Jump to content

Recommended Posts

Posted

Stamattina me xe successa una che de solito quando la leggio sul giornal me par imposibile..

Vado a far l'abonamento all'unione e co go finì decido de salir a Padriciano, dove stago svernando, ciapando la superstrada, tanto per sventolarme un poco col scooter.. prima del curvon della Grandi Motori son drio a un camion.Decido de pasarlo, un ocio al specieto, drio no riva nessun, dago gas e me meto fora.. son a metà curva e a metà sorpasso, quando vedo l'assurdo: una mercedes argento che xe in piena controman.. dato che iero za a 2/3 del sorpasso go deciso in un istante de zercar de finirlo.. e son rivà a farlo per un per de centimetri anche perchè el camionista e el deficiente devi aver frenado tuti e due.. panico!!

Gavè sentì per caso se quel malnato xe rivà a copar qualchedun o la sarà pasada liscia?? 'ndo cacchio andava e sopratutto da dove la ga imboccada, resterà per mi sempre un mistero..

Posted

Orca mare!!!

Mi una volta go beca sempre un mercedes grigio (spero no sia el stesso!!) in autostrada controman nella corsia de sorpasso (de notte) che dall'imbocco autostradale che vien da fernetti andava indrio per riciapar lo stesso svincolo per tornar in direzion della slovenia.......

Posted

mi anni fà son anda a far un intervento in ambulanza su un incidente all'imboco dela superstrada a valmaura...fortunatamente per la baba che guidava e chi xè sta centrado no xè sta niente de grave.

cmq me sà che xè veramente de panico vederse un controman a quele velocità

Posted

purtroppo xè "bastanza" frequenti ste mone che va controman in superstrada... te sarà el 5° o 6° che me conta che ga becà qualchedun controman... e me domando come caSSo se fa, visto che praticamente vol dir far un'inversion a U su una corsia de accelerazion