fra_fre Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 l'altro anno me ricordo che me go confrontà ripetutamente con qualchedun su sta question.... mi lo tegno sora la frizion, nonstante i me disi che pol esser sbaià in quanto involontariamente te la pol fraccar e quindi te la consumi pian pianin.... me go sforzà a no farlo ma no ghe la fazo ...tranne che co son in autostrada.... e voi??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Mi tegno praticamente el pie sempre poggiado sulla frizion perchè in qualsiasi caso son sempre pronto. Nel caso de viaggi lunghi in autostrada, se no xe troppo traffico, tegno invece el pie alla sinistra del pedal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikeya Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 mi dipendi de solito lo tegno nella zona apposita a sinistra, fra la portera e el pedal... però se son in mezzo al traffico lo tegno più sulla frizion, anche perchè go una 600 e le marce xè bastanza curte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 (edited) dipendi: in città quasi sempre sula frizion, perchè xe un continuo cambiar de marcia ( con una cinquecento..) e fora centro a sinistra Edited January 20, 2009 by babatriestina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Lo tignissi fora del finestrin, ma purtroppo no ghe rivo perchè go le gambe curte :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Tapedin a sinistra del frizion sia in città che in autostrada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Davanti o a sinistra della frizione Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 praticamente sempre via dala frizion...a meno che no sia de far una cambiada drio l'altra,altrimenti via dala frizion...che el tempo de reazion xè praticamente el steso se te lo fa de abitudine e no te ga la presion legera sula frizion che consuma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronza coverta Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Sul tapedin a fianco dela frizion. A dir el vero, agli inizi, gavevo el vizieto de tignirlo sul pedal senza fracarlo, ma me lo gò tirà via......no el pie, .....el vizio! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Sinceramente no me ricordo ben,doman controllerò meio cmq me par sora la frizion finchè no me vien un crampo alla gamba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassoggi.npc Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 a differenza de Sandro, mi lo tegno fora del finestrin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Mi lo tegno in scarsela, ma no iera la scelta e go scelto fora del finestrin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Se go de cambiar rapidamente più marce lo tegno sora, ma normalmente a sinistra nell'apposito spazio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 mai sora la frizion... sempre appoggiado a sx del pedal stesso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Missy.i Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Sul tapedin a sinistra se no vien el crampo, ma certi momenti in città sulla frizion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 sul tapedin, fora cità. Sul pedal, in cità. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 ogi in cità ghe go badado. Se son fra fermarme e ripartir,tipo semaforo, lo go sula frizion, ma apena che son un fil senza cambiar, lo tiro indrio, sul tapedin davanti dela frizion, no a sinistra. Una volta, tanti anni fa i me ga fatto guidar una macchina de amici a cambio automatico, al primo momento no me trovavo, e co volevo cambiar istintivamente movevo el pie sinistro, e becavo el fren!!!! allora in quela occasion go piazzado el pie sinistro proprio al estrema sinistra, che no me vegni la tentazion de moverlo. No go gnanca pensado de provar a frenar cola sinistra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miguelsonmi Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Sempre sul tapedin, mai sula frizion, se possibile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 No me iero accorta de sto sondaggio Cmq mi tegno el pie a lato, sul tapedin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts