Jazz Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Qua son curioso de saver...i nostalgici scolta Zigante, cronista dell'Unione da una vita, mentre tanti preferissi Rebonati, che dassi più pathos alle partide... Mi personalmente scolto Rebonati...anche se son affezionado a Zigante Quote
SandroWeb Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Tutta la vita Rebonati, almeno perchè el disi le robe ciare e no xe rimbambido come quell'altro che ripeti "Ehhh non ci siamo" Quote
iguanadan Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Da 'fuori porta' ho ascoltato solo Zigante, quindi mi astengo... ma l'"eeeh, non ci siamo' mi ha fatto capottare dalle risate! d. Quote
Stefano79 Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Li go sicuramente sentidi entrambi, ma deso sul momento no collego la vose col nome... Pena me vien in mente ve digo Quote
Delio Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Per dir la verità no savevo gnanche che xe altri che fa radiocronaca, mi scolto Zigante quele poche volte che go sentì el bisogno de sentirmela per radio perchè savevo che xe le cronache su Radioatività , desso che so magari la prosima volta provo quel'altro. Savè per caso su che frequenza trasmeti? Quote
Born to run Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Rebonati sicuro!! Anche se son affezzionà a Zigante... Quote
Cor^ Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Scuse l'ignoranza nn li conoso mio metesi Sandruz Quote
SandroWeb Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 mio metesi Sandruz Che Dio ti benedica Quote
Malto Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 PAOLINO ZIGANTEEEE!!! Mitica quella volta: "atenzione, non ce n'eravamo accorti...la Triestina è passata in vantaggio..." e poi tutte le altre, Birtig diesel compreso Quote
Beck's Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Paolo Zigante, soprattutto per el suo modo de pronunciar la parola "labronici", che me vien i brividi solamente a ricordarlo.. Quote
Maurizio72Ts Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 come za dito in altro post (e che credo sia stada la causa scatenante de sto sondagin) el mio favorido da sempre xe Zigante, anche se no disdegno, raramente, de scoltarme anche Rebonati (cmq go votado per Zigante ) Quote
Jazz Posted August 22, 2005 Author Report Posted August 22, 2005 come za dito in altro post (e che credo sia stada la causa scatenante de sto sondagin) Te ga ragion Maurizio, xe stado el tuo intervento a farme venir l'idea del sondaggin Comunque si xe vero...secondo mi a scoltar Rebonati te son più dentro la partida, me ricordo ancora quando Zigante iera a La Spezia che el parlava pian pian per paura che i tifosi se accorzessi che el iera triestin e i lo menassi Quote
CurvaioloxSempre Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 zigante xe un amico e un mito gavemo fatto trasferte insieme, iero anche in gabina radio con lui nella mitica partida de pescara vinta 1-0 con il gol de zanin praticamente ierimo in serie A,non ve digo quando ga segnià l'unione come ghe son saltato a dosso mentre la cornetta ghe xe partida in tera che ridadee che bei ricordi.Rebonati xe bravo e me piasi come fa la telecronaca e i commenti ma zigante xe zigante NULLA DI FATTO PALLA SUL FONDO e quando diseva intartaglia e indragoli paolo zigante c'è solo paolo zigante Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 mah, col cuore diria Zigante... penso lui sia unico come "persona" come competenza diria Rebonati; disemo che nelle analisi forsi el va un po' più a fondo, el zerca magari de analizzar tatticamente la partida + de Zigante Cmq ripeto, a cuor go tutti e due, i xe cussi diversi che...mah magari i stassi ben anche insieme! Quote
Jazz Posted August 23, 2005 Author Report Posted August 23, 2005 Chi de voi invece se ricorda la prima radiocronaca de Rebonati? Quote
morodesede Posted January 2, 2012 Report Posted January 2, 2012 disemo che Zigante non capiva niente ma almeno iera un grande entusiasta che trasmeteva passion... me ricordo ancora el "passa in profondità a Solimona!!..." iera Solimeno... per no parlar dele incomensurabili ridade cola gramatica che ai tempi mii nol se s'ciodava dela prima elementare... mentre Rebonati capissi uguale ma xe più cagoforadelbucal... e chi se ricorda de Papucia che a un certo punto se ga incavolado cola regia no me ricordo perché e ga ditto "bon molo tutto" e ga abandonà radiocronaca e microfono verto e xe andà via... se sentiva le vosi dal campo... sgaio el mulo eh... professionista alo stato puro... e Bruno Biecher che ga citado el derby regionale de basket tra Trapani e Rieti? e mi go pensà che de là a qualche domenica andavimo a Rieti e chissacossa nasseva... infatti el ga parlà de un viaggio in treno alucinante citando tute le stazioni (Monfalcon Latisana e via cussì fin Roma) e dopo I GA DOVESTO CAMBIAR!!... INCREDIBILEEEEE!! CAMBIAAAAR!!!! Quote
CavalloPazzo Posted January 2, 2012 Report Posted January 2, 2012 Zigante per sempre, lui ghe meteva el cuor! Quote
Guest nikibeach Posted January 2, 2012 Report Posted January 2, 2012 Fare un paragone tra i due mi sembra assurdo, uno faceva telecronache negli anni bui del calcio quando non aveva moviole o i mille strumenti che ci sono oggi. Se non sbaglio radio punto zero ha iniziato con le pay tv e quindi con la possibilità di buttare l'occhio sui monitor (delle tv) e con la semplicità di trovare le statistiche in internet. I tempi di Zigante erano contrassegnati da telecronache al telefono, lettura intensa della gazzetta e difficoltà logistiche non da poco.... Sarebbe come paragonare (con le dovute proporzioni consentitemi) Martellini e Caressa).... Cmq Zigante rendeva umano il calcio!! Quote
denis b.g. Posted January 2, 2012 Report Posted January 2, 2012 Un pensiero a Zigante prima che radiocronista,tifoso dell'Unione!!! Quote
Recommended Posts