Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

eccolo.... :D ve capita mai de sentir delle frasi che no tignì??

ghe ne xe alcune che non sopporto:

"no, no go niente!" e la persona ga un muso longo fin x terra... :cherobeara:

o a scuola me ricordo...

"sua fia podessi far de più!" :p

per adesso basta... voi?? :D

Inviato

I più veci de mi me diseva sempre..."Mi alla tua età...." e mi ghe rispondevo..."Te fazevi come fazo mi adesso..." Che :incazzado::incazzado::incazzado: questa frase però adesso podessi dirla mi ai più giovani :p

Inviato

A mi me stà letteralmente sui.....@@....quando i nostri politici disi:

dobbiamo fare dei sacrifici.........

Dobbiamo???? con quei stipendi che gavè???? Ma che ..zzo de sacrifici farè mai voi........

I sacrifici li fà comunque un comune operaio con lo stipendio che se ritrova.....e za rivar a fine mese xè un impresa..... :angry:

Inviato

A mi me stà letteralmente sui.....@@....quando i nostri politici disi:

dobbiamo fare dei sacrifici.........

Dobbiamo???? con quei stipendi che gavè???? Ma che ..zzo de sacrifici farè mai voi........

I sacrifici li fà comunque un comune operaio con lo stipendio che se ritrova.....e za rivar a fine mese xè un impresa..... :angry:

quoto.

e cmq i te disi: "te son quà per lavorar! e 'lora movite!".....

nò i ghe frega de quel che te ciapi de paga, ma i ghe interessa solo che te fazi quel che ghe fa più comodo lori; tanto te son un numero e se no te son ti sarà un'altro c...n che lo farà ugualmente. :offtopic:

Inviato

Odio quando i me disi..."te lo go dito mi!!!!....perchè no te me scolti?" :baston:

Te son proprio mus!

Te lo go dito mi! Mai che te me 'scoltasi....

e cavite quella barba bianca che nadal xe passà!

2006525141842_muttley.jpg

Inviato

"dove andemo?" >>> "fa ti!"

"cossa femo?">>> "quel che te vol"

"andemo a bever una birra o in teatro a veder l'operetta?">>> "xe uguale, vedi ti!"

ciòòòòòòòòòòòòòò!!! :aaaaaatttillla: semo piante o persone???aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! :aaaaaatttillla::down:

Inviato

mi odio anche co i me chiedi prima cosa far e mi rispondo "indifferente" poi i se rabia e no va ben e i me disi "decidi ti" poi mi decido e no va mai ben quel che propongo :S

Inviato

[OT] Star, è I want to hold your hand in tedesco la firma? :D [/OT]

comunque: ce n'è uno sfracello. Su tutte: direi "potevi /dovevi farlo prima". Grrrr! Ma lo vuoi di corsa e male o piano e bene???

Inviato

no xe frasi che odio ma xe le frasi che me gira e rigira per la testa da un paio de giorni e odio renderme conto del fatto che non le sento più...

e iera frasi dolcissime e, credo, piene de sentimento... e questo fa ancora più mal

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro