Vai al contenuto

27 utenti hanno votato

1. 1. Quando gavè de lavarve, gavè el doccia-shampoo insieme o un e un?

• Doccia e shampoo in un'unica comoda soluzione
      1
    • Preferiso averli separati, xe + performanti
      17
    • A cosa servi ste robe?Lavarse?!?! O_o
      0
    • A volte uso l'opzione 1, altre la 2
      7
    • Non me son mai posto sto dilemma
      2
    • Altro
      0

Messaggi raccomandati

Inviato

Ah l'ispirazion.....quando meno te se lo aspetti :grin:

Ieri sera dopo basket me stavo docciando e me xe venudo sto incredibile quesito da sondaggio che non podevo far a meno de sottoporve[ bon me copo :mescondo::D ].

Sotto con voti&co ^_^

Inviato

Go risposto divisi... anche perchè credo che el "doccia-shampoo" sia una roba solo per maschietti, no credo de aver mai visto un simile prodotto per babe... perchè noi semo troppo difficili per i cavei: volemo el shampoo pei cavei mossi, per i cavei lissi, per i cavei mossi-ma-non-troppo, per i cavei lissi-ma-volessi-mossi... dopo quel che proteggi la tinta, quel che no stressa el bulbo pilifero, quel riflessante-colorante etc... credo invece che per i maschi esisti solo due opzioni: normale o antiforfora!

Inviato (modificato)

Go risposto divisi... anche perchè credo che el "doccia-shampoo" sia una roba solo per maschietti, no credo de aver mai visto un simile prodotto per babe... perchè noi semo troppo difficili per i cavei: volemo el shampoo pei cavei mossi, per i cavei lissi, per i cavei mossi-ma-non-troppo, per i cavei lissi-ma-volessi-mossi... dopo quel che proteggi la tinta, quel che no stressa el bulbo pilifero, quel riflessante-colorante etc... credo invece che per i maschi esisti solo due opzioni: normale o antiforfora!

esisti esisti.. ;)

secondo mi xe utile in alcuni casi :D senno saria piena de bottigliette da tutte le parti ...soprattutto in viaggio.

:bye:

ps. adesso ghe xe anche i shampi coloranti per omini :lol:

Modificato da polpetta4ever
Inviato

mi sempre divisi ... anche in viaggio (al limite ciogo i mini shampo e i mini bagnoschiuma se go de risparmiar spazio)

anche perchè mi go i cavei debolissimi e super fragili per cui me servi shampo non aggressivo e poi ghe metto anche l'impacco de crema rinforzante :)

Inviato

shampoo,bagno schiuma???boh che differenza ghe xè???'??

insomma gavè capido la mia risposta...quel che xe metto dapperttutto

anche se no nascondo un amor incondizionado per el shampoo baby johnson...che me ricorda co iero picio e me piasi saiiiiiiiiiii

Inviato

de solito separai, anche perchè alterno bagnoschiuma e savon, ma a volte in estate , dopo el bagno de mar, me fa comodo el shampodoccia per far tutoinun. Go lassado perder el balsamo de quando go smesso de far shampo colorante, nol me ocori più.

Inviato

Dopo allenamento uniti per far in furia, nel quotidiano separati.

In effetti el doccia shampoo indebolisi i cavei.

Comunque viva el shampoo baby johnson, el xè un "must" anche per mi.

Inviato

Vista la calvizia incipiente me rado tipo Bruce Willis in Die Hard e perciò me basta che fazi schiuma :grin:

Ma una volta co la chioma rivava fin le spalle iera de rigor tutto separado.

Inviato

parola d'ordine: PERFORMANCE!!! :D altrimenti come rivo a conservar i magnifici riflessi ORO (che se sta trasformando in riflessi BIANCHI :D) dei miei cavei?

Inviato

Mi uso tendenzialmente separadi ma fazo de ogni necessità virtù :D Quindi se no go a disposizion bagnoschiuma e shampoo separadi uso quel che xe. Se fossi necessario anche el detersivo per i piatti :D :D :D

Inviato

co vado in gita uso el bagnoschiuma per tutto.. anche per lavarme i denti (quasi)

a casa invece go bagnoschiuma e due shampi :D un per i cavei grassi e un per el bon odor..

ma dato che mia mama xe paruchiera e mi rappresentante de prodoti de paruchiera :p a volte fazo esperimenti e me buto su de tuto.. tanto che go i cavei tuti onti e devo ndar in salon de mia mama a rimeter apposto :D

cmq..

se finisso el bagnoschiuma me lavo tuto con el sciampo senza problemi!

se finisso anche el shampoo me lavo con el savon liquido per le mani

se finisso anche el savon xe casin ma no demordo.. e me lavo con el detersivo per piatti

se finisso el detersivo per i piatti go el glassex

se finisso el glassex con el dentifricio

se finisso el dentifricio resto sporco :D

per fortuna no go ancora mai finido el savon per le man :D

Inviato

In genere divisi. Go el mio bel bagno schiuma neutro ph 5.5 (pelle delicata :baba: ) e uno shampoo, in genere uso l'Antica Erboristeria all'ortica, senò va ben anche altri ma sempre alle erbe.

Co son in viaggio o da qualche altra parte (piscina ecc) uso un qualsiasi doccia schiuma misto e via :)

Inviato

Dopo allenamento uniti per far in furia, nel quotidiano separati.

In effetti el doccia shampoo indebolisi i cavei.

totalmente d'accordo :D

Inviato

No steme parlar de shampoo per favor.. almeno per i prossimi 10 anni..

Mi separà perchè i cavei ga bisogno dei prodotti specifici.. co andavo ogni giorno in piscina, iera ogni giorno due/tre bottigliette in doccia con mi (oppur fregavo quel dei altri, che no me xè capità una volta sola de restar senza qualcosa)

:bye:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro