Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ogi sn andado a far un giretto con mia morosa in croazia e go sfruttado l'occasion per provar el mio zogatolo novo.

ve posto alcuni risultati. calcolè che le foto xe i jpg uscidi dalla macchina senza livei elaborazion ecc. unica roba go cavado via qualche puntin de polvere.

DSC_0013.JPG

DSC_0018.JPG

DSC_0027.JPG

DSC_0036.JPG

Mi digo....

che figada!!! altro che quela ciofeca de 18-135 :p

Vignettatura 0, colori splendidi, luminosità impressionante!

Visto e provado questo non vojo immaginar cosa sia el 28-70 f/2.8 che fa la nikon...

ciao ciao

Inviato

anche mi me piasi!

buoni i colori del cocal .. forsi un poco brusa' e forsi no xe meso a fogo su de lui ma no centra l'obietivo.. cmq bei colori !

ANche la seconda se ga comporta' ben nel controsol ! La terza a che focale te la ga fatta? 18mm? Non vedo distorsioni.. diria otimo acqusito :D

Inviato

anche mi me piasi!

buoni i colori del cocal .. forsi un poco brusa' e forsi no xe meso a fogo su de lui ma no centra l'obietivo.. cmq bei colori !

ANche la seconda se ga comporta' ben nel controsol ! La terza a che focale te la ga fatta? 18mm? Non vedo distorsioni.. diria otimo acqusito :D

el cocal te assicuro che xe a fogo, credo sia un problema del ridimensionamento.

la 3° la go fata a 24mm ovvero la focal minima del novo "zogatolo".

ciao

Inviato

non mal.. ma te pol meter un crop al 100%?

xke no se riva purtroppo a capir ben se vien ridimensionado..

cmq ottimo veramente l'assenza de bariloti e vignetature.. forsi l'ultima xe un bic' distorta a dx.. ma magari xe el muro!!

cmq :D no me par mal come obietivo! :D

Inviato

non mal.. ma te pol meter un crop al 100%?

xke no se riva purtroppo a capir ben se vien ridimensionado..

cmq ottimo veramente l'assenza de bariloti e vignetature.. forsi l'ultima xe un bic' distorta a dx.. ma magari xe el muro!!

cmq :D no me par mal come obietivo! :D

ecote 2 crop al 100% :

100%20DSC_0013.jpg

100%20DSC_0027.jpg

cmq altre foto fate con sto obiettivo le trovè qua: http://www.d0lby.eu/documents/Foto/Croazia250407/index.html

ciao

Inviato

beh! beh! beh!

non male! el secondo crop digo!! ottimo acquisto me sembra..

el primo cocal purtropo xe brusado e quindi perdi.. ma za sui coppi se vedi che xe nitido!

Inviato (modificato)

in efeti forsi esendo brusa' perdi detagli.. cmq sul tuo sito go trova due foto che me piasi sai e me permeto de linkarle :D spero no te se rabi :D

qua el gatto xe fenomale.... forsi un poco sovraesposta, prova a sotoesporla un poco e magari darghe un bic de saturazion pero' anche cusi me piasi veramente una cifra !!! complimenti.. inquadratura e 'momento' unici :D

dsc_0009.jpg

e dopo me piasi anche sai questa, colori e composizion fighisimi !!!

dsc_0045.jpg

figo figo, me piasi ! bravo mulo :D:daghe: :daghe: :daghe:

Modificato da tuxav
Inviato (modificato)

visto che el gatin ve piaseva sai go regolado el WB e un per de menade dandoghe un ritaglio + decente, effettivamente xe tutta un altra roba.

@tuxav non la iera sovreasposta ma el wb automatico della macchina essendo in un vicolo stretto ga ciapado la maggior parte della parede come se fosi bianca anzichè la finestra... non so se me sn spiegado... per quel la xe tutta + bluastra.

ecco el risultato:

DSC_0009_2.jpg

e anche qua ve posto un crop al 100%

100%20DSC_0009_2.jpg

ciau

Modificato da DoLbY

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro