_titti_ Inviato 28 Ottobre 2007 Segnala Inviato 28 Ottobre 2007 (modificato) Oggi mi, polpetta, molly, sergio, tifone e dado semo andai a far un bel giretto...prima tappa Vajont...per poi proseguire verso Venzone dove c'era la festa della zucca... Metto qualche foto, il resto a domani, tra le mie e quelle di Sergio e Polpetta ghe ne gavemo....tante.... Per ora posto solo quelle del Vajont perchè le mie de Venzone (e delle zucche ) no xè vegnude granchè... La diga Sergio modello... ancora la diga... noiiiiiiii quasi in partenza verso Venzone...le facce dicono tutto... Modificato 31 Ottobre 2007 da _titti_ Cita
molly Inviato 29 Ottobre 2007 Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 la foto de dani xe troppa roba tittiiii ... daniiii... voio la foto dove semo noi tre che xe trooooppooooo cocolaaaa Cita
tuxav Inviato 29 Ottobre 2007 Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 !! no son mai anda la son passa tante volte e fa sempre impresion pensar a quel che xe suceso .. po vedendo la diga da vizin lo devi eser ancora de + ! ma come mai se andai a vajont e dopo venzone? ste fazendo un giro del friul in ordine alfabetico? :D :D Cita
_titti_ Inviato 29 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 !! no son mai anda la son passa tante volte e fa sempre impresion pensar a quel che xe suceso .. po vedendo la diga da vizin lo devi eser ancora de + ! Neanche mi ghe iero mai stada prima de ieri. Vedrla de vizin xè impressionante, me gà ciapà i brividi...! ma come mai se andai a vajont e dopo venzone? ste fazendo un giro del friul in ordine alfabetico? :D :D Buhahahah... no..no...el Vajont lo gò proposto Sergio...poi Daniela se non sbaglio ne ga dito che iera l'ultimo giorno della fiera della zucca a Venzone, posto sai bel e che ghe gavessi piasso andar anche là...quindi...detto e fatto... @molly: le foto che te vol ti le gavè ti e Sergio e un paio anche Dani Cita
SandroWeb Inviato 29 Ottobre 2007 Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 Disevo prima...nella foto de gruppo, par che tifone se gabi cavado le tonsille da poco Bella gita ve sè fatti, bravi bravi Cita
tifone Inviato 29 Ottobre 2007 Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 Bravi ragazzi bella gita me son divertido un fracco anche se oggi son ko Pecà per il tempo de me**a che iera @sandro no me ga tirà via le tonsille ma qualcossa de altro Cita
Maurice Inviato 29 Ottobre 2007 Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 Xe vero...Sergio somiglia a Cattaneo Comunque bele foto! Cita
dido76 Inviato 29 Ottobre 2007 Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 Neanche mi ghe iero mai stada prima de ieri. Vedrla de vizin xè impressionante, me gà ciapà i brividi...! smemorata....ghe ierimo za Cita
_titti_ Inviato 29 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 (modificato) smemorata....ghe ierimo za ma quando? me ricordasi se ghe ierimo..e gavessi fatto qualche foto...sicuro che te ieri con mi? e soprattutto...sicuro che te sta ciolendo solo antidolorifici per la schiena? Modificato 29 Ottobre 2007 da _titti_ Cita
basketteam Inviato 29 Ottobre 2007 Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 (modificato) questa foto xe interessante perchè se vedi ben la linea de distacco della parte del monte Toc che xe franada nel bacino provocando l'onda che ga spazzado via Erto, Casso e Longarone... el fronte de distacco xe una specie de M se gavè fatto caso... scusè ma el geologo che xe in mi no riva a star zitto la foto xe presa da una finestra della galleria della strada che da Erto porta a Longarone, quindi esattamente sul percorso dell'onda assassina... el lago iera drio la diga rispetto alla foto Modificato 29 Ottobre 2007 da basketteam Cita
babatriestina Inviato 29 Ottobre 2007 Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 Mi credo che , se ben me ricordo de una gita una decina de anni fa in zona, la zona senza alberi no sia tuta la zona dela frana. I alberi xe ricressui sora la roba franada, el distacco, a meno che la prospettiva no me inganni, cominciava assai più in alto. Cita
