Jump to content

gita fuori porta: Vajont e Venzone

Recommended Posts

Oggi mi, polpetta, molly, sergio, tifone e dado semo andai a far un bel giretto...prima tappa Vajont...per poi proseguire verso Venzone dove c'era la festa della zucca... :D

Metto qualche foto, il resto a domani, tra le mie e quelle di Sergio e Polpetta ghe ne gavemo....tante.... :D

Per ora posto solo quelle del Vajont perchè le mie de Venzone (e delle zucche :D ) no xè vegnude granchè... :ehno:

La diga

diga2rn8.jpg

pict4094ve2.jpg

pict4083ty8.jpg

Sergio modello...

sergioposaah8.jpg

ancora la diga...

pict4120wu4.jpg

pict4138yf0.jpg

noiiiiiiii

grupposu9.jpg

quasi in partenza verso Venzone...le facce dicono tutto... :rotfl:

pict4141bp2.jpg

polpettaiv3.jpg

Edited by _titti_

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

!! no son mai anda la :( son passa tante volte e fa sempre impresion pensar a quel che xe suceso .. po vedendo la diga da vizin lo devi eser ancora de + !

ma come mai se andai a vajont e dopo venzone? ste fazendo un giro del friul in ordine alfabetico? :D :D :D :D

!! no son mai anda la :( son passa tante volte e fa sempre impresion pensar a quel che xe suceso .. po

vedendo la diga da vizin lo devi eser ancora de + !

Neanche mi ghe iero mai stada prima de ieri. Vedrla de vizin xè impressionante, me gà ciapà i brividi...!

ma come mai se andai a vajont e dopo venzone? ste fazendo un giro del friul in ordine alfabetico? :D :D :D :D

Buhahahah... :merodolodalrider::merodolodalrider: no..no...el Vajont lo gò proposto Sergio...poi Daniela se non sbaglio ne ga dito che iera l'ultimo giorno della fiera della zucca a Venzone, posto sai bel e che ghe gavessi piasso andar anche là...quindi...detto e fatto... :D:D

@molly: le foto che te vol ti le gavè ti e Sergio e un paio anche Dani :D

pict4120jw6.jpg

questa foto xe interessante perchè se vedi ben la linea de distacco della parte del monte Toc che xe franada nel bacino provocando l'onda che ga spazzado via Erto, Casso e Longarone...

el fronte de distacco xe una specie de M se gavè fatto caso...

scusè ma el geologo che xe in mi no riva a star zitto :p:p:p:p:p:p:p

la foto xe presa da una finestra della galleria della strada che da Erto porta a Longarone, quindi esattamente sul percorso dell'onda assassina...

el lago iera drio la diga rispetto alla foto

Edited by basketteam

scusè ma el geologo che xe in mi no riva a star zitto :p:p:p:p:p:p:p

:cossaaa?::cossaaa?: me son perso qualche puntata??? no te me dirà che non son stado invitado a cantarte Dotttooooooooooooooreeeeee dotttooooooooooreeee.....

ciò no far scherzi...""""""geologo"""""" :rotfl::amicici::amicici::amicici:

Edited by dido76

credo sia la prospettiva sa?

ehm... me dispiasi contradirte ma no xe assolutamente la prospettiva. Quela che se vedi nella foto xe solo una parte della frana. Stemo parlando de milioni de metri cubi de roccia che xe franadi e quei che se vedi nella foto sarà si e no qualche migliaia. La linea de distacco a forma de "M", me ricordo ben perchè ghe son stado qualche anno fa, da quel punto da cui xe stada fatta la foto te la vedi lontaaaaaaaaan in quota sul monte Toc, a un 500 metri circa più in alto della diga. Xe anche dei sentieri che te porta sul monte Toc all'altezza della linea de distacco, se pol camminar anche sulla zona de frattura e xe una parete molto ripida... e te ghe ne ga de far de strada dalla diga per rivar fin su! Quindi... quel che se vedi in foto non xe assolutamente el distacco della frana ma la terra che xe franada, su cui poi xe cresudi i alberi. Inoltre la roccia del monte sotto a dove se ga staccado la frana xe bianca e non maron come quela che se vedi in foto. :bye:

Edited by Malto

Disevo prima...nella foto de gruppo, par che tifone se gabi cavado le tonsille da poco :grin:

Bella gita ve sè fatti, bravi bravi :D

Cmq no xe l'unica posa plastica che ga avù Tifone (detto da Molly "La Fogna") durante la giornata....te dovessi veder le altre de foto :D:D:D

Bella gita tutti coccoli e simpatici e go magna anche discretamente ben ! :ave::ave::ave::ave::ave:

Bellllllllllissima giornata!!!! nonostante el tempo me son sai sai divertida!

veder la diga da vicin, a di la dei momenti de divertimento, me ga fatto assai tristezza...pensar a cosa e come xe successo :( ...

comunque a Venzone devo dir che me son leccada i baffi :D con quel bon pasticcio con purea de zucca e speck GNAM GNAM!!

a presto [spero] le foto ;) ... problemi pc a parte.....

GRAZIE a tutti i miei compagni de gita!!! :oleeeee:

Sai bei posti e fa tanta paura veder quella diga e la valle con ancora i segni, ge iero un per de volte e la sensazion xe sempre la stessa...

Una curiosità, xe vero che i ga verto il passaggio sulla diga e se la pol visitar completamente?

Bravi muli...