LELA Inviato 26 Aprile 2009 Segnala Inviato 26 Aprile 2009 Bonzorno a tut/i, volevo presentarme, son 'na vecia mula che oramai de tanti ani la vivi a Sondrio. Son anca 'na vecia utente de "TriesteMia" Par el momento xe tuto. Ciau ciau, con simpatia, Graziella. Cita
SandroWeb Inviato 26 Aprile 2009 Segnala Inviato 26 Aprile 2009 Carissima Graziella, benvenuta tra noi! Cita
cucciolina Inviato 26 Aprile 2009 Segnala Inviato 26 Aprile 2009 Ciao Graziella e benvenuta tra noi! Cita
Renè Inviato 27 Aprile 2009 Segnala Inviato 27 Aprile 2009 Ciao Graziella, benvignuda Trieste mia lo go fato pena in tempo a vederlo prima che el serassi.. ssai bele robe de Trieste drento. Comunque qualcossa xè stado salvà come go visto in giro per internet. Un saludo Cita
LELA Inviato 27 Aprile 2009 Autore Segnala Inviato 27 Aprile 2009 Ve ringrazio de cuor par gaverme acetada fra de voi, se legeremo! Ciau ciau, con simpatia, Graziella. Cita
LELA Inviato 27 Aprile 2009 Autore Segnala Inviato 27 Aprile 2009 Ciao Graziella, benvignuda Trieste mia lo go fato pena in tempo a vederlo prima che el serassi.. ssai bele robe de Trieste drento. Comunque qualcossa xè stado salvà come go visto in giro per internet. Un saludo Bon pomerigio Renè, prima de tuto grazie del "benvegnuda" e po' xe vero, "TriesteMia" xe stado, almeno co' lo frequentavo mi, el miglior "forum" de Trieste, tanto che 'ncora ogi son in contato con Sergio Drasco (l'aministrator), comunque per fortuna qualcosa de tuto quel che ghe jera drento no'l xe 'ndà perso, pecà par el resto, ma bisogna contentarse: parciò vardemo al futuro! Ciau ciau, con simpatia, Graziella. Cita
Nona Picia Inviato 28 Aprile 2009 Segnala Inviato 28 Aprile 2009 Ben rivada Graziella, se legeremo anche qua! E discuteremo! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.