Jump to content

Via Mengucci, dentro Pasini


Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

per mi no xè question de tegnir uno o l'altro... xè che certe scelte sta a monte, come ga scito romanowar nell'altro topic... no pensarghe prima che, forse, allenadori giovini con poca esperienza poderia aver problemi nel tignir giogadori de 40 anni?

e poi, semo sempre là, professionisti o, comunque, giogadori che vien pagadi, dovessi far bon viso a catticvo giogo, anzi, dovesi dar una man a un allenador alle prime armi. Bah, comunque, iera nell'aria, e se i ga fato cussì presto vol dir che iera za preventivà da tempo.

Link to comment
Share on other sites

Iera da inizio anno che Bonaccorsi e Mix ghe remava contro. Me dispiasi x Uccio, spero che fazzi carriera altrove come tutti i triestini bravi, in tutti i campi. PS: Pasini doveva vegnir zà a luglio, ma gaveva ditto de no perchè mancava el progetto. Mah...

Ah, tra le altre robe, un altro retrocesso la scorsa stagion (con Imola). Ricapitolando: Bonaccorsi, Muzio, Lo Savio, Tonetti, Pilat, Latin, Godina (Corno), Pigato (Iseo), Bartolucci (Novellara)... belle robe x ndar su! TOSOLINI DIMETTITI

Edited by Ansiotic
Link to comment
Share on other sites

mah. Se dala prosima i stravinzi, el problema iera lui. Altrimenti, iera tuti i altri (= longhi)

Purtroppo no xe dito che l'equazion "allenador novo=vittorie a cadini" sia scientificamente provada :ehno: Mi lo spero tanto, anche perchè el gaver silurado Mengucci equivali a dir che iera troppe robe insuperabili all'interno dello spogliatoio. E allora, forse, pol esser una mossa giusta.

Xe anche vero, però, che in questo modo ga vinto chi rugnava de più. Spero che questi zogadori, ora, tiri fora i co..ni e no fazi più tanti pupoli. Un minimo de professionalità adesso, please: no xe VERAMENTE più scuse che tegni!

Link to comment
Share on other sites

La sparo là, e magari xe una cazzada: preferimo tenirse Bonaccorsi che Mengucci?

Ma te scherzi? Qua se punti sui giovani de belle speranze, come ad esempio el Bomba! :D

Comunque i xè ridicoli, i podeva esonerarlo prima de andar a Gorizia, de fatto con l'ultimatum i gaveva dimostrado che el coach non gaveva più la loro fiducia.

Non so cosa dir.. xè da 3 anni che sta società sta inanellando cazzade una drio l'altra, e i riva a sorprenderme sempre.

El primo anno in B1 squadra super forte e soldi spesi a capei senza però chances de andar su, l'altro anno se punta tutto su Drusin e Cagnin per poi ritrovarse nella me**a, sto anno una squadra de professionisti in B2 però con un coach che lavora (come a mio avviso dovessi esser giusto per la categoria).

Per mi ga pagado la persona meno colpevole, in quanto senza esperienza a certi livei e con personaggi de un certo tipo.

Vedemo come i giogherà la prossima, son sai curioso de veder se i giogadori d'improvviso butterà via le stampelle e d'incanto i acciacchi svanirà.

Comunque xè scritto nel comunicato che i ga proposto a Mengucci de restar nell'organico della società. Almeno qualcosa..

Edited by Beck's
Link to comment
Share on other sites

Comunque xè scritto nel comunicato che i ga proposto a Mengucci de restar nell'organico della società. Almeno qualcosa..

Mi invece me par una meza ciolta pel cul: xe come dir "te son bravo e cocolo, ma te retrocedemo a un ruolo meno importante".

