giuli Inviato 1 Agosto 2007 Segnala Inviato 1 Agosto 2007 Ogni anno sempre la solita questione,tipicamente italiana ... Arriva agosto e come per magia tutto "chiude per ferie"... Per carità, ognuno ha diritto di godersi le meritate ferie dove e quando crede,ma è ridicolo che in ogni negozio si entri ci si senta ripetere sempre la stessa fastidiosissima frase: "adesso la fabbrica chiude+il produttore va in ferie+tizio chiude baracca... per concludere col "se ne riparla a settembre" come se ci fosse una qualche legge ad imporre a tutti la chiusura in agosto in fin dei conti l'estate dura 3 mesi, proprio non mi spiego sta situazione anche a voi dà fastidio ??? Cita
Stefano79 Inviato 1 Agosto 2007 Segnala Inviato 1 Agosto 2007 Caro Giuli, me lo son sempre chiesto anche mi. Che poi una roba no me spiego: passi per gli operai delle fabbriche, che o i va in vacanza quando ghe sera la fabbrica o senò no i va più; ma anche chi ga potere de sceglier preferisi andar in agosto. Negozi, botteghe, impiegati, liberi professionisti ecc..... La gente se diverti a spender de più? Bu Egoisticamente parlando...meio cusì. Almeno cusì quando me movo no trovo ressa Cita
tinuviel Inviato 1 Agosto 2007 Segnala Inviato 1 Agosto 2007 da mi xè chiuso solo ferragosto e el 16.... Cita
molly Inviato 1 Agosto 2007 Segnala Inviato 1 Agosto 2007 ara son pienamente d'accordo con ti... anche se sto anno praticamente lavoro tutto agosto meno che tre giorni mi comunque anche mi no rivo capir sta roba ma del resto se chiudi i fornitori le ditte ga anche de serar perchè no le pol lavorar senza i prodotti, xe praticamente una costrizion che i ne fa... Cita
tuxav Inviato 1 Agosto 2007 Segnala Inviato 1 Agosto 2007 no soporto l'idea che a agosto devi eser imposibile far/trovar qualsiasi roba ! forsi una volta quando el lavor iera prevalentemente in industria, fabbrica.. gaveva un senso serar a agosto (star in un capanon con 40 gradi no xe una gioia) .. ma adeso? secondo mi xe colpa dei italiani che vol per forza 'ndar in ferie in agosto e ale aziende ghe convien concentrar le ferie de tutti in un stesso periodo cosi risparmia (elettricita, servizi..) e evita casini con le ferie. Mi andasi in ferie in qualsiasi giorno/mese del anno e se poso evitasi sempre de andar in agosto ! Cita
dead_angel Inviato 1 Agosto 2007 Segnala Inviato 1 Agosto 2007 Mi andasi in ferie in qualsiasi giorno/mese del anno e se poso evitasi sempre de andar in agosto ! Concordo pienamente con tutto il tuo discorso!!!! ..credo che il concetto sia un po' vecchiotto...nel senso che una volta si preferiva andare in ferie ad agosto perchè era considerato il mese più caldo dell'anno e negli uffici i climatizzatori erano una vera rarità!!! Clima..che??? ...oggi partire in agosto significa ritornare a lavorare più stressati ed asausti di prima!!!!! Cita
Giada Inviato 1 Agosto 2007 Segnala Inviato 1 Agosto 2007 La chiusura in agosto delle fabbriche xe un retaggio dei anni '60, che per convenienza o per abitudine, no se cambia. Mi parlo da "quasi lavoratrice autonoma" (lavoro nella microimpresa de mio moroso e presto faremo società) e anche noi chiudemo le due settimane a cavallo de ferragosto, perchè, anche volendo tenir verto, no podessimo comunque produr niente (ossia niente stampe, niente pannei, niente decorazioni adesive) perchè i nostri fornitori chiudi, e no podendo permetterse de tignir un magazzin ampio, no savessimo materialmente su che materiai far el lavor (niente ordini de carta, inchiostri, pannelli...) Cita
trert Inviato 1 Agosto 2007 Segnala Inviato 1 Agosto 2007 mi anche son obligado a chiuder e no lavorar fin el 20 agosto causa che ne sera tutti i fornitori.. vabbè no me ucciderò per questo però no me capacito.. xe che in tanti (vestiario soprattutto) i finissi in agosto per riprender con la roba invernale Cita
arska Inviato 1 Agosto 2007 Segnala Inviato 1 Agosto 2007 no me ga mai piasso come roba.. come za dito ok le fabriche, ma dopo basta.. Cita
Ikeya Inviato 7 Agosto 2007 Segnala Inviato 7 Agosto 2007 quel che me ga da sui coioni xè i distretti sanitari dell'Ass... tipo ieri iero incazzà nero, xkè iera anche gente che ga ciolto ferie, e no ga podù far l'estension sanitaria perchè i mati serava alle 12 (e cominciava alle 9:30)... come se in agosto partissi poca gente... Cita
molly Inviato 7 Agosto 2007 Segnala Inviato 7 Agosto 2007 eh co gli uffici che i servi i xe in vacanza xe longhi... esempio inail e inps... me servi un documento per el lavor e xe da quasi una settimana che bazilo perchè le persone che se occupa de sta roba xe in ferie e nessun li sostituisi... :S Cita
Cazzaballe Inviato 7 Agosto 2007 Segnala Inviato 7 Agosto 2007 Mi l'altra settimana go dovu ordinar la mascherina dell'autoradio per la swift.. E ovviamente cosa i me ga dito.. "Spera che rivo becarli prima che i chiudi per ferie se no te devo tornar a settembre" e dovesi girar un mese con el buso sul cruscotto... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.