Renè Posted June 19, 2008 Report Posted June 19, 2008 Verzo un novo "chi l'ha visto" Fra Fre dove la xè ? Pare che le ultime notizie riportino la sua presenza e quela del moroso, sule coste de Ibiza intenti ad asister ad un spetacolo spetacoloso de Cristiano Malgioglio e i sui golden braitz boys.. (par che anca Starlite ghe fussi stado ad asister nele prime file..) Fra Fre se ci 6 batti un colpo (no de spingarda posibilmente) Quote
basketteam Posted June 19, 2008 Report Posted June 19, 2008 eh... mi posso dirte che no dormirò stanotte... ma perchè lavoro la vera risposta xe no so e me anche interessa sai poco Quote
_titti_ Posted June 19, 2008 Report Posted June 19, 2008 (edited) se te interessa sai poco...perchè risponder al topic? no gà sai senso... cooooooooooooooooooomunque....Fra xè in casa nova e no la gà internet là...per quel no la scrivi più Edited June 19, 2008 by _titti_ Quote
_titti_ Posted June 19, 2008 Report Posted June 19, 2008 no volevo far polemica.... chiedo venia... Quote
basketteam Posted June 19, 2008 Report Posted June 19, 2008 si Sandro scusa, iera una battuda la mia, me dispiasi sia stada interpretada mal cmq come me ga insegnà el mio amico Dante , non ti curar di lor ma guarda e passa Quote
basketteam Posted June 19, 2008 Report Posted June 19, 2008 Tranquilli :bacini: te go za dito una volta... te me preoccupi con sti bacini eh... Quote
_titti_ Posted June 19, 2008 Report Posted June 19, 2008 (edited) si Sandro scusa, iera una battuda la mia, me dispiasi sia stada interpretada mal più che altro me gà fatto strano un commento del genere..nel senso che se a mi no me intereassa de una persona no la calcolo e pò bon, de sicuro no leggo nè rispondo ad un topic che se riferisi a ela...per quel..iera solo un pensiero "ad alta vose"...punti de vista... niente polemiche da parte mia, se son stada interpretada mal me dispiasi.. comunque, mistero risolto...Renè pol darse pase... Ps: @BT: cosa te sa ti che i bacini de sandro no iera tutti e due per mi? Edited June 19, 2008 by _titti_ Quote
Renè Posted June 20, 2008 Author Report Posted June 20, 2008 Ueeee Titti e basketteam, no sté barufarveeeeee..xè solo un apel Quote
basketteam Posted June 20, 2008 Report Posted June 20, 2008 Ps: @BT: cosa te sa ti che i bacini de sandro no iera tutti e due per mi? in sto caso son geloso e cmq go letto perchè me ga incuriosido, a dir el vero no me iero nianche inacorto che la iera sparida... e invece el buon Renè che de grande aspira alla conduzion de "chi l'ha visto" ga un pensier gentile per tutte le persone scomparse Quote
fra_fre Posted July 13, 2008 Report Posted July 13, 2008 toc toc!!!!?? un bacin a renè che se interessa , un abbraccio a talì che informa e una zabauca a bt che xe maleducato! Quote
basketteam Posted July 13, 2008 Report Posted July 13, 2008 una zabauca a bt che xe maleducato! sempre sta Quote
Renè Posted October 22, 2008 Author Report Posted October 22, 2008 Fra Fre la xè sparida de novo!!! Contatè per favor Mario Pio io pio pio pio Mario Pio chi sono io? Quote
_titti_ Posted October 22, 2008 Report Posted October 22, 2008 (edited) Fra Fre la xè sparida de novo!!! Contatè per favor Mario Pio io pio pio pio Mario Pio chi sono io? Ancora? renè..ma te son stordido? Gò zà scritto almeno due volte che in casa nova no la gà el pc...per cui niente internet...la se collega quando la va a casa dei suoi..ma no la ghe và ogni giorno e magari la gà altro de far che collegarse... E là del bowling se te leggi, la gà scritto che la andava fora Ts in sti giorni... Edited October 22, 2008 by _titti_ Quote
fra_fre Posted October 22, 2008 Report Posted October 22, 2008 de novo quaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Quote
Renè Posted October 24, 2008 Author Report Posted October 24, 2008 Ancora? renè..ma te son stordido? Gò zà scritto almeno due volte che in casa nova no la gà el pc...per cui niente internet...la se collega quando la va a casa dei suoi..ma no la ghe và ogni giorno e magari la gà altro de far che collegarse... E là del bowling se te leggi, la gà scritto che la andava fora Ts in sti giorni... ok, te ringrazio e me scuso..solo che no me ricordavo. Comunque in ogni caso qualcun me savessi dir che fine ga fato Fra Fre? Quote
Renè Posted October 25, 2008 Author Report Posted October 25, 2008 Me par che la xè tornada..a meno che el suo nick no sia in realtà usado del fantasma formagin che el se ga iscrito per mandarne in mona (a mi e ala mia amica del nautico Marina Alga) nel topic dei fantasmi in "Trieste storia e cultura (anzi cul-tura distorta del sotoscrito)".. Quote
Recommended Posts