bronza coverta Inviato 11 Agosto 2007 Segnala Inviato 11 Agosto 2007 Scoltè questa! Xe la prima volta che me capita in 32 anni che vado su 2 riode.... Via Rittmeyer, 10 de matina, go de andar del dotor e de sicuro no vado in machina. Ciogo el mio scooter, 50cc, vado la, e lo postegio come che fa tuti, tra 2 machine. Premeto che no son uno de quei che te incolla el motorin ala machina cussi' che no te rivi gnanche a moverte. Piutosto de romperghe le togne a qualchedun, zerco un altro posto. Bon, vado del dotor, el tempo de farme una ricetta, torno zo...... surprise!!!!! sul manubrio trovo un de quei foglieti che noi automobilisti e motociclisti odiemo fin ala morte: La multa!!! Voi me domandere': ma te ieri in divieto???? No, no iera nessun divieto, ne passo carrabile, ne posteggio per disabili, ne niente. I me ga' conza' 34 euri per sosta non parallela al margine della carreggiata (art, 157 codice della strada). Cioe' inveze de meterme tra 2 auti come che fa tuti, dovevo ocupar el posto per 3 motorini metendome parallelo al marciapie....Ma se pol??????? Cita
Cazzaballe Inviato 11 Agosto 2007 Segnala Inviato 11 Agosto 2007 Tipico dell'Italia.. Leggi stupide fatte da stupidi e fatte rispettar da altri stupidi.. Cita
Ghost Inviato 11 Agosto 2007 Segnala Inviato 11 Agosto 2007 Mi sa che questa mattina un tubo se svegliato con la voglia di romper le scatole al prossimo.. Cita
Stefano79 Inviato 11 Agosto 2007 Segnala Inviato 11 Agosto 2007 E l'incredibile xe che xe concessa la sosta de 2 moto affiancade in parallelo lungo el senso de marcia. Come che fa ad uscir quel che sta all'interno dopo no so, ma se pol.....se rendemo conto? Cita
Starlite Inviato 11 Agosto 2007 Segnala Inviato 11 Agosto 2007 Xe el codice della strada no xe consentida la sosta dei mezzi a due ruote in senso perpendicolare al marciapiedi, e meno che no sia segnado per tera, cusì come per i auti, stesa roba. L'unico modo de postegiar regolarmente un mezzo dove no xe segnà o indicà altrimenti xe in senso parallelo alla strada. Che dopo i applichi assai poco sta norma xe un altro per de manighe. Xe sempre quel el discorso, alla fine. Se se pol lamentar che sia un articolo stupido del CdS, se se pol lamentar che nel 95% dei casi no i da la multa, ma no se se pol lamentar se i la da, perché, incredibilmente, in quel momento, i ga fato el loro lavor. Cita
bronza coverta Inviato 11 Agosto 2007 Autore Segnala Inviato 11 Agosto 2007 Se se pol lamentar che sia un articolo stupido del CdS, se se pol lamentar che nel 95% dei casi no i da la multa, ma no se se pol lamentar se i la da, perché, incredibilmente, in quel momento, i ga fato el loro lavor. Te pol aver anche ragion.....anzi te ga' ragion! Ma alora son un caso piu' unico che raro. Se i piturassi tuti i motorini e le moto che xe' messi cussi', no diria niente. Ma la question xè sempre: Un poco de buonsenso! Gavessi capi' se ghe davo fastidio a qualchedun o intralciavo la circolazion...... Comunque legge xè legge! ...e el mio taco ga' 34 euri de meno............ Cita
Stefano79 Inviato 11 Agosto 2007 Segnala Inviato 11 Agosto 2007 Che poi se uno parcheggia regolarmente per lungo el se beca gli insulti dei automobilisti che ga de parcheggiar. Succedi spessissimo che i smonti e i te lo meti de traverso per metter l'auto Cita
cucciolina Inviato 11 Agosto 2007 Segnala Inviato 11 Agosto 2007 Ma la question xè sempre: Un poco de buonsenso! Ecco. Questo xe el punto fondamentale. Ghe vol sempre el buon senso nelle robe e qua me par che el vigile no lo gabi avudo. Me dispiasi bronzetta Cita
arska Inviato 11 Agosto 2007 Segnala Inviato 11 Agosto 2007 Leggi stupide fatte da stupidi e fatte rispettar da altri stupidi.. ebbene sì... Cita