Dopo questa xe un'opinion mia :) Però me sembra come darghe un zuccherin a una persona alla quale te ghe ga dà poco prima una fiala de velen

Link to comment
Share on other sites

per coerenza, se l'alenador no xe al alteza de gestir la squadra o la situazion anche la dirigenza dovesi dimeterse visto che lo ga scelto lori !

alo su.. che se dimeti tuti 3 e zoghemo in C.. tanto no ga senso 'ndar avanti con ste pantomime !

almeno i gavesi sto coraggio... ma evidentemente ghe fa tropo comodo restar dove i xe :incazzado::incazzado:

Link to comment
Share on other sites

Allora gavevo visto giusto. Messa cusì me par che i ga fatto una enorme stronzada, sopratutto dopo le "esternazioni" della Società . Società che se dimostra, ancora una volta, una accozzaglia de incompetenti senza coiotes.

Son parecchio incazzado perchè secondo mi ga pagado el meno colpevole. Lo so che qualchedun me dirà paga sempre Pantalon, ma in questa maniera odiosa fa rabbia. Preparemose all'exploit del Bomba Bonaccorsi adesso che nol ga più de far con l'incompetente e arrogante (sic) Mengucci. Domandina: e se i perdi? Impossibile contro Bassano ....ma. Allora se i perdi mandemo via.....bandierina numero......

La buto in scherzo ma la situazion xe drammatica e se cusi xe, in bona parte bisogna ricordarse chi ringraziar. :aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::vino::vino:

Link to comment
Share on other sites

Amichevole in serata contro Sesana. Presenti solo 7 giocatori a riposo Bonaccorsi e Losavio.

Vinta di circa 12 punti (non ricordo i parziali) . Ottimo 4 quarto di Sosic autore di 12 punti consecutivi...

tutto sotto gli occhi del nuovo coach Pasini presentato sia alla stampa che al nostro piccolo gruppo di tifosi presenti.

Link to comment
Share on other sites

Guest brunotto

:aaaaaatttillla: ERA TRISTE VEDERE MENGUCCI ALLENATORE PIU' GIOVANE DI BONACCORSI. ADESSO CON NONNO PASINI SARA' MEGLIO !!?? COMUNQUE COME E' TRISTE TRIESTE ( CAVOLO, BASTA INFRAMEZZARE UN E ) NELLO SPORT CON PALLAVOLO SPARITA, PALLAMANO IN TERZA SERIE,BASKET IN QUARTA SERIE E ULTIMO !! PALLANUOTO NON PERVENUTA ECALCIO IN GROSSA DIFFICOLTA'. CON IMPIANTI BELLISSIMI ED IN PARTE INUTILI, VERE CATTEDRALI NEL DESERTO E CON SOLDINI NOSTRI !!

COME E' TRISTE TRIESTE, PURTROPPO. MA SEMPRE :unione2: NILDO NUOVO AGGREGATO, CIAOOOOOOOO

Link to comment
Share on other sites

Leggevo le pagine del quotidiano locale, stamattina. E za el veder la faccia de Bonaccorsi sorridente a 32 denti, in prima pagina, assieme a Pasini, me ga dà un nervoso non da poco.

Go letto inoltre che Mengucci stesso ga dito alla società "o mi, o Bonaccorsi". Quindi par che Ferruccio stesso gaveva le taniche piene de dover sottostar a quel che voleva la guardia livornese, tanto da avanzar lui stesso un possibile abbandono della panchina dell'Acegas.

A questo appunto, allora, giusto darghe un taio se l'ex-coach no podeva più gestir una situazion più grande de lui.

E adesso...con Pasini? Dovarà succeder che

- Bonaccorsi dovarà far 30 punti de media a partida, visto che el suo "nemico" maggiore xe fora dale balle (altrimenti sarà de dar el ben servito anche a lui)

- sempre Bonaccorsi dovarà metterse a servizio della squadra e non far quel che vol lui (e in tal caso Pasini gavarà de gestirlo come un domator con un leon...)

