molly Posted June 12, 2008 Report Posted June 12, 2008 (edited) Leggevo sul libretto del Triskell che i parla de un anfiteatro naturale drio a Basoviza.. qualcun sa come se ghe riva??? e poi zercando su internet me go imbatu in quella che vien ciamada Dolina degli spiriti.. mi neanche savevo l'esistenza... cosa xe??? e poi xe la stessa roba? organizemo un escursion ? Edited June 12, 2008 by molly Quote
babatriestina Posted June 12, 2008 Report Posted June 12, 2008 xe una dolina, ma no a Basovizza, la xe drio de Fernetti! una volta se ghe rivava subito un poco prima del pasese, per un sentier a sinistra, che adesso xe serado del autoporto. e bisogna rivarghe de drio, per esempio dela strada Monrupin-Fernetti. la xe segnalada dei archi de piera. no credo che ghe ne sia un'altra... una volta la iera tuta a pilastrini, sedili de piera e i diseva che i fazeva riti druidici o chissà che sporchezzi, mi go trovado solo che mace de cera de candela, parlo dei anni '70 ecote un link dove che go messo foto http://www.atrieste.org/viewtopic.php?t=2365 le foto; Quote
molly Posted June 12, 2008 Author Report Posted June 12, 2008 che bel.. voio ndarghe... però non go capi comunque come se ghe riva.. se qualche anima pia ga capi me porta? Quote
Renè Posted June 12, 2008 Report Posted June 12, 2008 Mi so che in quei posti, verso mezanote, se agirano le anime del fantasma formagin e del principe dela note, al secolo Giulio Viotti. Quote
Nona Picia Posted June 12, 2008 Report Posted June 12, 2008 Mi so che in quei posti, verso mezanote, se agirano le anime del fantasma formagin Te se ga mai portà drio el panin? Quote
b-chris Posted June 14, 2008 Report Posted June 14, 2008 una volta la iera tuta a pilastrini, sedili de piera e i diseva che i fazeva riti druidici o chissà che sporchezzi, mi go trovado solo che mace de cera de candela, parlo dei anni '70 La savevo anche mi cusì, iera addirittura stà ditto che i fazeva riti satanici, forsi perchè sul fondo ghe xe una specie de altarin e ... la fantasia galoppa! Cmq dovessi esser giusto de fianco all'autoporto. Quote
babatriestina Posted June 14, 2008 Report Posted June 14, 2008 a mi, più che de altarin, el me gaveva fatto l'impression de una tavola de pranzo strenta e longa Quote
Renè Posted June 15, 2008 Report Posted June 15, 2008 La savevo anche mi cusì, iera addirittura stà ditto che i fazeva riti satanici, forsi perchè sul fondo ghe xe una specie de altarin e ... la fantasia galoppa! più che altro xè ragazini brufolosi che i zoga ale mese nere con dò candele e capuzi in testa. Inveze i riti druidici xè sempre mularia giovine che se imbosca per far..quel che no se disi. Indubiamente anca una tola de piera, cò te ghe monti suso in tei anni tuta una serie de legende e monade varie, la acquisissi un zerto fassino!! Ma sempre na tola de piera riman..al limite la pol eser bona tra un po' de tempo con la bela stagion, per far magnada de picnic con spritz, petess e vinassa a tuto alè :) Quote
danielita Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 Anche mi cò iero muleta son andàda a vèder se i fazzèva riti satanici in quela dolina... Ma go trovà solo che scartozzi de pan, birete svode e luganighe de viena brusade! Quote
Starlite Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 [...] luganighe de viena brusade! Ma se i fazeva riti satanici e magari con sacrifici... semo sicuri che iera luganighe de viena? Quote
danielita Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 [...] luganighe de viena brusade! Ma se i fazeva riti satanici e magari con sacrifici... semo sicuri che iera luganighe de viena? Orpo, no so... forsi iera anca de cragno! (Nota l'eleganza con cui go svià la maliziosità dela tua domanda) Quote
Starlite Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 Orpo, no so... forsi iera anca de cragno! (Nota l'eleganza con cui go svià la maliziosità dela tua domanda) maliziosità? cossa xe? Quote
molly Posted August 7, 2008 Author Report Posted August 7, 2008 prima spedizion fallita BT mi e Assia, il can de mia mamma no gavemo riva scorger sta dolina.. ringrazio Baba per la cartina .. e dalla cartina me par de capir che gavemo fatto un giro intorno e gavemo chiaramente segui el sentier sbaiado :S riguardo l'anfiteatro de Basoviza me sa però che xe un'altra roba.. nessun sa qualcosa de più? Quote
basketteam Posted August 7, 2008 Report Posted August 7, 2008 prima spedizion fallita BT mi e Assia, il can de mia mamma no gavemo riva scorger sta dolina.. ringrazio Baba per la cartina .. e dalla cartina me par de capir che gavemo fatto un giro intorno e gavemo chiaramente segui el sentier sbaiado :Sriguardo l'anfiteatro de Basoviza me sa però che xe un'altra roba.. nessun sa qualcosa de più? in compenso gavemo calà la panza e ghe gavemo fatto quasi partir la pompetta alla povera Assia che ansimava come uno yak alle pendici del Manga Parbat :lol: Quote
Renè Posted August 9, 2008 Report Posted August 9, 2008 No son mai stado sul Manga Parbat..però son stado moltisime volte sul Nianca Pelcul!! Quote
molly Posted November 2, 2008 Author Report Posted November 2, 2008 la seconda spedizion xe anda a buon fine.. a presto le foto.. sai suggestivo el posto però l'opera dei vandali xe ben evidente.. e xe davvero un pecca.. ma non i podesi metterlo a posto? Quote
molly Posted November 3, 2008 Author Report Posted November 3, 2008 (edited) allora ecco una foto de gruppo.. con tanto de can che ne accompagnava (sembra in posa anche lui ) By elimol13 ecco gli archi: By elimol13 un arco più vicin By elimol13 quel che resta della dolina vista dall'alto (el tavolo xe spari :S distrutto da vandali deduco) By elimol13 Edited November 3, 2008 by molly Quote
molly Posted November 3, 2008 Author Report Posted November 3, 2008 questo non so cosa sia (baba help ) By elimol13 By elimol13 Quote
babatriestina Posted November 3, 2008 Report Posted November 3, 2008 questo non so cosa sia (baba help )li go visti anche mi ma no go idea, par come i palchi in teatro.. no te penserà miga che mi sia andada a partecipar ale "riunioni" che i fazeva quela volta ? :D :P ben, intanto go piazer che gavè trovado. Quote
molly Posted November 3, 2008 Author Report Posted November 3, 2008 si anzi te ringrazio ancora per la cartina e le spiegazioni per rivarghe che xe stade sai utili eheh no.. non penso te partecipavi alle riunioni Quote
tifone Posted November 3, 2008 Report Posted November 3, 2008 Interessante come posto però devo dir che star nel fondo della dolina me ga messo un poca de ansia,iera una strana atmosfera..... Quote
molly Posted November 3, 2008 Author Report Posted November 3, 2008 saremo suggestionabili ma la strana atmosfera la go sentida anche mi.. co scendeimo me xe vegnu la pelle d'oca :S Quote
tifone Posted November 3, 2008 Report Posted November 3, 2008 Si ma scendendo zò in dolina son mi che go rischià la vita miga ti Quote
sergio78 Posted November 4, 2008 Report Posted November 4, 2008 Si ma scendendo zò in dolina son mi che go rischià la vita miga ti No so se te ga rischià la vita... ma come distruttor della flora del carso te son unico. Comunque go notà che tutto intorno alla dolina iera pien de alberi e arbusti morti...ancora un poco i se spaccava solo toccandoli...mah sarà stà una mia impression Quote
Recommended Posts