dolby Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 (edited) oggi come gavevo za dito sn andado a farme un giro per trst by night o meo all'ora blu e go fato un pochi de scatti. come spesso capita noi andemo in giro e femo centinaia se no de + de foto de altri posti ma della nostra città quasi sempre sai poca roba... go meso i numeri davanti cussì se volè commentarle risulta esser + facile. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 se volè veder altre mie foto andè veder el mio sito www.d0lby.eu ciao ciao ps: el novo zogatolo ze sai divertente come vedè Edited June 19, 2007 by DoLbY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 i clasici me piasi la 4.. cmq ocio che certe xe sai, sai aberrade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolby Posted June 20, 2007 Author Report Share Posted June 20, 2007 i clasici me piasi la 4.. cmq ocio che certe xe sai, sai aberrade. ok. ma te me spieghi una roba? come te fa veder l'abberrazion da un file 640 x 480 quando l'originale ga 3900 x 2600 pixel o robe del genere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 ?? de che tipo de aberrazion te parli? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolby Posted June 20, 2007 Author Report Share Posted June 20, 2007 ?? de che tipo de aberrazion te parli? beh el discorso de abberrazion te lo ga dito ti: mi credo che te intendessi aberrazione cromatica. se te intendi che le xe distorte beh un grandangolo ga la proprietà de crear immagini distorte, se poi te meti conti che xe un 10mm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 belle anche se tutte un poco tropo morbide per i miei gusti.. e l'effetto distorto no xe che se addici proprio su tutte.. anche mi sbaio molto spesso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Aberrazion vol dir stravolgimento de un valor.. se xe cromatica xe del color. Se xe dela foto, xe del obietivo. Come spiegar.. dipendi de che punti de riferimento che te ciapi. La 10 per esempio xe perfeta, con la distorsion. La 5 no se pol veder. Capido? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 una che me piasi sai xe questa.. ps. belle le foto con el grandangolo ..fa un effetto molto strano ma interessante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted June 21, 2007 Report Share Posted June 21, 2007 ecoci, allora digo la mia sule foto de d0lby... premetto che anche mi continuo a vederle tute sai morbide ... te le ga sharpizade ? come e quando? vegnindo ale foto... per composizion la 1,2,3 me par ottime anche se inevitabilmente poco originali (ma xe normale xche sfido qualsiasi triestin a far foto 'originali' de piaza unita' che xe stada fotografada da tutti in 3493432 modi diversi ), la 4 e la 5 me par + originali e bone anche come composizion anch se, la distorsion, forsi, xe un poco tropo forte.... 6,7,8 tropo distorte.... no me piasi la 9 ga l'orizonte storto e me par 'banale'... la 10 me piasi sai come idea ma andava ciapa' da piu basso la colonnina.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 (edited) Go trovado un paio de foto fatte by night un paio de anni fa con la compattina Casio... Intanto la classica veduta del Molo Audace al tramonto: El canal by night: Edited July 16, 2007 by Giada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 uff no se vedi le immagini da dove te le ga linkade? ishack? picasaweb? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triestina_acquisita Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 (edited) premetto che non ho nessuna competenza di fotografia, né alcuna velleità... ero semplicemente una turista abbagliata dalla bellezza di quest'alba vista dal mare, che faceva scatti a caso, senza cognizione di causa, con la propria vecchia digitale... non capisco nulla del linguaggio tecnico che usate... http://img361.imageshack.us/img361/5109/crociera538cg5.jpg alla fine ho messo il direct link, perché facendo hotlink per forum, quando poi inserivo il link apposito nella finestrella 'img' mi dava l'errore: pagine dinamiche non possono essere ... nei tag (img).. o qualcosa del genere... e non mi caricava l'immagine, lasciando solo il testo del link... Edited July 15, 2007 by triestina_acquisita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 (edited) uff no se vedi le immagini da dove te le ga linkade? ishack? picasaweb? Scoperto e risolto el problema :-) In Safari se le vedeva, in Firefox no; semplicemente perchè Imageshack ga qualche problema con le foto in quadricromia (le mie iera in CMYK perchè son abituada a lavorar cussì!). Convertide in RGB e risolto el problema! Edited July 16, 2007 by Giada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triestina_acquisita Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 che meraviglia giada.... complimenti!! splendide cartoline professionali, tra l'altro!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 molto belle si.. brava giada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Grassie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Brava Giada! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teomatteo89 Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 (edited) mi purtroppo non me movo sai, ma ve posso piazzar qualche foto fatta da casa mia sempre trieste xe. tutte fatte con una samsung digimax A5 tutta scassada.. ma ultrapersonalizzabile Edited August 15, 2007 by teomatteo89 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 Ohla benvenuto la prima xe tropo sotoesposta e mi provasi a inquadrar/tirar via un toco de nero sotto.... la seconda me piasi de piu come composizion e esposizion.. peca' per el rumor el riflesso ma xe robe risolvibili :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teomatteo89 Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 Grazie! comunque la prima me piaseva sai cusì(go anche quella vista "giusta"), xke tutto sto scuro metti in risalto solo la luce del sole e xe quasi effetto "catastrofico".. cioè, xe particolare la seconda invece iera troppo lontana e go dovù zoomar anche con un pò de digitale xke l'ottico ierà finì da un pezzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoxii Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 bela la prima anche la seconda non xe mal... bravo teomatteo89 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuloGiovine Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 (edited) za che ghe semo meto anche mi alcune fotine....fatte aimé con el cell nokia con fotocamera 2 megapixel....spero che ve piasi... http://img104.imageshack.us/img104/2220/immag014du4.jpg http://img261.imageshack.us/img261/7849/immag015ro8.jpg http://img444.imageshack.us/img444/489/immag016ie9.jpg http://img444.imageshack.us/img444/668/immag075ss5.jpg Edited August 17, 2007 by MuloGiovine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 18, 2007 Report Share Posted August 18, 2007 Non saranno le + belle ma mi piacciono ----- ----- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triestina_acquisita Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 piacciono anche a me!! ma la seconda da dove l'hai scattata? ciau!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuloGiovine Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 piacciono anche a me!! ma la seconda da dove l'hai scattata? ciau!! se te se riferissi alla mia seconda, la go scattada dal california(ultimo topolin) in una gionata de bel tempo ai primi de marzo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts