Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

mi super dieta... altro che abbuffata...

:piacere::piacere::piacere:

Anche a mi me xè andà ben.. Go evità de magnar per un fastidio al stomigo che no me ga ancora abbandonado.. e non me abbandona neanche l'alterazion.. Spero de rifarme per capodanno :D

:bye:

Inviato

ve rifarè prima o dopo, dela vostra dieta.

Mi gò magna più o meno come ogni benedeto giorno, trnne la sera dela vigilia a casa dei suoceri: pesse.pesse.pesse...... :ciapitestopese::ciapitestopese:

Sto ano, gò magnà anca quasi un pandoro pere-cani intiero!!!! :cesso:

Inviato

Mi invece ghe go dà parecchio zò.

Per un che spesso salta un dei due pasti magnar pranzo e zena per 4 giorni de fila xe stà deleterio. :wacko:

Nadal:

Grissini col crudo

Pasticcio con i carciofi e sugo di coniglio

Arrotolato di coniglio con patate arrosto e piselli

Putizza fatta in casa

:p

Inviato (modificato)

sto anno causa vari motivi no gavemo fato una super vigilia e super pranzo mangereccio...quindi me go abbuffado de pasticcio e un pochi de salumi...cmq sempre bon :D....dieta mi?maiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :rotfl:

Modificato da dido76
Inviato

Per Nadal go magnà de bruto!!!

Ma son zà corso ai ripari..la matina dopo go fato una bela corseta dal Caciator fin zò ala rotonda del boscheto.

E me son rimesso in.."caregiata" :D:D:p:p

Non son un salutista..però ala linia ghe tegno, senza per l'amor de dio rinunciar a tute le robe bone che ofri la natura e el sacro vitigno!!! :vino:

:bye::bandieraalabarda:

Inviato

Solita abbuffada de porzina, capuzzi, luganighe, patate in tecia e frittole, crostoli, putizze che se protrai dal giorno de Nadal fino a esaurimento scorte (de solito altre due o tre zene :D ).

Comunque el giorno de Santo Stefano per far penitenza son andado a correr a Basovizza.. :caregaintesta:

Inviato

Dieta???? what's dieta????

no me son sment' neanche sto anno......burp!

Zena dela vigilia...pesse! capesante, sardoni in crudo e insalata de folpetti; pasta coi scampi alla buzera, rombo al forno mit kartoffeln...putizza fatta in casa con distirà sora la crema al zabaglione. Spumantin, Panetton, caffè e ammazzacaffè, e ammazzacaffè, e ammazzacaffè.......

Pranzo de Nadal....carne! Salamino casareccio con pecorino sardo stagionato e qualche fettina de salsiccia calabrese....Un bel piatto de tortellini in brodo (per star leggeri....) 2 crespelle con spinaci e ricotta col sugo de arrosto. Ovviamente l'arrosto, piselli e funghetti, un poca de verduretta fresca, pane vino e tiramisu'. Caffè, ammazzacaffè, e ammazzacaffè, e ammazzacaffè........

Ma per San Stefano....go' fatto penitenza.....per pranzo son andà de corsa sotto de casa mia a ciorme 2 bei kebab....piccanti e pieni de tutto.............................. :DDDD

Qualchedun me gà dito che fazo schifo..........

....perche'? :confused:

Inviato (modificato)
visto che no xe sondagio la sposto qua in OT semplice

Stavo preparando el sondaggio quando go premù per sbaio l'enter del tastierin numerico ... :doh::lol:

Modificato da Cris73
Inviato

digo sempre che me metto a dieta.. e son sempre più tonda!! magno poco.. e zonto pan!

ben Nadal coi amici no iera mal:

salamin, insalata russa, patè de fegato fatto in casa, galantina fatta in casa, pomodorini e zucchette ripieni;

pasticcio de lasagne, pasticcio de crespelle, torta salada ai porri

( stavolta no iera el brodo coi tortellini..)

Rosto misi: dindio, stinco de videl...

crostoli, ciocolatini fati in casa, panetton cola salsa dolce, putizza...

( spero de no gaver dimenticado qualcossa..)

go gustà un cantonzin de quasi tuto.. e tuto el giorno dopo go magnà vanzumi, che se gavemo spartido i resti.

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro