polpetta Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 commenti e perplessita posterò appena rivo qualche prova de miglioramento de sta foto ed altre appena le metto un po apposto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Me piasi sai l'idea e l'inquadratura ma xe due robe che no me va... el municipio storto e el sfondo sovraesposto... x el municpio storto poco se pol far (opur con ps forsi se riva a sistemar, anzi sicuro ) per la sovraesposizion provasi a scurir ... o a far una dopia esposizion. Bela l'idea cmq... merita perderghe tempo xche la xe bela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted April 16, 2007 Author Report Share Posted April 16, 2007 ecco un'altra version..sempre del stesso giorno pochi secondi dopo pecà el piede taià... :(:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 l'idea me piasi, e anche se xè el pie taià, preferiso la seconda version! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 tra le due me piasi più la seconda.. più caratteristica e fa cascar più l'ocio sul municipio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted April 16, 2007 Author Report Share Posted April 16, 2007 ecco un'altra.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolby Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 ecco un'altra.. me piasi l'idea el tajo un poco meno gavesi podudo render de + inclinando ancora de + la macchina in modo da zogar ancora de + sulle diagonali... ciau Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 me piasi sai sta foto per i colori e le geometrie ! unica pecca .. se fosi sta posibile inserir un toco in piu dela finestra de dx per renderla uguale a quela de sinistra e bilanciar la foto creando contrasto tra finestra e listei.. ma cmq me piasi sai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 bella foto bei posti! complimenti! scherso me piasi quella della musica anche se essendo troppo perfetta se nota subito che manca qualcossai n alto a dx.. però me piasi come diagonali.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 bela composizion.! e mi me trovo meio con una finestra più picia, e una piu grande.. 2 uguali saria imho stado monotono. Se pol cmq provar altri tai. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Per la gioia di grandi e piccini ecco le prime foto Fatte tutte in grande velocità della serie "apri e scatta".... ---------------- ---------------- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Questa ultima scattata col zoom 4x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 OHhhhh grande Giuli! :D :D anche ti se questi xe i primi, prometti ben forsi poco contrastade, almeno de quel che vedo mi... ma per esser i primi va benon forsi un pelin storte qualchiduna.... ma no xe problemi te ga za comincia a far esperimenit nele varie modalita'? te scatti sempre a max risoluzion? dagheeeeeeeeeeeeee che te spetemo con le prossime :D :daghe: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 questi xe i classici.. deso te ga de provar altro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Con calma se farà tutto la voglia d'imparare non manca quindi farò esperimenti a raffica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 mitico giuli!! quoto arlon voio veder robe artistiche e innovative! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Metto qua un 2 scatti fatti domenica a San Giusto,al castello Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 --- --- --- --- --- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Belle foto, Giuli. Bravo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enrico89 Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Belle si!!!Grande Giuli!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 ooh quela dela finestra col panorama me piasi sai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts