Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Leggevo sul libretto del Triskell che i parla de un anfiteatro naturale drio a Basoviza.. qualcun sa come se ghe riva???

e poi zercando su internet me go imbatu in quella che vien ciamada Dolina degli spiriti.. mi neanche savevo l'esistenza... cosa xe???

e poi xe la stessa roba?

organizemo un escursion ? :D

Edited by molly
Posted

xe una dolina, ma no a Basovizza, la xe drio de Fernetti!

una volta se ghe rivava subito un poco prima del pasese, per un sentier a sinistra, che adesso xe serado del autoporto. e bisogna rivarghe de drio, per esempio dela strada Monrupin-Fernetti. la xe segnalada dei archi de piera. no credo che ghe ne sia un'altra...

una volta la iera tuta a pilastrini, sedili de piera e i diseva che i fazeva riti druidici o chissà che sporchezzi, mi go trovado solo che mace de cera de candela, parlo dei anni '70

ecote un link dove che go messo foto

http://www.atrieste.org/viewtopic.php?t=2365

le foto;

IMG_3624.JPG

IMG_3627.JPG

IMG_3629.JPG

Posted

Mi so che in quei posti, verso mezanote, se agirano le anime del fantasma formagin e del principe dela note, al secolo Giulio Viotti.

Posted
una volta la iera tuta a pilastrini, sedili de piera e i diseva che i fazeva riti druidici o chissà che sporchezzi, mi go trovado solo che mace de cera de candela, parlo dei anni '70

La savevo anche mi cusì, iera addirittura stà ditto che i fazeva riti satanici, forsi perchè sul fondo ghe xe una specie de altarin e ... la fantasia galoppa!

Cmq dovessi esser giusto de fianco all'autoporto.

Posted

La savevo anche mi cusì, iera addirittura stà ditto che i fazeva riti satanici, forsi perchè sul fondo ghe xe una specie de altarin e ... la fantasia galoppa!

più che altro xè ragazini brufolosi che i zoga ale mese nere con dò candele e capuzi in testa.

Inveze i riti druidici xè sempre mularia giovine che se imbosca per far..quel che no se disi. :p:baba::baba:

Indubiamente anca una tola de piera, cò te ghe monti suso in tei anni tuta una serie de legende e monade varie, la acquisissi un zerto fassino!! Ma sempre na tola de piera riman..al limite la pol eser bona tra un po' de tempo con la bela stagion, per far magnada de picnic con spritz, petess e vinassa a tuto alè :) :)

:bye::bandieraalabarda:

• 4 weeks later...
Posted

[...] luganighe de viena brusade!

Ma se i fazeva riti satanici e magari con sacrifici... semo sicuri che iera luganighe de viena?

:merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Orpo, no so... forsi iera anca de cragno! :D:p

(Nota l'eleganza con cui go svià la maliziosità dela tua domanda)

• 5 weeks later...
Posted

prima spedizion fallita :D BT mi e Assia, il can de mia mamma no gavemo riva scorger sta dolina.. ringrazio Baba per la cartina .. e dalla cartina me par de capir che gavemo fatto un giro intorno e gavemo chiaramente segui el sentier sbaiado :S

riguardo l'anfiteatro de Basoviza me sa però che xe un'altra roba.. nessun sa qualcosa de più?

Posted
prima spedizion fallita :D BT mi e Assia, il can de mia mamma no gavemo riva scorger sta dolina.. ringrazio Baba per la cartina .. e dalla cartina me par de capir che gavemo fatto un giro intorno e gavemo chiaramente segui el sentier sbaiado :S

riguardo l'anfiteatro de Basoviza me sa però che xe un'altra roba.. nessun sa qualcosa de più?

in compenso gavemo calà la panza e ghe gavemo fatto quasi partir la pompetta alla povera Assia che ansimava come uno yak alle pendici del Manga Parbat :lol: :lol: :lol:

• 2 months later...
Posted

la seconda spedizion xe anda a buon fine.. a presto le foto..

sai suggestivo el posto

però l'opera dei vandali xe ben evidente.. e xe davvero un pecca.. ma non i podesi metterlo a posto?

Posted (edited)

allora ecco una foto de gruppo.. con tanto de can che ne accompagnava (sembra in posa anche lui :D)

img3900re5.jpg

By elimol13

ecco gli archi:

img3903hw3.jpg

By elimol13

un arco più vicin

img3898su7.jpg

By elimol13

quel che resta della dolina vista dall'alto (el tavolo xe spari :S distrutto da vandali deduco)

img3907xp0.jpg

By elimol13

Edited by molly
Posted
questo non so cosa sia (baba help :D)
li go visti anche mi ma no go idea, par come i palchi in teatro.. no te penserà miga che mi sia andada a partecipar ale "riunioni" che i fazeva quela volta ? :D :D :D:p :P :p

ben, intanto go piazer che gavè trovado.

Posted
Si ma scendendo zò in dolina son mi che go rischià la vita miga ti :lol:

No so se te ga rischià la vita... ma come distruttor della flora del carso te son unico. :merodolodalrider:

Comunque go notà che tutto intorno alla dolina iera pien de alberi e arbusti morti...ancora un poco i se spaccava solo toccandoli...mah sarà stà una mia impression :D