Vai al contenuto

Chi xe el miglior radiocronista dell'Unione?


Messaggi raccomandati

Qua son curioso de saver...i nostalgici scolta Zigante, cronista dell'Unione da una vita, mentre tanti preferissi Rebonati, che dassi più pathos alle partide... Mi personalmente scolto Rebonati...anche se son affezionado a Zigante :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

Per dir la verità no savevo gnanche che xe altri che fa radiocronaca, mi scolto Zigante quele poche volte che go sentì el bisogno de sentirmela per radio perchè savevo che xe le cronache su Radioatività, desso che so magari la prosima volta provo quel'altro. Savè per caso su che frequenza trasmeti?

Link al commento
Condividi su altri siti

come za dito in altro post (e che credo sia stada la causa scatenante de sto sondagin)

Te ga ragion Maurizio, xe stado el tuo intervento a farme venir l'idea del sondaggin :ave:

Comunque si xe vero...secondo mi a scoltar Rebonati te son più dentro la partida, me ricordo ancora quando Zigante iera a La Spezia che el parlava pian pian per paura che i tifosi se accorzessi che el iera triestin e i lo menassi :lol:

Link al commento
Condividi su altri siti

zigante xe un amico e un mito gavemo fatto trasferte insieme, iero anche in gabina radio con lui nella mitica partida de pescara vinta 1-0 con il gol de zanin praticamente ierimo in serie A,non ve digo quando ga segnià l'unione come ghe son saltato a dosso mentre la cornetta ghe xe partida in tera che ridadee che bei ricordi.Rebonati xe bravo e me piasi come fa la telecronaca e i commenti ma zigante xe zigante

NULLA DI FATTO PALLA SUL FONDO e quando diseva intartaglia e indragoli :foracolcul:

paolo zigante c'è solo paolo zigante

Link al commento
Condividi su altri siti

mah, col cuore diria Zigante... penso lui sia unico come "persona"

come competenza diria Rebonati; disemo che nelle analisi forsi el va un po' più a fondo, el zerca magari de analizzar tatticamente la partida + de Zigante

Cmq ripeto, a cuor go tutti e due, i xe cussi diversi che...mah magari i stassi ben anche insieme!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 6 anni dopo...

disemo che Zigante non capiva niente ma almeno iera un grande entusiasta che trasmeteva passion... me ricordo ancora el "passa in profondità a Solimona!!..." iera Solimeno... per no parlar dele incomensurabili ridade cola gramatica che ai tempi mii nol se s'ciodava dela prima elementare... mentre Rebonati capissi uguale ma xe più cagoforadelbucal... e chi se ricorda de Papucia che a un certo punto se ga incavolado cola regia no me ricordo perché e ga ditto "bon molo tutto" e ga abandonà radiocronaca e microfono verto e xe andà via... se sentiva le vosi dal campo... sgaio el mulo eh... professionista alo stato puro... e Bruno Biecher che ga citado el derby regionale de basket tra Trapani e Rieti? e mi go pensà che de là a qualche domenica andavimo a Rieti e chissacossa nasseva... infatti el ga parlà de un viaggio in treno alucinante citando tute le stazioni (Monfalcon Latisana e via cussì fin Roma) e dopo I GA DOVESTO CAMBIAR!!... INCREDIBILEEEEE!! CAMBIAAAAR!!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite nikibeach

Fare un paragone tra i due mi sembra assurdo, uno faceva telecronache negli anni bui del calcio quando non aveva moviole o i mille strumenti che ci sono oggi. Se non sbaglio radio punto zero ha iniziato con le pay tv e quindi con la possibilità di buttare l'occhio sui monitor (delle tv) e con la semplicità di trovare le statistiche in internet. I tempi di Zigante erano contrassegnati da telecronache al telefono, lettura intensa della gazzetta e difficoltà logistiche non da poco.... Sarebbe come paragonare (con le dovute proporzioni consentitemi) Martellini e Caressa)....

Cmq Zigante rendeva umano il calcio!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×