracolcul::(

Inviato (modificato)

ara marina che inizia usar el sharpness :D belle!!

pecà che te gabbi un poco esagerado con le luci/ombre creando aloni :(

:D pian pianin... no se pol pretender tutto subito... :p

Bela anche quela del Triglav se no fosi per l'albero a destra che disturba...

:linguaccia::D

p.s: Sempre in giro, sè!

:linguaccia: anche per ti! Tutta invidia :p

Modificato da tinuviel

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro