SandroWeb Inviato 19 Gennaio 2008 Segnala Inviato 19 Gennaio 2008 Probabilmente stamattina ghe sarà stadi i soliti problemi sul MySql da parte del provider che me ospita. Visto che no lo go notado ma, da quanto me ga dito titti e bronza, penso sia dovudo a questo...ve prego ad ogni modo de segnalarme qua tutti gli errori che ve dovessi dar nei prossimi giorni (sperando logicamente che no ghe sia) Cita
dido76 Inviato 5 Febbraio 2008 Segnala Inviato 5 Febbraio 2008 go avudo un per de volte poco fa la segnalazion de eror database isp o simile e no rivavo entrar nel sito...deso però ghe la go fata Cita
marcoxii Inviato 5 Febbraio 2008 Segnala Inviato 5 Febbraio 2008 anche mi...ma come posso veder,son entrado nel SDS without any problem desso........... Cita
DarkFlower Inviato 5 Febbraio 2008 Segnala Inviato 5 Febbraio 2008 idem.... non riuscivo a visualizzare il forum... veniva fuori la scritta error database isp Cita
cassoggi.npc Inviato 5 Febbraio 2008 Segnala Inviato 5 Febbraio 2008 idem con patate......, gò bazilà un poco, e quando volevo , son entrà; me rimani un picio problema: no rivo più a carigar con imm.shack, le foto, me dà "data error" in una finestrela soto el shout :help!: Cita
SandroWeb Inviato 6 Febbraio 2008 Autore Segnala Inviato 6 Febbraio 2008 Tutti gli errori che gavè riscontrado dipendi, ahimè, dal provider. Purtroppo ben poco posso far in queste situazioni, visto che no go la possibilità de riavviar el servizio da solo ma devo solo spetar che el provider stesso provvedi a farlo. Questo xe un periodo de parecchi disservizi: go za ampiamente notificado HostingVirtuale a far qualcossa per prevenir che, ogni dò per tre, me caschi zo sito+forum per cause non mie. In questi giorni i ga fatto un nuovo upgrade sul server MySql, speremo ben @falisca: mandime in mp un pochi de dettagli in più per quanto riguarda el problema de imageshack, te ringrazio Cita
Renè Inviato 9 Febbraio 2008 Segnala Inviato 9 Febbraio 2008 eco perché speso co tentavo de entrar in tel forum capitava el mesagio de error de MySql e qualche volta se modificavo un post, spetavo che carigasse el completamento dela modifica ma ala fine no carigava.. Bon dei comunque tuto se risolverà pian piano con la calma Cita
dido76 Inviato 13 Febbraio 2008 Segnala Inviato 13 Febbraio 2008 ciao grandecapo,prima go avudo un pochi de problemi a entrar nel forum...ma niente problemi de database o simili...me dava che la pagina no iera raggiungibile. Cita
SandroWeb Inviato 13 Febbraio 2008 Autore Segnala Inviato 13 Febbraio 2008 Probabilmente i stava riavviando el web server, go notado anche mi che iera qualche minuto de pupoli Cita
cassoggi.npc Inviato 7 Maggio 2008 Segnala Inviato 7 Maggio 2008 pupoli! pupoli! cosssssasucedi? no se riva, stasera....... per verzer una discussion tre minuti abbondanti, e dopo......... te dà error Cita
SandroWeb Inviato 7 Maggio 2008 Autore Segnala Inviato 7 Maggio 2008 I sta fazendo lavori sul MySql, servirà giusto un pocheto de pazienza che i metti tutto a posto Cita
bronza coverta Inviato 7 Maggio 2008 Segnala Inviato 7 Maggio 2008 pupoli! pupoli! cosssssasucedi? no se riva, stasera....... per verzer una discussion tre minuti abbondanti, e dopo......... te dà error te gà el pc ingolfà........co' te lo meti in moto, no tirar l'aria, che xè pezo.............. Cita
b-chris Inviato 7 Maggio 2008 Segnala Inviato 7 Maggio 2008 Ha ha ha leggevo el titolo del post, andavo per legger e me dava MySql error! Mai più ragion de cussì no gaveva! Cita
cassoggi.npc Inviato 7 Maggio 2008 Segnala Inviato 7 Maggio 2008 (modificato) te gà el pc ingolfà........co' te lo meti in moto, no tirar l'aria, che xè pezo.............. se ve digo che xe cussì, xe cussì.......... anzi no xe cussì ......... ultimamente no gò pasiensa Modificato 7 Maggio 2008 da el_falisca Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.