Stefano79 Inviato 7 Ottobre 2008 Segnala Inviato 7 Ottobre 2008 Gavevo za visto da qualche parte quel american Ma no posso creder sinceramente.....no saver quanti lati ga un triangolo??? Cita
b-chris Inviato 7 Ottobre 2008 Segnala Inviato 7 Ottobre 2008 No farà testo per la media nazionale, ma .... anche i muli , freschi de scola, che mente elastica ara! Cita
cucciolina Inviato 8 Ottobre 2008 Segnala Inviato 8 Ottobre 2008 Mamma mia... Sinceramente però credo che se te va a far le stesse domande agli italiani neanche lori sa (Iene docet ) Cita
zalzi Inviato 8 Ottobre 2008 Segnala Inviato 8 Ottobre 2008 de rodolarse de rider!! i americani xe imbattibili...which one is throwing the rocks? Cita
tinuviel Inviato 8 Ottobre 2008 Segnala Inviato 8 Ottobre 2008 me auguro che almeno vagamente i italiani sappi indicar che la Francia no xè in Australia, quanti lati ga un triangolo e che in Latino america no se parla el latin Cita
cucciolina Inviato 9 Ottobre 2008 Segnala Inviato 9 Ottobre 2008 me auguro che almeno vagamente i italiani sappi indicar che la Francia no xè in Australia, quanti lati ga un triangolo e che in Latino america no se parla el latin Forse qualcosa de più i sa, ma sai forse. Basta veder quando Sabrina Nobile va a farghe le domande ai "nostri rappresentanti" a Roma. No i sa niente!!!! No i sa la storia, no i sa cosa xe e dove xe el Darfur, no i sa chi xe Mandela Quindi podessi esser che gli italiani no i sapi quanti lati ga un triangolo http://it.youtube.com/watch?v=IPSyz5KVSiU guardar per creder Cita
SandroWeb Inviato 9 Ottobre 2008 Segnala Inviato 9 Ottobre 2008 Spetemo che i americani invadi l'Italia per continuar la guerra contro el terrorismo... ... Cita
Starlite Inviato 9 Ottobre 2008 Autore Segnala Inviato 9 Ottobre 2008 Forse qualcosa de più i sa, ma sai forse. Basta veder quando Sabrina Nobile va a farghe le domande ai "nostri rappresentanti" a Roma. No i sa niente!!!! No i sa la storia, no i sa cosa xe e dove xe el Darfur, no i sa chi xe Mandela Me ricordavo si l'ultimo el me fa quasi passion povero perché se rendi conto, mentri i altri i se comporta veramente da sbruffoni. Cita
arska Inviato 9 Ottobre 2008 Segnala Inviato 9 Ottobre 2008 Finland gegen Georgien cmq ala fine de quel tedesco se capisi che i fa 'posta, dei Cita
tifone Inviato 9 Ottobre 2008 Segnala Inviato 9 Ottobre 2008 Si beh però mi penso che i fa veder quei che sbaia e che xe in netta minoranza rispetto a quei che sa le robe,nel senso che se intervista 100 de lori e 10 disi castronerie i fa veder quei 10 perchè xe più "interessante" de sentir Fazemo anche noi? Le interviste del SDS.... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.