Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Manca ancora una partida in casa alla fine de questa stagion de qui attualmente me astengo de aggiunger aggettivi, ma voio toglierme la soddisfazion de alcune considerazioni su questa società:

-Le scenette de esultanza de Paniccia prima e Dipiazza dopo, in occasion de alcune vittorie, xe a dir poco patetiche...ma dove ieri prima?!?!

-Xe facile ciamar a raccolta el pubblico quando ve servi e se vinzi...sesto, settimo, ventesimo omo quando ve comoda a voi? troppo facile...dove ieri quando 1300 cristi ogni settimana se sorbiva spettacoli indegni e vergnosi?!?

-El vostro grande richiamo per ieri qual xe sta? 400 biglietti a 5 euro??!? ma ve rendè conto che solo a Trieste esisti una passion, una pazienza, una civiltà che ve permetti ancora de girar per città? e che in qualsiasi altra città da monfalcon in zo el palazzetto saria sta deserto e qualche auto gavessi za avudo le riode taiade diverse volte?!?

Per rispetto el palazzetto dovessi esser a ingresso simbolico ad un euro solo per riconoscenza verso tutta sta gente.

-Ieri mia morosa xe rivada al secondo quarto e la ga comprà al botteghin el biglietto a 5 euro? allora....o non se stadi vendudi neanche 400 biglietti ( e tutto el resto della gente iera aggratiss...) oppur tutti i biglietti in botteghin veniva vendudi a 5 euro? in ogni caso el risultato xe scadente e la gestion pessima. Mossa de marketing e de strategia aziendale inutile e ridicola. Se xe cosi che se vol richiamar la gente al palazzo xe mejo no far niente e chi che vol paga 7 euro e entra, se fa più bella figura.

-Inutile far proclami in settimana de far coreografia con cartoncini e balonzini quando non se xe in grado, se se fa ancora de più sputtanar e basta; e l'ennesima beffa xe che due putele che insieme no fa l'età de un solo de sta società, con 30 euri e tanta bona volontà ga ciolto distribuì e preparà tovaiette colorate e balonzini. Questo me disi che due mulette ga più capacità organizzative e risorse finanziarie de Dipiazza, Tosolini, Paniccia & c. messi insieme. Vedè voi....

Anche qua, star zitti xe sempre mejo! anche perchè escluso chi che sa....la gente normale pol pensar che quel poco de color sia sta opera de questa società, visti i annunci in settimana, ed invece no xe cussi.

-Semo praticamente a maggio, non savevo ancora se el prossimo anno faremo la B1 o la B2 ( o niente?!?) e qua de programmazion non se senti nemmeno parlar....nissun sa cosa che succederà, se xe soldi, se xe la volontà...niente! Se salvemo ai play out? bene..tutti contenti...Dipiazza a esultar ed a stringer mani a destra e a sinistra, Paniccia a saltar de qua e de la sbeffeggiando la gente col suo sorriso della serie "ecco str***i...gavevo ragion mi! "....ma...e dopo? spente le luci della ribalta e finide le interviste cossa succederà...non è dato sapere!

-Devo darghe atto, invece, dei pullman organizzadi per le trasferte de Cento e Goriza,bravi!

• Risposte 75
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

la 'fortuna' loro forsi xe solo che i se trova a gaver un pubblico tropo bon, che se dimentica facilmente de come ogni anno vien tratadi (o mejo, dimenticadi) i abonadi durante l'estate con la campagna abonamenti, o de come i xe stadi assenti nei momenti de difficolta, quando iera la contestazion .. del fatto che, appunto, tanti se ga sorbido partide ignobili indegne anche da campetto.. e pur xe vegnudi in palazeto (onestamente piu per trovarme coi amici che x veder basket...), dele sparade sui giornai e quant'altro ...

vedemo se el prossimo anno i gavera' piu atenzioni, no penso che nisun pretendi la profesionalita' che iera ai tempi d'oro dela A1 ma almeno un poco de bon senso e un deciso segnal verso i apasionai che nonostante tutto continua a vegnir in palazeto...SI.

mi pero' purtropo penso che con questa societa e questa dirigenza (dal alenador in su) no se va da nisuna parte.... xe per questo che no go nisuna voja de eslutar perche' tanto che restemo in b1 o andemo in b2 poco cambia... anzi, se 'ndemo in B2 saria forsi mejo dal punto de vista societario, saria un dramma sportivo ma forsi qualchidun podesi tirarse da parte visto che far el presidente de una squadra de b2 no xe gratificante (in termini de voti e immagine) come quel de b1.. e sicuramente gira meno soldi .. quindi forsi saria spazio per qualchidun che magari con umilta e zero soldi gavesi voja de meterghe la sua passion... a .. anadremo in b2? scompariremo per un periodo? ma almeno no ghe sara' certe scenette e gestioni da "vojo ma no poso" ...

