SEMPRElaPIùpicia Inviato 27 Marzo 2007 Segnala Inviato 27 Marzo 2007 ciao muloni... me savè spiegar come se fa le caricature? in caso ghe saria qualchedun disposto a farghene un poche?(13) tegnì conto che go la maturità a giugno e me servi per far le maiette... ps:so za che gaverò sbaià de metter la discussion.... eh bon Cita
dido76 Inviato 27 Marzo 2007 Segnala Inviato 27 Marzo 2007 penso che la roba fondamentale sia saver disegnar sai ben. e che sta discusion pol star qua perchè xè cmq grafica (a meno che qua no se parli solo de grafica al pc)...oppur la pol star in discusioni ot...ma questo no dipendi da mi. mi no so dirte de +...disegnar son ciompo assai...cmq xè una cosa fondamentale x le caricature imho Cita
trert Inviato 27 Marzo 2007 Segnala Inviato 27 Marzo 2007 pol star qua o in mercatino te vol modificar foto o farle a man? Cita
SEMPRElaPIùpicia Inviato 28 Marzo 2007 Autore Segnala Inviato 28 Marzo 2007 wow...go fatto giusto per una volta... come go za ditto me servi le caricature per le maiette della fine della 5 superiore... se qualchedun sa far che el me contatti... el me faria un favor.... Cita
SEMPRElaPIùpicia Inviato 28 Marzo 2007 Autore Segnala Inviato 28 Marzo 2007 in pratica la mia idea iera quella che ognun gaveva la sua caricatura stampada sulla maietta....con scritto sora el nome.... quindi secondo mi basatssi anche sul pc....poi ghe porto de agorà el cd cusì le me le stampa tipo adesivo che taco sulle maie.... me son spiegada? Cita
mula alabardata Inviato 28 Marzo 2007 Segnala Inviato 28 Marzo 2007 cusì le me le stampa tipo adesivo che taco sulle maie.... ma nooooo!! che brutte le maie con l'adesivo taca! no pode portar in un posto dove i ve stampa direttamente el file sulle maiette? vien sai sai più figo!! :ok: Cita
Giada Inviato 29 Marzo 2007 Segnala Inviato 29 Marzo 2007 Te SCONSIGLIO CALDAMENTE la stampa con adesivo a caldo. Gavevo fatto anche mi cussì per la mia ormai lontana maturità e le maie ne se ga autodistrutto el primo giorno. Una disperazion. Va piuttosto a stamparle in serigrafia, che no costa tanto de più, te posso consigliar SYSGRAPH a Borgo San Sergio con cui noi collaboremo per lavor. Per quanto riguarda le caricature me par che qualchedun una volta gaveva consiglia un sito in cui se fazeva i pupotti de South Park personalizzadi... podessi esser un'idea! Cita
SEMPRElaPIùpicia Inviato 29 Marzo 2007 Autore Segnala Inviato 29 Marzo 2007 ok va ùben seguirò el tuo consiglio.... oh grazie mille a tutti me ste aiutando tantissimo Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.