Jump to content

Recommended Posts

Posted

Eurotrieste me ga gentilmente pregado de inserir questa news...che magari ghe pol interessar a qualchedun :D

speciadilogopersitiyf3.jpg

Dopo il grande successo del “Primo Frozen in Trieste”, la IAZADI sta organizzando un nuovo flash mob.

L’ultima frontiera di questa forma d’arte si chiama Human Mirror che noi, riproporremmo a Trieste in SPECIADI, a settembre.

Su youtube puoi vedere di cosa si tratta:

Se conosci dei gemelli veramente identici, con lo spirito giusto per ricreare una situazione simile, digli di mettersi in contatto con l’organizzazione all’indirizzo e.baret@idros-ts.com

Se vuoi partecipare all’organizzazione o alla logistica, scrivici inserendo nell’oggetto “SPECIADI ORGANIZZAZIONE”

Se vuoi partecipare alle riprese o fotografare l’evento, scrivici inserendo nell’oggetto “SPECIADI CINEOPERATORI”

Se vuoi contribuire sponsorizzando l’evento o conosci qualcuno disposto a farlo, scrivici inserendo nell’oggetto “SPECIADI SPONSOR”

Se hai un’idea per i prossimi Flash Mob, scrivici inserendo nell’oggetto “SPECIADI NUOVE IDEE”

Posted
Ma veramente la gente no sa più come divertirse :wacko:
Ma veramente la gente no sa più come divertirse :wacko:

sto commento no lo capiso O| ...in giro per città de sera vedo sai mularia che ghe da de bumba ( e el bus che collega trieste con sistiana de note xè una triste dimostrazion x mi)...per mi questo xè no saver come divertirse...

quando inveze xè gente che fa qualcosa de diverso in cui tra l'altro no xè altro che far che partecipar ad una cosa così ecco...la gente no sa + come divertirse...

x mi inveze sti muli che fa ste robe merita un applauso,altrochè :D .

Posted

Ma no so, me par infantile...tipo el frozen o la guerra dei cusini. Me ga sai de gente che segui le mode perchè da soli no i sa divertirse.

Dopo per carità, ognidun che fazi quel che vol, ma se mi go tempo libero e no so cosa far, preferiso andar a farme una camminada sulle rive coi amici :D

Posted

son d'accordo con Dido... trovo molto più infantile ( e stupido e triste) tutta la muleria (anche sai sai giovane) che vedo de sera in città, imbriaga dura....a sistiana poco tempo fa un muleto de 14/15 anni xè andà in coma etilico alle 16 de pomeriggio con gli amici che lo filmava e rideva.

Per quanto riguarda el frozen e le speciadi...sinceramente non vedo el collegamento con la "moda"...no me par che de eventi così ne capiti ogni giorno a migliaia dappertutto...quindi no capiso.

Sul dovertimento..ognidun se diverti appunto come te vol...qualchidun preferisi andar a camminar per le alte, qualchidun mazarse con l'alcool, qualchidun organizza eventi così...che secondo mi xè troppa roba, al frozen me gavevo dovertì un sacco... un applauso agli organizzatori, xè robe originali e per divertirse in realtà con poco niente... :lol:

Posted

No gavevo visto sto topic qua....beh, xe una roba simpatica de far dai, sicuramente diversa dale solite cose :D Ma bisogna esser gemelli per far sta roba o solo somigliarse? :unsure:

Quoto titti e dido sui ragionamenti fatti ;)

• 2 months later...