Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Parlaimo l'altra settimana Dani, Nat, Sergione, Giuli, Emi e mi de andar visitar i sotteranei de Trieste, entrata in via Fabio Severo, sotto via Romagna - circa la del benziner praticamente.

Oggi son anda veder come funziona e quando se pol andar..

xe verto al pubblico ogni ultimo venerdi del mese alle ore 20 (indi per cui quel più vizin saria venerdi 26/06)

altrimenti se semo più de 15 se pol prenotar una visita guidata tutta per noi e vien fissado un altro giorno della settimana alle ore 19.

feme saver se se interessai :)

Edited by molly
  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Iero sta un paio de anni fa proprio con alcuni del forum, ma iera verta solo la parte iniziale. Me son sempre ripromesso de visitarla per ben, ma no go mai rivà, quindi se organizzè ben venga :)

Posted

Dunque spete che fazo la lista per veder quanti semo:

Dani (no ga risposto ma penso la vien :D)

Titti

Sergio

BT

Tifone

Cucciolina

Panda

Sandro

Stefano

Arlon

Giuli

Mi

bon semo in 12.. per cui diria se pol andar direttamente venerdì 26 alle 20 là fora.

Al limite telefono per conferma :D

Posted

salve a tutti... molto interessante. Ma mi no posso quel venerdì pero me piaseria sai veder... posso saver chi bisogna contattar o dove bisogna andar per informarse? La visita xe con una guida? grazie a tutti

Posted

si la visita xe con una guida

3494379352 questo xe per prenotazioni ma solo se xe più de 15 persone (e vien fatta in altri giorni e alle 19)...

altrimenti la visita se pol farla ogni ultimo venerdi del mese alle 20 là fora :D

Posted (edited)

meio trovarse là el 26 sera.. anche perchè no rivo contattar nisun.. go ciama diverse volte el numero ma no me rispondi nisun.. per chieder quanto se paga e se no xe problemi se semo 13 de noi ..

eh si.. a proposito a quanti ghe va ben el 26/06 alle 20 là?

Edited by molly
Posted

forse ghe son anche mi...ma xè più facile che se son là el 26 ghe son...cmq seguo la discusion.

per prenotar un altro giorno credo che el problema magiore sia meterse tuti dacordo e trovar un giorno che ghe vadi ben anche a lori.

mi gavendo turni me xè + facile el 26 che no doveria gaver impegni al momento.