tinuviel Inviato 12 Agosto 2007 Segnala Inviato 12 Agosto 2007 Volevo segnalarve una roba: ultimamente riva sai multe de piccole importi (sui 30/40 € ) mandadi da comuni campani... questo perchè i prova a fregar la gente che no ga voja de impuntarse per cussì pochi soldi. Ieri go parlà con uno che ghe xè successo, el me ga dito che ai caramba ghe xè rivade parecchie segnalazioni. El problema xè che xè più longhi dimostrar che no te ieri là per la multa che per un incidente... Per un sinistro, basta che te gabbi un per de testimoni che disi che te ieri a Trieste... per una multa, te devi farte far i tabulati del mezzo (in realtà, no so ben cossa che sia , suppongo quei dela benzina), testimoni e carta del dator de lavor... altra furbata della zona de Napoli per becar soldi... pochi ga voja de andar a far denuncia e perder tempo per procurar tutta l'altra roba .... Cita
Ghost Inviato 12 Agosto 2007 Segnala Inviato 12 Agosto 2007 Capisco se intrigasse, ma dove ci sta un auto parallela ci sta un motorino perpendicolare, non intriga più di un auto. Cita
bronza coverta Inviato 12 Agosto 2007 Autore Segnala Inviato 12 Agosto 2007 Grazie muli dela vostra comprension! vol dir che con i miei 34 euri, gavaremo la cita' piu' bela..... i ghe metera' ancora una scanzia in piu' al porta cd de piazza Goldoni.... Cita
molly Inviato 12 Agosto 2007 Segnala Inviato 12 Agosto 2007 me dispiasi per ti si i xe fora de testa :S mi l'altra volta go riscia una multa perchè i me ga sposta el scooter sul marciapie. mi lo gavevo messo fra due macchine e iera un altro scooter vizin (e spazio sia da una parte che dall'altra per due auti tranquilli) e qualcun me lo ga sposta :S Cita
M4st3r Inviato 12 Agosto 2007 Segnala Inviato 12 Agosto 2007 me dispiasi per ti si i xe fora de testa :S mi l'altra volta go riscia una multa perchè i me ga sposta el scooter sul marciapie. mi lo gavevo messo fra due macchine e iera un altro scooter vizin (e spazio sia da una parte che dall'altra per due auti tranquilli) e qualcun me lo ga sposta :S el mio pesa + de 200kg... che i ghe provi a spostarlo... cmq se un tenta de spostarlo sona l'allarme e rivo mi in tromba assetado de sangue.... .... Cita
Ghost Inviato 12 Agosto 2007 Segnala Inviato 12 Agosto 2007 Grazie muli dela vostra comprension! vol dir che con i miei 34 euri, gavaremo la cita' piu' bela..... i ghe metera' ancora una scanzia in piu' al porta cd de piazza Goldoni.... Hahaha giusto spirito. Vedila come una "donazione" anche se estorta in un modo decisamente discutibile. Rimane comunque che con tutte le infrazioni meritevoli di multa che vengono fatte ogni giorno accanirsi su queste inezie è proprio un assurdità. Cita
Malto Inviato 13 Agosto 2007 Segnala Inviato 13 Agosto 2007 no go parole Bronza... te ga subito un accanimento TUBICO Cita
basketteam Inviato 14 Agosto 2007 Segnala Inviato 14 Agosto 2007 ciò pazzesco... no tanto per la multa perchè da codice della strada la xe ineccepibile ma quanto perchè de motorini parchegiadi così in città ghe ne xe almeno 10 in ogni via... no go davvero parole... Cita
Leo RFC Inviato 16 Agosto 2007 Segnala Inviato 16 Agosto 2007 Mi una volta, i me gà spostà la moto sul marciapiede... e no una motoretta, ma un Dragstar de 270 Kg... E no messo parcheggià lungo el muro de un marciapiede largo, ma in mezzo a un marciapiede stretto (S.Francesco alta) Tipo che se beccavo la multa, andavo a zercar prima el mona de vigile che ga pensà che gavevo parcheggià mi cussì, po quei 4 mone che me gaveva spostà la moto (probabilmente, quei che ga messo l'auto al posto della mio) e ghe fasevo un cul cussì a entrambi... Fortunatamente, no ghe se stade ripercussioni, solo un poco de casin per smontar dal marciapiede. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.