Inviato

sinceramente anca nei ultimi anni de A1 le carenze de marketing & co. iera evidenti. Sto anno stemo dimostrando de eser una società de serie B con un publico de A. Un dei due ga de cambiar, se dal prosimo anno no xe la società a cambiar, puntando DECISAMENTE ala A2, sarà el publico, presto o tardi. E alora, adio pasion (come xe za sta per tanti dopo el falimento), opur, cisti per cisti, tuti a veder Muja, Don Bosco, Bor.

Un altro anno cusì, che sia B1, B2, Diletanti, MI NO SON DISPOSTO A SORBIRMELO :-@

Inviato

Le brave mulette sopracitate le ga ciolto el tutto fazendose un giretto de domenica mattina per le torri :D .Spero che in futuro ghe sia altri/e con questa voia ed entusiasmo(altro che le paiaze che vien in tribunetta :angry: ).Quoto più o meno tutto quel che gavè dito la verità xe che in questa società manca una figura che sappi interagir con i tifosi e che sappi far operazioni simpatia e promozioni varie.Parlemosse ciaro a parte qualche sconto che se pol far in determinate occasioni,una roba che aiuta ad avvicinar la gente xe anche che te regali qualche gadget e che te fazi qualche prelazion ai veci abbonadi.Per quanto riguarda la partida de play-out troveria giusto che chi se ga fato l'abbonamento gabbi un trattamento de favor rispetto ad un altro che non lo ga,ma più de 5 euro de ticket non faria in questa occasion.Come che xe stado fato ieri xe sinceramente una gran boiada.

Inviato

Mi penso che sia giusto far un'opportuna distinzion tra le figure societarie, cioè tra chi, in situazioni tragiche, ga voludo sempre metter la faccia fora pubblicamente senza sconderse...e chi invece, come gavevo za dito ieri sera nel post-partida, ga fatto a proprio piacere.

Allora ecco che va fatta un'ulteriore distinzione, tra chi fa questo lavoro per la pura passion cestistica e chi...no.

Sulla question coreografie/biglietti a prezzi ridotti, no go invece nulla da ribatter. No ghe xe stada particolare trasparenza, me duoli dirlo....

Inviato

mi son d'acordo a far le distinzioni, ghe va tanto merito a Tosolini per la faccia che lui ghe ga messo in questo forum per spiegar come stava le robe. Xe l'unico della societa che se ga esposto e questo xe sicuramente una roba bela e positiva e spero che posi continuar e penso che tuti lo devi ringraziar. Che dopo el posi gaver avu sfiga o sbaglia' nel sceglier i zogadori insieme a Steffe', questo xe un altro per de manighe....

Nel guidicar pero' el complesso della dirigenza, purtroppo l'impresion xe che semo una societa' de dilettanti, per i motivi che tuti piu o meno sora gavemo scrito.

Che Tosolini se gabi spaca' in quattro per amor del basket lo credo, che paniccia e dipiazza lo gabi fato x el stesso motivo, personalmente, non lo credo. Spero de sbagliarme ma vedo piu interessi politici/economici che sportivi.... e con queste premesse no se riva da nisuna parte (ieri Paniccia no lo go visto in palazeto, come no iera dipiazza quando le robe andava mal, mentre tosolini iera sempre... )

Spero de sbagliarme...

Inviato

La vittoria de ieri non basta a far dimenticar che sta' società xe RIDICOLA! I continuava a dirne de gaver pazienza, contandone che iera solo colpa dei infortuni. Invece mancava la qualità, perchè se una roba no xe mai mancada xe l'impegno dei giogadori. Se la squadra attuale gavessi inizià el campionato la sarìa arrivada tra le prime otto....