dido76 Inviato 29 Ottobre 2007 Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 (modificato) scusè ma el geologo che xe in mi no riva a star zitto me son perso qualche puntata??? no te me dirà che non son stado invitado a cantarte Dotttooooooooooooooreeeeee dotttooooooooooreeee..... ciò no far scherzi...""""""geologo"""""" Modificato 29 Ottobre 2007 da dido76 Cita
Malto Inviato 30 Ottobre 2007 Segnala Inviato 30 Ottobre 2007 (modificato) credo sia la prospettiva sa? ehm... me dispiasi contradirte ma no xe assolutamente la prospettiva. Quela che se vedi nella foto xe solo una parte della frana. Stemo parlando de milioni de metri cubi de roccia che xe franadi e quei che se vedi nella foto sarà si e no qualche migliaia. La linea de distacco a forma de "M", me ricordo ben perchè ghe son stado qualche anno fa, da quel punto da cui xe stada fatta la foto te la vedi lontaaaaaaaaan in quota sul monte Toc, a un 500 metri circa più in alto della diga. Xe anche dei sentieri che te porta sul monte Toc all'altezza della linea de distacco, se pol camminar anche sulla zona de frattura e xe una parete molto ripida... e te ghe ne ga de far de strada dalla diga per rivar fin su! Quindi... quel che se vedi in foto non xe assolutamente el distacco della frana ma la terra che xe franada, su cui poi xe cresudi i alberi. Inoltre la roccia del monte sotto a dove se ga staccado la frana xe bianca e non maron come quela che se vedi in foto. Modificato 30 Ottobre 2007 da Malto Cita
sergio78 Inviato 30 Ottobre 2007 Segnala Inviato 30 Ottobre 2007 Disevo prima...nella foto de gruppo, par che tifone se gabi cavado le tonsille da poco Bella gita ve sè fatti, bravi bravi Cmq no xe l'unica posa plastica che ga avù Tifone (detto da Molly "La Fogna") durante la giornata....te dovessi veder le altre de foto Bella gita tutti coccoli e simpatici e go magna anche discretamente ben ! Cita
sergio78 Inviato 30 Ottobre 2007 Segnala Inviato 30 Ottobre 2007 Xe vero...Sergio somiglia a Cattaneo Comunque bele foto! Ah savevo mi che veniva fora questa!!!! No so se ciaparlo come un complimento o no Cita
dido76 Inviato 30 Ottobre 2007 Segnala Inviato 30 Ottobre 2007 ....te dovessi veder le altre de foto eco...infati...dovesimo veder le foto...ma posteleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Cita
_titti_ Inviato 30 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 30 Ottobre 2007 eco...infati...dovesimo veder le foto...ma posteleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Visto che el pc de molly e sergio xè lento, dovemo organizzarse mi e polpetta...a breve nuove foto... Cita
polpetta Inviato 30 Ottobre 2007 Segnala Inviato 30 Ottobre 2007 Bellllllllllissima giornata!!!! nonostante el tempo me son sai sai divertida! veder la diga da vicin, a di la dei momenti de divertimento, me ga fatto assai tristezza...pensar a cosa e come xe successo ... comunque a Venzone devo dir che me son leccada i baffi con quel bon pasticcio con purea de zucca e speck GNAM GNAM!! a presto [spero] le foto ... problemi pc a parte..... GRAZIE a tutti i miei compagni de gita!!! Cita
Kimy Inviato 30 Ottobre 2007 Segnala Inviato 30 Ottobre 2007 Sai bei posti e fa tanta paura veder quella diga e la valle con ancora i segni, ge iero un per de volte e la sensazion xe sempre la stessa... Una curiosità, xe vero che i ga verto il passaggio sulla diga e se la pol visitar completamente? Bravi muli... Cita
_titti_ Inviato 30 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 30 Ottobre 2007 Una curiosità, xe vero che i ga verto il passaggio sulla diga e se la pol visitar completamente? Bravi muli... Penso proprio de sì perchè vedevimo gente che visitava e la andava ben oltre a dove se podeva fin qualche anno fa. Cita
Kimy Inviato 30 Ottobre 2007 Segnala Inviato 30 Ottobre 2007 Ok grazie, da sempre volevo veder la diga da vicin, penso che ge andro sai presto allora... Cita
cucciolina Inviato 30 Ottobre 2007 Segnala Inviato 30 Ottobre 2007 Ben fatta, muli! Pecà che non son rivada a venir Grazie cmq per l'invito, sarà per la prossima Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.