Kimy Inviato 18 Giugno 2008 Segnala Inviato 18 Giugno 2008 (modificato) Sta mattina rivando sul lavor trovo il parcheggio pien de fango, come entro in stabilimento me ritrovo con questo spettacolo davanti... nelle foto che segui l'acqua non xe a pel del terren, ma alta almeno un 30cm ormai, nella notte rivava a quasi 80 cm Qua una chicca per pochi... The Boss Throne Modificato 18 Giugno 2008 da Kimy Cita
SandroWeb Inviato 18 Giugno 2008 Segnala Inviato 18 Giugno 2008 E pensar che anche mi e Kimy gavemo netado parecchio guano...che mattinata Cita
iaga Inviato 18 Giugno 2008 Segnala Inviato 18 Giugno 2008 E allora mi ve mostro cosa che xè in Val Rosandra, el toco dove xè l'allevamento de trote.. co no piovi, nella grotta, xè solo una pozza de acqua, e se va ben, xè un ruscellin de acqua che scorri per raggiunger l'altro toco de torrente.. Ma oggi.. E vista la posizion dell'erba che se trova a un 40 cm almeno dal livel dell'acqua, devo dir che in mattinata se devi gaver sbasado parecchio el livel.. Finalmente da casa mia sento scorrer el ruscel Cita
basketteam Inviato 18 Giugno 2008 Segnala Inviato 18 Giugno 2008 Sta mattina rivando sul lavor trovo il parcheggio pien de fango, come entro in stabilimento me ritrovo con questo spettacolo davanti... mi alle 2 co son rivà sul lavor go fatto un bel pò de rally davanti a lavor vostro sì Cita
arska Inviato 19 Giugno 2008 Segnala Inviato 19 Giugno 2008 de mi xe vignù zo meza strada per rivar fin casa (sterada) con piere & co. nela strada principal :-S no ve digo che divertimento pasar la matinada a spalar.. Cita
Giada Inviato 19 Giugno 2008 Segnala Inviato 19 Giugno 2008 A mia mamma ghe se ga allagà le cantine (de fogna, no de acqua...). Adesso me ciapa mal andar a veder cossa dei miei veci zogattoli e quaderni de scola xe irrecuperabile... Cita
Giada Inviato 19 Giugno 2008 Segnala Inviato 19 Giugno 2008 Grazie, ogni tanto me succedi robe strane quando posto un messaggio e dopo no so più cossa far :-) Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.