Vai al contenuto

PLAYMAKER


Messaggi raccomandati

OK, me va ben che Caponi i lo gabi mandado via. Xe anche vero che però no gavemo un plei che rivi a consegnar una bala in mezo per un bon centro...

Dopo de Muzio, se pensa sempre a Moruzzi come plei guardia ma no saria mejo sperar nell'arivo de un plei de ruolo?

Spero in qualche risposta

Dio

Link al commento
Condividi su altri siti

Adesso torna Lotti dopo l'infortunio quindi Muzio podarà rifiatar un pochetin de più e magari render de più in campo: el discorso xe che sarà difficile trovar eventualmente un play forte adesso, anche perchè saria de cior un muleto (per el discorso che in squadra ghe devi esser un numero minimo de under)...tempo fa se parlava de Serena della Reyer che dopo xe andà a zogar in B-1, quindi credo che rimani tutto cussì fino a nuovo ordine. Lotti no ga fatto mal fino all'infortunio, xe giusto darghe el spazio che se merita in campo :ehsi:

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi muzio no me piasi, o mejo... va ben come play de riserva x ralentar el gioco se gavesimo una squadra che riva a far contropie veloci... muzio ga forsi 28 ani o poco piu e par de veder bazarevic che zogava ala prosenectute :D

un play de ruolo forsi saria el caso ma, visto che la societa' ga sielto muzio come play de ruolo, la soluzion saria solo mandar via luie cior un altro se no i faria barfua....

no xe facile... mi go za dito tante volte le mie e no me ripeto :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×