- in spogliatoio NON DEVI più svolar una mosca

Comunque resto veramente contrariado per come xe andade le robe. Oltretutto lo stesso Mengucci (al quale auguro soddisfazioni maggiori rispetto a quanto el ga avudo in 3 mesi de Pall.TS) xe rimasto basito che i ghe gabi offerto un nuovo incarico per el settor giovanile. E questo, secondo el mio modestissimo avviso, xe un piccolo contentin dopo l'uragano.

Ad ogni modo, xe giusto gaver fatto qualcossa per evitar de precipitar ulteriormente. Dal punto de vista umano però me dispiasi un mondo per come xe andà finir con Ucio: ripeto, ga pagado la persona più bona che magari col resto della squadra no gaveva attrito.

E ora, ripeto anche questo, no esisti alcun altro tipo de scusa. Se certi zogadori pensa de continuar a far le prime donne, la porta xe quella. In tutta sincerità, sta gente pol ciaparse e andar se no ga de dar altro per la maia che i indossa

Link to comment
Share on other sites

Bel el discorso "o mi o bonacorsi" .. almeno el ga dimostra de aver carattere, roba che la societa no ga avu'! e la ciolta in giro de darghe un altro incarico xe ridicola...

Se la societa ga sbaglia nel sceglier zogadori e alenador devi asumerse le sue responsabilita e dimetterse. O i pensa che la gente credi ancora a quel che i disi ??? dopo 3/4 anni penso che se ga ragiunto el limite e onestamente saria quasi piu contento se i chiedesi l'enesimo fallimento societario e i andasi tuti fora dalle...

Ghe auguro a Mengucci de aver piu fortuna altrove e ghe auguro a Bonacorsi de far 0 punti domenica e de ricordar TS come la sua pegior esperienza sportiva/profesionistica. Altro no poso dir... tranne che domenica me piasesi domandarghe indrio i soldi del abonamento !

Link to comment
Share on other sites

Ad ogni modo, xe giusto gaver fatto qualcossa per evitar de precipitar ulteriormente. Dal punto de vista umano però me dispiasi un mondo per come xe andà finir con Ucio: ripeto, ga pagado la persona più bona che magari col resto della squadra no gaveva attrito.

E ora, ripeto anche questo, no esisti alcun altro tipo de scusa. Se certi zogadori pensa de continuar a far le prime donne, la porta xe quella. In tutta sincerità, sta gente pol ciaparse e andar se no ga de dar altro per la maia che i indossa

E' ben noto a tutti che non sono un fan di Bonaccorsi e quindi mi dispiace che il sacrificato sia stato l'allenatore. E' altrettanto ben noto che non sia un fan della dirigenza, ma....

NON SI POTEVA FARE DIVERSAMENTE.

Perche'?

1. perche' in campo ci vanno i giocatori, magari anche figli di cara mamma ma se ti boicottano puoi avere in panchina chi vuoi

2. perche' non puoi cambiare 2-3-4 giocatori, a parte il denaro che non c'e' non si puo' proprio, regolamento alla mano

3. l'allenatore bene o male costa l'ingaggio, un giocatore spesso ha anche un costo come cartellino

4. lo stipendio di Bonaccorsi era molto piu' elevato di quello di Mengucci, quindi tra il buttare alle ortiche uno stipendio e l'altro comunque economicamente il danno e' minore con Mengucci (a proposito tutti i piu' cari auguri a lui)

5. aritmeticamente, giocando in 5 alla volta se uno rema contro e' il 20% della squadra. In questi casi la soluzione e' inevitabile. Non e' solo un problema nostro, vedi Milano, Treviso, Virtus, Fortitudo negli anni scorsi ecc. ecc. - Quando Sacchi disse:"O io o Van Basten" chi si prese un calcio in c**o???"

Piuttosto proporrei una cosa a tutto il popolo del SDS. PROVIAMO A LASCIARLI LAVORARE IN PACE SENZA POLEMICHE PER 3 SETTIMANE??

Proviamo dai, poi vediamo

:bandieraalabarda:

Link to comment
Share on other sites

Piuttosto proporrei una cosa a tutto il popolo del SDS. PROVIAMO A LASCIARLI LAVORARE IN PACE SENZA POLEMICHE PER 3 SETTIMANE??