Inviato

Invece mancava la qualità, perchè se una roba no xe mai mancada xe l'impegno dei giogadori.

Disemo che mancava anche la giusta mentalità dei zogadori stessi a scender in campo....che no xe una roba indifferente eh... :) (l'esempio de Cagnin penso sia lampante)

Inviato

Non capisco cosa si vuole...... neanche a me questa societa' , nata in fretta e furia, va' tanto a genio; ma dopo il disastro della PallTs, qualcuno ha avuto il coraggio di metterci la propria immagine, forse anche per motivi propagandistici, ma di sicuro questa non era un' occasione ghiotta. Ma perche' forse pensate che Illy non abbia fatto i propri interessi sponsorizzando una PallTs con il marchio di famiglia durante le campagne elettorali? E l'altro li'... il diessino, come si chiama.... aahhh sii Cosolini, non ha portato qua forse una coop(rossa)? Nessuno fa' niente per niente.... e' finita l'era. E quel "pi.la" di Baiguera non era ds della squadra? solo perche' e' il portaborse di Illy? Conoscete altri che volevano prendere in mano la societa' senza nessuna credibilita' anche se era in A1? Oppure ancora peggio (forse) dopo una retrocessione che non si sapeva bene se B2 o anche meno? Speriamo invece che questi "dilettanti allo sbaraglio" si diano una svegliata e che per il prossimo anno vada come vada allestiscano una compagine degna di portare il nome di Trieste in alto......sempre piu' in alto :aaaaaatttillla::bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Inviato

La vittoria de ieri non basta a far dimenticar che sta' società xe RIDICOLA! I continuava a dirne de gaver pazienza, contandone che iera solo colpa dei infortuni. Invece mancava la qualità, perchè se una roba no xe mai mancada xe l'impegno dei giogadori. Se la squadra attuale gavessi inizià el campionato la sarìa arrivada tra le prime otto....

No go capido O| Scusa sa, ma chi xe cambiado dall'inizio ad adesso? Via Drusin e Cagnin, dentro Bonaccorsi. Altro no xe stado! Iera colpa dei infortuni sì, i giovani doveva cresser (Tagliabue, Tonetti e Valentini xe un esempio lampante!) e ghe voleva amalgamar una squadra totalmente nova. La qualità xe stada costruida giorno dopo giorno anche con l'aiuto del "fuoriclasse" Bonaccorsi.

Mi vado controcorrente :D

Ovvio che la società ga le sue colpe (tutti sbaia - vedi il clamoroso caso Benetton) ma non condanno in toto l'operato de queste persone che cmq se ga messo in gioco portando soldi e perdendoli (no credo se guadagni sai sponsorizzando una squadra de basket, anzi!). Da quanto me ricordo, no me pareva fossi la fila per rilevar la società fallida. Queste persone, magari per motivi politici, de immagine o cossa lo ga fatto e Trieste ga la sua squadra in B1.

Meio niente disi qualchedun? Ok, meio niente. Per mi no :D Go l'abbonamento fissa da 17 anni e ghe tegno, poco de far. Soffro se perdemo e gioisso se vinzemo.

Per quanto riguarda el Bor, se lo pol andar a veder cmq :D Tanto i gioga de sabato :p

Inviato

tornemo sempre la... la mentalita' la devi far l'alenador, se steffe' sto anno ga salva' la faccia xe solo grazie a bonaccorsi che con la sua esperienza e el fato che se ga trova ben con muzio, ga tegnu in piedi el gruppo.

Xe evidente che nei timeout i zogadori scolta piu bonacorsi che steffe'... se el prox anno no xe bonacorsi tornemo punto a capo.. steffe x mi no ga el carisma e la capacita tecnica de gestir una b1, sara un bravo alenador ma ga carenze. se no el ga gente esperta in campo el se zerca.... se po consideremo el fatto che steffe ga contribui ale scelte dei zogadori e che ga da un ok a drusin, cagnin.... dira che semo proprio a caval :D

Ricordo anche che el presidente che ieri ga dito "riconfermerei subito tutti" xe el stesso che mesi fa iera inc. nero e che gaveva dito "qualcuno dovra pagare" ... e i unici che ga paga' fin deso xe i tifosi... :(

Inviato

Invece mancava la qualità, perchè se una roba no xe mai mancada xe l'impegno dei giogadori.

Disemo che mancava anche la giusta mentalità dei zogadori stessi a scender in campo....che no xe una roba indifferente eh... :) (l'esempio de Cagnin penso sia lampante)

Inviato
Meio niente disi qualchedun? Ok, meio niente. Per mi no Go l'abbonamento fissa da 17 anni e ghe tegno, poco de far. Soffro se perdemo e gioisso se vinzemo.

Col cavolo meio niente!!!!!!!!!!!!! Condivido Cucciolina !!!!!!!!

Io sono non so' quanti anni che seguo il basket! In serie B, (LLoyd Adriatico)poi in serie C , poi di nuovo B e finalmente il ripescaggio in A2, che si sia chiamata LLoyd, PallTS, OECE, BIC, Hurlingham, Illy, Stefanel ecc..... come dice Cucciolina "Soffro se perdemo e gioisso se vinzemo"......... che sia A o B.

E la penso allo stesso modo di tuxav......... ma con Steffe' e i giovani dove si voleva andare? Ma che squadra hanno fatto...... l'altra estate quando avevano presentato il roster per il campionato a momenti svenivo dal nervoso...... o vomitavo. Se non veniva Bonaccorsi a prendere per mano la masnada...... si finiva al massimo con 8-12 punti. Ma chi e' stato a sceglierlo? oluC o sapeva che era l'uomo giusto?

Inviato

Scusa sa, ma chi xe cambiado dall'inizio ad adesso? Via Drusin e Cagnin, dentro Bonaccorsi. Altro no xe stado!

Ti dimentichi di Pilat (ingaggiato a furor di popolo, aveva anche vinto il sondaggio!).

Almeno bisogna dire che i due rinforzi presi in corsa sono stati azzeccati, visto che oggi sono anima e cuore di questa squadra. Peraltro questo dimostra come i problemi iniziali non fossero solo legati agli infortuni (come sostenuto anche ieri dal sindaco) visto che a questa squadra prima dell'arrivo del Cigno e del Bomba mancavano punti, leadership e voglia di combattere....

Inviato

[CUT]

Xe evidente che nei timeout i zogadori scolta piu bonacorsi che steffe'... se el prox anno no xe bonacorsi tornemo punto a capo.. steffe x mi no ga el carisma e la capacita tecnica de gestir una b1, sara un bravo alenador ma ga carenze. se no el ga gente esperta in campo el se zerca.... se po consideremo el fatto che steffe ga contribui ale scelte dei zogadori e che ga da un ok a drusin, cagnin.... dira che semo proprio a caval :D

[CUT]

Scusa sa ma su questo no son d'accordo. Ricordo che Drusin l'ultimo anno de Bergamo iera el terzo de media punti (20) de tutta la serie B1 sora persone come Myers, Portaluppi o Livecchi. Quindi puntar su de lui sembrava sulla carta un'OTTIMA scelta. Probabilmente qua no'l se trovava o no so cossa e ga sbaiado el campionato.

Stesso discorso su Cagnin. Uno dei migliori rimbalzisti de tutta la serie B. E te dirò de più. Secondo mi el Cagnin della prima parte della stagion iera el miglior pivot visto a Trieste nei ultimi anni :)

Se sulla carta questi xe boni giogadori e se dopo i sbaglia el campionato, cossa ga de far in più la società? Xe andada come che xe andada, ma in questo caso no xe colpa nè de Tosolini nè de Steffè nè de Dipiazza. Se Cagnin ga un carattere del cavolo no xe de sicuro colpa de Steffè (ulo...lo difendo ciò :D)

Lo go dito mille volte e son stada tacciada de esser troppo positiva. Le potenzialità de sti muli xe grandi! I devi cresser (se ga visto Marco Tagliabue che spero resti qua a vita :D). Certi ga solo 20, 22 anni..xe solo de gaver pazienza. Ma el triestin no xe mai contento :p Se xe Corvo e Laezza xe vecioni :D Se xe Cigliani e Valentini no i xe pronti e cusì avanti...

Inviato

Ti dimentichi di Pilat (ingaggiato a furor di popolo, aveva anche vinto il sondaggio!).