Proviamo dai, poi vediamo

:bandieraalabarda:

Perfettamente d'accordo con te. Però, ripeto, gli alibi sono finiti. Che non tirino fuori più altre scuse, altrimenti è giusto incazzarsi e mandarli al diavolo

Link to comment
Share on other sites

saria sta un segnale sai piu forte mandar via bonacorrsi e chi rema contro e tegnir Mengucci.. e a fine anno se vedeva cosa far. Tuti xe boni de lanciar l'alenador.

Ma ripeto, chi lo ga scelto? i stessi che adesso lo ga lanciado, i stessi che prima ghe ga da fiducia... no far paragoni tra bologna, treviso, milan... xe un altro pianeta. Qua xe dei dilettanti (incompetenti) che vol zogar a far i profesionisti...

Xe 4 anni che questa societa naviga a vista dichiarando de gaver programmi e de voler tornar in una serie che conta e puntualmente i se smentisi ogni domenica, la credibilita' xe sotto zero.

Onestamente de questa societa/squadra me son stufa per cui i pol far quel che i vol (tranne cior in giro i tifosi). Visto che questa societa no ga storia ma sopratuto no ga futuro, el mal minore xe che i fallisi per cui se da domenica i perdi me faria solo che piazer.

Ma penso che tuto questo no sara facile che sucedi perche se un Paniccia continua a spender soldi per otegnir questi risultati vol dir che sara qualche altro fine .. vol dir che x motivi non sportivi ghe fa comodo tegnir in vita la pall.ts... ma no sicuramente xche el vol portar in alto el basket a TS... almeno queste xe le mie convizioni, che sia giuste o sbagliade no so.. forsi qualchidun che leggi el forum e non intervien pol smentir... me faria piazer.

Link to comment
Share on other sites

Leggevo le pagine del quotidiano locale, stamattina. E za el veder la faccia de Bonaccorsi sorridente a 32 denti, in prima pagina, assieme a Pasini, me ga dà un nervoso non da poco.

Go letto inoltre che Mengucci stesso ga dito alla società "o mi, o Bonaccorsi". Quindi par che Ferruccio stesso gaveva le taniche piene de dover sottostar a quel che voleva la guardia livornese, tanto da avanzar lui stesso un possibile abbandono della panchina dell'Acegas.

A questo appunto, allora, giusto darghe un taio se l'ex-coach no podeva più gestir una situazion più grande de lui.

E adesso...con Pasini? Dovarà succeder che

- Bonaccorsi dovarà far 30 punti de media a partida, visto che el suo "nemico" maggiore xe fora dale balle (altrimenti sarà de dar el ben servito anche a lui)

- sempre Bonaccorsi dovarà metterse a servizio della squadra e non far quel che vol lui (e in tal caso Pasini gavarà de gestirlo come un domator con un leon...)

- in spogliatoio NON DEVI più svolar una mosca

Comunque resto veramente contrariado per come xe andade le robe. Oltretutto lo stesso Mengucci (al quale auguro soddisfazioni maggiori rispetto a quanto el ga avudo in 3 mesi de Pall.TS) xe rimasto basito che i ghe gabi offerto un nuovo incarico per el settor giovanile. E questo, secondo el mio modestissimo avviso, xe un piccolo contentin dopo l'uragano.

Ad ogni modo, xe giusto gaver fatto qualcossa per evitar de precipitar ulteriormente. Dal punto de vista umano però me dispiasi un mondo per come xe andà finir con Ucio: ripeto, ga pagado la persona più bona che magari col resto della squadra no gaveva attrito.

E ora, ripeto anche questo, no esisti alcun altro tipo de scusa. Se certi zogadori pensa de continuar a far le prime donne, la porta xe quella. In tutta sincerità, sta gente pol ciaparse e andar se no ga de dar altro per la maia che i indossa

quoto ogni tua aingola parola :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×