Almeno bisogna dire che i due rinforzi presi in corsa sono stati azzeccati, visto che oggi sono anima e cuore di questa squadra. Peraltro questo dimostra come i problemi iniziali non fossero solo legati agli infortuni (come sostenuto anche ieri dal sindaco) visto che a questa squadra prima dell'arrivo del Cigno e del Bomba mancavano punti, leadership e voglia di combattere....

Scusa, te ga ragion :D E condivido che xe stadi ottimi acquisti :)

Inviato

Scendemo un velo pietoso sul fatto del perchè questi ga rilevado la società fallida....perchè tornassimo su vecchi argomenti ditti e riditti, dove tante robe non xe mai venude fora. Sicuramnete a Trieste xe anni che non gavemo una dirigenza/proprietà seria ed appassionada, e chiudemola qua.

El mio discorso no iera tanto sulle scelte tecniche...perchè se pol sceglier un zogador piuttosto che un altro, che alla fine pol far ben o mal a seconda de mille fattori; xe sempre una scommessa e poi cmq una stagion disgraziada pol esserghe sempre. Come non ricordar la Stefanel dell' 87 fatta per andar su e invece retrocessa a Bologna proprio contro Gorizia? ecco....

La società però non xe solo l'aspetto tecnico, xe anche tanto altro e che influissi notevolmente, per mi, anche sull'aspetto tecnico. A questi tutto el resto ghe manca, sotto tutti i punti de vista: marketing, strategia, comunicazion, pubblicità, simpatia e mille altre robe.

Signori parlemose ciaro, per far basket ghe vol omini de basket e questi no xe omini de basket,punto!

El basket no xe solo comprar el giogador forte ma xe tutto un contorno che fa cresser e sopravviver un movimento e solo chi che xe nell'ambiente e conossi i suoi usi e costumi pol capir, comprender e sfruttar.

Questi oltre a non saver e non capir non vol neanche scoltar....e xe la roba pezzo.

Inviato

La società però non xe solo l'aspetto tecnico, xe anche tanto altro e che influissi notevolmente, per mi, anche sull'aspetto tecnico. A questi tutto el resto ghe manca, sotto tutti i punti de vista: marketing, strategia, comunicazion, pubblicità, simpatia e mille altre robe.

Quoto tutto quello che hai detto,ma questa parte del tuo discorso è quella che condivido maggiormente.

Inviato

:D : Scuseme se esulo un attimo...

Ma se go capì giusto noi incontreremo la perdente della serie tra Lumezzane e Patti?

e poi se finida o se altri turni con altre perdenti?

Poi xe finida :)

Inviato

Torno sull'argomento....

"Sil-Patti ad ingresso gratuito

02.05.2007. 13:40

La Società comunica che il turno di ritorno dei play-out tra Sil Italpresse Lumezzane e Confcommercio Patti si disputerà giovedi 3 maggio alle ore 21.00 al Palafiera di Lumezzane, Via Cefalonia Z.I. con ingresso gratuito.

(....)

Ufficio Stampa

Basket Lumezzane Sil Italpresse

Ma scuseme...i nostri dirigenti non ga ditto che xe impossibile l'ingresso gratuito perchè la Lega o la Siae non lo permetti?!?!

Allora....o i nostri dirigenti xe tumbani oppur a Lumezzane (!?!?) i xe più furbi; o forsi più semplicemente a Lumezzane i se rendi conto de giogarse una stagion in una partida e i sa quanto pol esser importante el pubblico mentre qua no.

Notizie

24/04/2007 - CONTRO OMEGNA RECORD DI PRESENZE E DI INCASSI

Anche per questo motivo la Pallacanestro Trieste 2004 desidera ringraziare tutti coloro i quali hanno dato in questi anni un contributo tangibile per sostenere l’attività societaria.

(Nissun sostien l'attività societaria (che ca**o me rappresenta pò no se sa) ma solo i colori e la maia della nostra città! chiaro?

Il prossimo importante appuntamento é fissato per il 13 maggio al PalaTrieste in occasione della prima partita per i play out: per quella data la società é già al lavoro per portare ancora una volta il pubblico delle grandi occasioni a sostegno dei propri ragazzi.

Attendo fiducioso l'esito de questo "lavoro" prima de far commenti...

Certo che se Lumezzane (!?!?!?) riva far ste robe e noi no....mai titolo de discussion fu più appropiato!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro